Mijn punt ook dus. Het lijstje van Asap is wel tekenend: maar twee films met meer dan 50.000 votes zijn er over. Neemt niet weg dat de films die nu nog over zijn wèl goede films zijn. Tenminste dat vind ik danquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:01 schreef Mike het volgende:
Ik heb de meeste films wel gezien maar stem al deze hele game op films die ik niet gezien heb. Het zou wat tragisch zijn als een film alleen maar wint omdat niemand 'm gezien heeft.
Klinkt als een goed idee, wellicht iets voor de volgende keerquote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:17 schreef arie_bc het volgende:
Je zou volgende keer in de pouls iets omgekeerd kunnen doen, dat neemt voor een groot deel het probleem weg van de oude films die veel mensen niet gezien hebben.
bv alles begint op 0 en je geeft 2 + en 1 - stem per dag, als een film op 7(of hoger) komt is hij safe en gaat ie naar de finale en mag er niet meer op gestemt worden . Ronde stopt als er 15 films in de poul op 7 of hoger staan.
Dan in de finale gewoon weer dit systeem aangezien het dan wel wat beter kan wss.
Ik vind het ook niet zo'n geweldig idee. Het is toch ook niet zo erg als er een film wint die weinig mensen gezien hebben? Eerder een aanmoediging om die film allemaal te gaan kijken zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
minstemmen aan films die niet gezien zijn![]()
![]()
ik doe het in ieder geval niet
Was stiekem vooral wat provocerend bedoeld, ben niet zo'n voorstander van een dergelijke regel. Maar het schijnt verder niet echt iemand te storen. Achja, het is ook maar een simpel spelletje eigenlijk.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:53 schreef SamuelofSEK het volgende:
minstemmen aan films die niet gezien zijn![]()
![]()
[...]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |