Wilde je eigenlijk je eigen procrastinatieneigingen aan de orde stellen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Vogels.. Wat heb ik een grondige hekel aan vogels.
Tsss.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Nog even niet, hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wilde je eigenlijk je eigen procrastinatieneigingen aan de orde stellen?
Vogels.quote:
Neem even een paracetamolletje.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:21 schreef Lienekien het volgende:
Als ik me beter voelde, dan zou ik daar hard om lachen.
Ja, 'hair of the dog', maar da's een typische anti-katermethode.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:37 schreef Z het volgende:
Een borrel om het op te lossen bedoelt Gellius denk ik.
Ik zag het eergister ook. Ik vond het opmerkelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:14 schreef Z het volgende:
Bij mij in de buurt (de baarsjes A'dam) zie ik deze zomer opeens allemaal Surinaamse mannen met vogelkooitjes (inclusief vogel) lopen Google vertelde mij dat de vogels zangvogels zijn waar mee gegokt wordt, de vogel met de mooiste zang wint. De vogels worden door de mannen 'uitgelaten'. Ik heb er ook wel eens iets over gezien op tilluhvisie maar dat waren Aziaten. Fascinerend gezicht in ieder geval, en een hoop vrolijke vogel geluiden.
Ik vind het wel plezierig wakker worden. Het gekwetter van de zwaluwen, mussen die door de dakgoot springen. Ik zou er bijna vrolijk van worden. Bijna dan he.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:15 schreef Gellius het volgende:
Ja, ik weet veel van SPSS, dat heb ik je gister ook al twee keer gezegd, maar daar heb je kennelijk over heen gelezen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:54 schreef Claudia_x het volgende:
Zit er hier iemand die ook maar iets van SPSS weet?![]()
Dat is mooi, van harte.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef Thisbe het volgende:
Hallo, ik ben jarig vandaag. En ik voel me tóch niet oud.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef Thisbe het volgende:
Aha! Van harte, Thisbequote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef Thisbe het volgende:
Hippie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:59 schreef dwerg het volgende:
[..]
Ik vind het wel plezierig wakker worden. Het gekwetter van de zwaluwen, mussen die door de dakgoot springen. Ik zou er bijna vrolijk van worden. Bijna dan he.
SPSS is een programma waarmee je data kan 'manipuleren' en statistiek bedrijven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Thisbe het volgende:
Dank je heren. En wat is ssps?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:08 schreef Z het volgende:
[..]
Ja, ik weet veel van SPSS, dat heb ik je gister ook al twee keer gezegd, maar daar heb je kennelijk over heen gelezen.
Gefeliciteerd.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:01 schreef Thisbe het volgende:
Niet alle kutvogeltjes zitten in een kutkooitje, pope.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:20 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Dekentje over kooitje. Duhhhhh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |