Ik vind Lieke en Huub super vermakelijk nu jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:45 schreef Day het volgende:
Heeft het nog nut om te streamen?
Zeg nooit nooitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:47 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Dat deed ze al voordat ze een "relatie" hadden samen
Dus dat kan nooit een argument zijn
Japio malen ? Nee joh, hij kijkt veel te vrolijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:48 schreef Wopper1 het volgende:
Jaap is aardig aan het malen..
Of alleen aan het nadenken wat die op ze blog zal zetten.?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:50 schreef Veulen het volgende:
Jaap heeft ook echt van die maal muziek op. Hij piekert zich suf, denk dat ie nu pas gaat bevatten wat hem eigenlijk vanavond is gebeurd.
Minor detailquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:51 schreef scanman01 het volgende:
Die twee zijn echt een perfect match. Alleen moet Lieke haar monogamie idee even overboord gooien.
Mooi hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
Even off-topic:
Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkje?
Erg leuk enzo, maarre kan ie ook uit?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef mootie het volgende:
Even off-topic:
Wat vinden jullie van mn nieuwe jurkje?
Ik vind het wel een leuk setje zoquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig dat alle opmerkingen van eerder vanavond toch wel in één klap nu van tafel worden geveegd. Al die mensen die zeker wisten dat Lieke Brian leuker vindt dan Huub. Maar goed, die zeggen natuurlijk ook nog dat dit nep is van Lieke![]()
En morgen gaan we zeker weer dezelfde opmerkingen krijgen
Kleine bijkomstigheid inderdaadquote:
quote:
Tja dat wisten we al met Bart en Lesley toen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:... Dat was het al sinds dag 1 dat ze gezoend hebben. Maar ja, ik ben een naieve romanticus hè.
Heeft ze een paar dagen geleden al gedaan. Samen met een hoer voor jaap. Ze is alleen nog niet geweest. Geloof dat de redactie deze lijn erg graag voortzet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat Natasia (in opdracht van Brain) Gaby weer gaat bestellen ?
Het zou me overigens niets verbazen als ze Lesley destijds gevraagd hebben of ze niet als bewoner de villa in zou willen (toen de romance ontstaan was)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja dat wisten we al met Bart en Lesley toen...
Waarvan ook 90% van FOK riep dat het ontzetten nep was van Lesley.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:01 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja dat wisten we al met Bart en Lesley toen...
Denk het ook. Redactie heeft soms heel voorspelbare dingen. Er word hier ook veel sneller 'gezien' dat dingen verzonnen zijn door achter en niet door voor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
Het zou me overigens niets verbazen als ze Lesley destijds gevraagd hebben of ze niet als bewoner de villa in zou willen (toen de romance ontstaan was)
Maar volgens mij had Lesley daar wat minder zin in dan Lieke.
Dus ze hebben nu toch een romance in de villa met een populaire bewoner...
Ze heeft vandaag al 2 hoeren besteld voor Huub en Jaap. Gaby en nog een.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Hoe lang zal het nog duren voordat Natasia (in opdracht van Brain) Gaby weer gaat bestellen ?
En dan vervolgens dreigen dat ie z'n pik buiten het raam gaat hangen.quote:
Die hebben ze gevraagd!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het zou me overigens niets verbazen als ze Lesley destijds gevraagd hebben of ze niet als bewoner de villa in zou willen (toen de romance ontstaan was)
Maar volgens mij had Lesley daar wat minder zin in dan Lieke.
Dus ze hebben nu toch een romance in de villa met een populaire bewoner...
Toch niet hetzelfde gesprekje als we gezien hebben tussen Brain en Amanda....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Het is wel tijd voor een 'als we een keer een ruzietje krijgen gesprek' tussen Huub en Lieke. Lijkt me wel vrij belangrijk.
Deed ze vrijdag of zaterdag ook al. Toen kwamen ze ook niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
Ze heeft vandaag al 2 hoeren besteld voor Huub en Jaap. Gaby en nog een.
Dan zal ze toch echt zelf tussen de benen van die hoeren moeten duiken. En we weten dat ze daar ook niet vies van is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:08 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ze heeft vandaag al 2 hoeren besteld voor Huub en Jaap. Gaby en nog een.
Die hebben we toch geen enkel moment zo met elkaar zien omgaan als Lieke en Huub. Dus nee, heel wat anders.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Toch niet hetzelfde gesprekje als we gezien hebben tussen Brain en Amanda....
Tja daar heb je wel weer gelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarvan ook 90% van FOK riep dat het ontzetten nep was van Lesley.
Gaby zien we niet meer nee. Zou ook een beetje lullig zijn voor Lieke. Alhoewel.... Ze weet inmiddels wel wat voor vlees ze in de kuip heeft gezien het verleden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:10 schreef Veulen het volgende:
[..]
Deed ze vrijdag of zaterdag ook al. Toen kwamen ze ook niet.
Ik denk dat ik een van de weinige vrouwen hier ben die Lieke niet wantrouwde.Ik heb net echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:56 schreef scanman01 het volgende:
Prachtig dat alle opmerkingen van eerder vanavond toch wel in één klap nu van tafel worden geveegd. Al die mensen die zeker wisten dat Lieke Brian leuker vindt dan Huub. Maar goed, die zeggen natuurlijk ook nog dat dit nep is van Lieke![]()
En morgen gaan we zeker weer dezelfde opmerkingen krijgen
Een beetje lullig lijkt me in DGK juist helemaal niet tellen ...... Integendeelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gaby zien we niet meer nee. Zou ook een beetje lullig zijn voor Lieke. Alhoewel.... Ze weet inmiddels wel wat voor vlees ze in de kuip heeft gezien het verleden.
Vergeet NL en de kapster nietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarvan ook 90% van FOK riep dat het ontzetten nep was van Lesley.
Niet om Gaby maar Ik vind dat hoeren gedoe maar niets,dat hebben we nu toch wel gezien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:12 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Gaby zien we niet meer nee. Zou ook een beetje lullig zijn voor Lieke. Alhoewel.... Ze weet inmiddels wel wat voor vlees ze in de kuip heeft gezien het verleden.
Daar komen je tieten goed bij tot z'n rechtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat ze het leuk doen samen!![]()
* hopt even voorbij in alweer een nieuw outfitje
Huub zelf had er 11 besteldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Niet om Gaby maar Ik vind dat hoeren gedoe maar niets,dat hebben we nu toch wel gezien.
Ben jij ook al bij de h&m geweestquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:15 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat ze het leuk doen samen!![]()
* hopt even voorbij in alweer een nieuw outfitje
Val voor Brainquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Lieke gooit zo kussen en dekbed op de grond. Daar gaat vast iemand z'n nek over breken vannacht.
Als ze dat echt niet had gewild had ze vannacht wel bij nicolaas kunnen slapen. Maar gisteren gaf ze ook vrij makkelijk op.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:22 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Volgens mij had Lieke niet verwacht al meteen 2 dagen bij Huub in bed te liggen
[afbeelding]
Of bij haar prins op het witte paard Brainquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ze dat echt niet had gewild had ze vannacht wel bij nicolaas kunnen slapen. Maar gisteren gaf ze ook vrij makkelijk op.
Daar lag Amanda al, 4 man in 1 bed lijkt me wat veelquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als ze dat echt niet had gewild had ze vannacht wel bij nicolaas kunnen slapen. Maar gisteren gaf ze ook vrij makkelijk op.
Tussen Natasia en brian in... Hmm dat komt toch wel erg dicht in de buurt van een horrorfilm.quote:
Ik vind het best allemaal. Je merkt alleen wel het 'niveau-verschil' tussen het begin van DGK en het hedendaagse leven in DGK.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:17 schreef kybe het volgende:
[..]
Niet om Gaby maar Ik vind dat hoeren gedoe maar niets,dat hebben we nu toch wel gezien.
Lieke bij Natasia in bed ????? Dat zal niet werken denk ik ......quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Of bij haar prins op het witte paard Brain![]()
Gisteren ja, maar vandaag niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Daar lag Amanda al, 4 man in 1 bed lijkt me wat veel
Oh ik dacht dat Amanda bij Natasia sliep, maar die slaapt dus alleen. Hmmm...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tussen Natasia en brian in... Hmm dat komt toch wel erg dicht in de buurt van een horrorfilm.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:25 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tussen Natasia en brian in... Hmm dat komt toch wel erg dicht in de buurt van een horrorfilm.
Het is vannacht:quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:27 schreef Frasier het volgende:
Oh ik dacht dat Amanda bij Natasia sliep, maar die slaapt dus alleen. Hmmm...
Sylvia voegde weinig tot niets toe aan het programma, en mensen met klasse stappen er sowieso niet in. Vanaf het begin was al bekend dat het een `pestshow`zou gaan worden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:26 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het best allemaal. Je merkt alleen wel het 'niveau-verschil' tussen het begin van DGK en het hedendaagse leven in DGK.
Wie wil er nu nog 10000 euro betalen om hier in terecht te komen? De laatste persoon met echte klasse heeft een paar dagen geleden de villa verlaten. Ik geef haar geen ongelijk. Nu zitten alleen nog Natas en Brain van het eerste uur hierin. Klasse ontbreekt bij deze 2. Klasse hebben zij NOOOOOOOOOIT gehad en zullen zij nooooooooit krijgen.
Nu Huub - Jaapquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het is vannacht:
Eric - Amanda
Huub - Lieke
Brian - Natasia
Jaap
Nicolaas
reet/puistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
Jaap lag dus naakt in Lieke's bed (echt naakt inclusief blote reet/pik) enne huub heeft de slappe lag.
Al zou hij de grootste op aarde hebben..........quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Die Jaap heeft trouwens echt zo'n ontzettend kleine lul, niet normaal!
Daarom denkt ie nu ook aan een pik vergrotingquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:32 schreef Frasier het volgende:
Die Jaap heeft trouwens echt zo'n ontzettend kleine lul, niet normaal!
Hij mag wel een stuk van mij hebbenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daarom denkt ie nu ook aan een pik vergroting![]()
Nou, binnenkort dus... Hij wil een pikvergroting...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Al zou hij de grootste op aarde hebben..........![]()
![]()
![]()
Cora denk ik ook denk ik. En Jaap ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je dat gezien hebt, vraag je toch echt af hoe hij met Cora kan neuken .....
Niet. Godzijdank. Je zou toch niet willen dat die 2 vatsige varkens zich voort kunnen planten... Oh Mother Nature, thank you and praise the Lordquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Als je dat gezien hebt, vraag je toch echt af hoe hij met Cora kan neuken .....
2 lipjes en een klit...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:33 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het is echt drie keer niks, die 21 cm is bluf .....
[afbeelding]
Die editte je precies op tijdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |