deze dusquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:24 schreef Unrealist- het volgende:
[..]
dat is niet de goeie![]()
Ik wil HET biermeisje zien, die waar meerdere topics over geopent zijn omdat ze ze knap was![]()
1019077quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:51 schreef PeZu het volgende:
topicnr?!?!
quote:
ik kon er op wachten jaquote:
op dom vragen moet je zo dom mogelijk antwoorden, hè...quote:
dom vragen jaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:57 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
op dom vragen moet je zo dom mogelijk antwoorden, hè...
Nou eigenlijk laat ik dit topic alleen maar open omdat ik nog steeds geen leuk plaatje heb van een lekkere donkere chick met bierquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ja want een barbie met bier is ook grappig, remlof!
ik word vaak misselijk door dat altijd achterin zittenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:04 schreef Ferdii het volgende:
alstu een lekkere donkere en beer
[afbeelding]
Wat moet je dan ook achterin zo'n donkere beer?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:05 schreef Berenanus het volgende:
[..]
ik word vaak misselijk door dat altijd achterin zitten
"het" biermeisjequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:15 schreef marjo84 het volgende:
lol, ik scrol echt al eeuwen door dit topic heen en ik weet nog niet waar het over gaat.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:11 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook achterin zo'n donkere beer?
Hmmmm.... *checkt*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
"het" biermeisje
Foto's van een lekkere meid met bier. Heb jij ze?
Mag je dan ook eigen inzendingen doen? Ik heb me ex nog wel ergens met bier denk ikquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:24 schreef remlof het volgende:
We moeten eigenlijk een fotocompetitie organiseren, "Het lekkerste ONZbiermeisje, post *hier* je foto"
en een foto van jou met bier ! kom, duurt lang!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:26 schreef marjo84 het volgende:
Goed plan! Kan ondergetekende meteen haar vooraad aanvullen voor als er over een tijd weer een biermeisje-topic wordt geopend!![]()
*klokt ff snel dr laatste biertje op*quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:28 schreef Berenanus het volgende:
[..]
en een foto van jou met bier ! kom, duurt lang!
Dôh!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:39 schreef marjo84 het volgende:
[..]
*klokt ff snel dr laatste biertje op*
Aaaah, het bier is op!! Helaas, dan moet het maar wachten!![]()
![]()
Die bruine beer zeker?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Mag je dan ook eigen inzendingen doen? Ik heb me ex nog wel ergens met bier denk ik
Ze had wel bruin haar jaquote:
Als de borsten het niet redden tot aan het knieën, dan wil ik haar nog welquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zou er van die rechter nog wat overblijven als ik haar bh uit doe?
Jawel... en anders heb je altijd haar bier nogquote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:51 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
zou er van die rechter nog wat overblijven als ik haar bh uit doe?
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef botar het volgende:
[..]
Jawel... en anders heb je altijd haar bier nog
truequote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:52 schreef botar het volgende:
[..]
Jawel... en anders heb je altijd haar bier nog
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou eigenlijk laat ik dit topic alleen maar open omdat ik nog steeds geen leuk plaatje heb van een lekkere donkere chick met bier
Nogsteeds niet?quote:Op zaterdag 19 september 2009 23:13 schreef Aanvoerder het volgende:
En? Weten we al wie het is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |