De horoscoop van dinsdag:quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:16 schreef zquing het volgende:
ze hebben wel een kut horescoop trouwens
iig die van dinsdag was kut
ik wil niet weten wat voor kwaaltjes ik allemaal krijgen ga, ik wil weten of 't goed gaat met mn werk en dergelijkequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:24 schreef blrrrt het volgende:
[..]
De horoscoop van dinsdag:
[afbeelding]
Je horoscoop van donderdag beter?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:25 schreef zquing het volgende:
[..]
ik wil niet weten wat voor kwaaltjes ik allemaal krijgen ga, ik wil weten of 't goed gaat met mn werk en dergelijke![]()
ziet er al beter uit, maar ik hou 't wel bij de spits horescoopquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:27 schreef blrrrt het volgende:
[..]
Je horoscoop van donderdag beter?
[afbeelding]
whehehequote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Wouser het volgende:
Fok.nl wordt trouwens ook vermeld in de oplage van vandaag (09-05-2007)
Bladzijde 19 / Meedoen
'Reacties op dag'
Bla bla bla heel veel reacties...
'Niet iedereen kan blij worden van een nieuwsinitiatief. Op Fok.nl weet Champloo zich duidelijk uit te drukken: 'Je kunt er altijd je vieze poeper mee afvegen als je WC papier tekort komt.'
bla bla bla nog paar reacties..
Whahaha.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:36 schreef Wouser het volgende:
Fok.nl wordt trouwens ook vermeld in de oplage van vandaag (09-05-2007)
Bladzijde 19 / Meedoen
'Reacties op dag'
Bla bla bla heel veel reacties...
'Niet iedereen kan blij worden van een nieuwsinitiatief. Op Fok.nl weet Champloo zich duidelijk uit te drukken: 'Je kunt er altijd je vieze poeper mee afvegen als je WC papier tekort komt.'
bla bla bla nog paar reacties..
dat dusquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:38 schreef Copycat het volgende:
Ik heb 'm gisteren ingekeken, maar het zal niet mijn krantje worden. Lelijke opmaak, rommelige indeling.
Staan zoveel lettertjes in.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:07 schreef Handschoen het volgende:
Ik heb gister een stukje door zo'n Pers gebladerd, ddatvind ik maar een onoverzichtelijk rommelblaadje zeg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |