Ze zouden je kut heel erg hard moeten openspreiden en er een gigantische dildo in moeten proppen. Hierna ende als mooi einde zouden ze je poepertje moeten spreiden en er dezelfde dildo in moeten plempen. Net zo lang totdat je het uit zou schreeuwen van de pijn.quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:57 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Ga deaud, kleautzak enzo.
Lutser enzo.
Ben je geil?quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ze zouden je kut heel erg hard moeten openspreiden en er een gigantische dildo in moeten proppen. Hierna ende als mooi einde zouden ze je poepertje moeten spreiden en er dezelfde dildo in moeten plempen. Net zo lang totdat je het uit zou schreeuwen van de pijn.
ik had eigenlijk een TS, ga godverdomme dood door viernedeling om vervolgens anaal gepenetreerd te worden door een olifantenpenis postquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:00 schreef Armageddon het volgende:
Puik topic trouwens. Beste sinds 2005 moet ik zeggen.
Ga eens deaud en neem die saskia met je mee ouwe.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik had eigenlijk een TS, ga godverdomme dood door viernedeling om vervolgens anaal gepenetreerd te worden door een olifantenpenis post
dus bij deze, waar blijft mijn doodsverwensing?
nu voel ik me weer warm van binnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens deaud en neem die sakia met je mee ouwe.
Deaudgaander, lutser, kleautzak enzovoorts.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga eens deaud en neem die saskia met je mee ouwe.
Neuk die wigger van je dan. Dan houd ie zijn harses hier tenminste. Ik krijg een beetje diaree van je vriendje namelijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:01 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik geil, Arma,
Ik neuk je kapot, ouwe lul.
Deo, hierbij reken ik jou als een van ons, een allochtoonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik zie 3 allochtonen die een mod de fing0r geven
Puik.
soort trekt soort aan, jammer dat er niemand zo perfect is als jou he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuk die wigger van je dan. Dan houd ie zijn harses hier tenminste. Ik krijg een beetje diaree van je vriendje namelijk.
Hoe is het met jou IQ trouwens? Bonnie sint claire nivo schat ik?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef saskia_k het volgende:
[..]
Deaudgaander, lutser, kleautzak enzovoorts.
Noem jij maikuuul allochtoon?quote:
Gelukkig niet. Ik ben een soort god hier. En terecht.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
soort trekt soort aan, jammer dat er niemand zo perfect is als jou he?
zegt er ook een watquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:04 schreef Sala-adin het volgende:
Nou nou wat een gebash.
Arma doe eens lief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |