Beetje mijn nieuws jatten..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:07 schreef FJD het volgende:
Leo is de man van Rotterdam!
En dan heeft Leo feyenoord een ronde verder gebracht in de play-offs..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:30 schreef Mr_Baus het volgende:
Nog 2 weken homo's!
Een nieuwe trainer betekend nog geen nieuwe spelersquote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:32 schreef ursel het volgende:
[..]
En dan heeft Leo feyenoord een ronde verder gebracht in de play-offs..
Maar wel weer nieuwe valse hoop..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 14:52 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Een nieuwe trainer betekend nog geen nieuwe spelers![]()
sinds ik er niet meer doorheen renquote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:21 schreef FJD het volgende:
Sinds wanneer staan er werkende bloemen in jullie tuin?
Je bedoeld levende bloemen zeker??quote:Op zaterdag 5 mei 2007 16:21 schreef FJD het volgende:
Sinds wanneer staan er werkende bloemen in jullie tuin?
Dat scheelt inderdaad een hoop! hahahaquote:
1 Juni zou ik volgens mij wel kunnen.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je bedoeld levende bloemen zeker??
ps. was weer een goed overleg wat we hebben gehad net!Volgende week maken we alles ff rond!
Ik heb de oude bestanden nog wel dus
[..]
Dat scheelt inderdaad een hoop! hahaha
Vond je het leuk gisteren?? We hebben een optie voor een nieuwe datum geprikt; 1 juni ! Kan je/jullie dan??
erg leukquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:24 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Je bedoeld levende bloemen zeker??
ps. was weer een goed overleg wat we hebben gehad net!Volgende week maken we alles ff rond!
Ik heb de oude bestanden nog wel dus
[..]
Dat scheelt inderdaad een hoop! hahaha
Vond je het leuk gisteren?? We hebben een optie voor een nieuwe datum geprikt; 1 juni ! Kan je/jullie dan??
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:23 schreef Sickert het volgende:
sinds ik er niet meer doorheen ren in kots
neem aan dat ik al op de lijst staquote:Op zaterdag 5 mei 2007 17:34 schreef jpjedi het volgende:
volgende Pokertoernooi op 1 juni mensen!!
zie mijn pokersite voor info!
Gezien de vele aanmeldingen wellicht eens een multitafel toernooi!. Schrijf je in...buy-in is minimaal!![]()
Alleen inschrijvingen per hotmail op mijn account worden meegenomen...
Wat ie tegen mij een tijd terug zei is dat ie wel ging BBQ'n!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 15:20 schreef FJD het volgende:
Ow ja en Stefan. Jij kwam toch ook? Ging je ook mee BBQen? Dat zou bv. dan weer het probleem van Bugworks op kunnen lossen
Begint goed, dat topicquote:
Laatste week juni, eerst week juliquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:28 schreef MLPValley het volgende:
ff over de BOF BBQ bij ons.....wanneer is die![]()
Ooh.. dacht 16equote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Laatste week juni, eerst week juliWeekend van 30 juni ofzo.
Ook goedquote:
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[afbeelding] Zo nu hoeven we niet meer naar het GAM SC topic
Jij komt dus BBQen?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:31 schreef Stefan740 het volgende:
Hoe laat zijn de homoos klaar met knallen en staan de hapjes klaar?
Blijkbaar wordt de username niet continue opgevraagd maar gewoon 1x opgevraagd, neer gegooid en vervolgens elke keer dezelfde naam. Tis nu nml al weer gewoon IJsmuts.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:38 schreef staticdata het volgende:
http://www.bandoffokkers.nl/site/index.php?option=com_eventlist&Itemid=48&func=details&did=4
hier zie ik dat onze member "enlargeyourpenisnow zich ook heeft ingeschreven voor de gam meet
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:44 schreef FJD het volgende:
@Puni: dat wordt gaaf manTwee dagen lang blazende WRC autos kijken
Ik heb ervoor gekozen om het er voortaan maar bij te zetten als er geen bier gedronken gaat wordenquote:
Dan ben ik op Rock Werchter!quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:41 schreef FJD het volgende:
[..]
Laatste week juni, eerst week juliWeekend van 30 juni ofzo.
Wattequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |