abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49030211
quote:
'Delegatie Ajax bekeek Boussafa'

Ajax lijkt zich op verschillende fronten te oriënteren voor versterking komend seizoen, als we alle berichten in de media mogen geloven. Ajax wil in elke linie een versterking en wordt de afgelopen dagen met veel spelers in verband gebracht.

Het Belgische Sport.be meldt dat Ajax afgelopen woensdag met een delegatie bij Anderlecht aanwezig was en met die club gesproken zou hebben. Ajax zou 4,5 miljoen euro over hebben voor de middenvelder, die afgelopen jaar Speler van het Jaar werd in België. Boussafa wilde niet reageren op de berichten.

In 2001 vertrok Boussafa uit de jeugdopleiding van Ajax naar Chelsea. Toen Abramovitsch daar aan de macht kwam, waren de kansen voor de destijds nog wel erg jonge Boussafa verkeken bij Chelsea en vertrok hij naar België.
Hij zou bij Ajax wellicht Wesley Sneijder op moeten gaan volgen.

Ajax Netwerk
pi_49030224
Is dat niet meer ook een buitenspeler?
pi_49030596
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Kirjgt Ajax bij de transfer dan ook opleidingskosten?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_49030680
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:41 schreef rompompom het volgende:

[..]

Dat is best prettig. Die gast is ook pas 25 ofzo (dat zou je niet zeggen met die kop van 'm ), dus die groeit nog wel door. Mooie vervanger voor Sneijder. .
Motta is ook pas 24 dacht ik.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:34:07 #285
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_49030762
Blind gister 2 keer gescoord voor Oranje -17
Jawel, je keek.
pi_49030917
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:34 schreef jna het volgende:
Blind gister 2 keer gescoord voor Oranje -17
Ja Daley dan.. Om ff alle flauwe grapjes achterwege te laten.
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49030933
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:28 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Motta is ook pas 24 dacht ik.
Klopt, begin volgend seizoen 25. . "Baki" wordt in november 'al' 27, zie ik nu.

Met Boussoufa halen we eventueel wel weer een lekker fragiel ventje binnen zeg:
Lengte 167 cm
Gewicht 59 kg.

Moet-ie maar vaak op de bal gaan staan. .
pi_49030950
Boussoufa zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten..
AFC Ajax - SS Lazio
pi_49031066
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:44 schreef Ordinair het volgende:
Boussoufa zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten..
Ik ook niet zo hoor, was meer om te laten zien dat we er fysiek niet op vooruitgaan met hem erbij. .
pi_49031084
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:57 schreef Urquhart het volgende:

[..]
Oh men die gast is dodelijk ... Vooral in combinatie met Boukhari ..
  zaterdag 5 mei 2007 @ 10:53:14 #291
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_49031090
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:21 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ligt eraan. Enig idee wie de interviewer was?
joep schreuder
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:01:59 #292
148059 Pritt
Atheïst
pi_49031256
Nou Kenedy dus naar Ajax. Opzich vond ik hem dit seizoen niet slecht spelen en is hij beter dan de Mul maar laat hem aub wel zijn kop kaal scheren. Met zo'n gozer kan je Europees niet voor de dag komen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:04:16 #293
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_49031304
Goede aankoop
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:05:05 #294
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_49031316
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 09:58 schreef JeroenV het volgende:
Is dat niet meer ook een buitenspeler?
speelt mid mid aanvallend
pi_49031471
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:01 schreef Pritt het volgende:
Nou Kenedy dus naar Ajax. Opzich vond ik hem dit seizoen niet slecht spelen en is hij beter dan de Mul maar laat hem aub wel zijn kop kaal scheren. Met zo'n gozer kan je Europees niet voor de dag komen.
tsjah er gaat in ieder geval meer dreiging van die man uit en hij heeft het vermogen om een grote afstand te overbruggen .. ook bij counters zeer handig.
pi_49031561
Kennedy is een goede aankoop mocht het kloppen. Boussouffa als opvolger van Sneijder zie ik ook niet zo, dan moet Ajax hoger inzetten.
That's all folks!
  zaterdag 5 mei 2007 @ 11:21:15 #297
82589 S-Two
barba macacu
pi_49031641
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 10:22 schreef Longmen het volgende:

[..]

Kirjgt Ajax bij de transfer dan ook opleidingskosten?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_49031664
quote:
Op zaterdag 5 mei 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennedy is een goede aankoop mocht het kloppen. Boussouffa als opvolger van Sneijder zie ik ook niet zo, dan moet Ajax hoger inzetten.
hangt natuurlijk van zijn prijskaartje.
pi_49031907
Kennedy

Hij heeft wel een kutnaam
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_49032152
Als ie echt is gehaald voor die prijs dan doet Van geel best goede zaken.
pi_49032271
Sneijder vrijwel zeker weg. Aldus een interview in Trouw:
quote:
Sneijder is klaar voor overstap naar Valencia Mijn toekomst ligt niet meer in mijn handen’ Ajax neemt na de play-offs
waarschijnlijk afscheid van Wesley Sneijder. Door zijn sterke spel heeft de frêle middenvelder de interesse gewekt
van Europese topclubs. ik mijn stinkende best blijven doen.” Sneijder wil zo in stijl afscheid nemen
van het Ajax-publiek. De kans dat hij na de zomer terugkeert in het rood-witte tenue is namelijk uiterst
gering. Achter de schermen dingt topclub Valencia naar zijn gunsten. De Zuid-Spaanse grootmacht zwaait
met een dikke cheque om hem naar Estadio Mestalla te halen. ,,Het moment om te vertrekken lijkt aangebroken”,
beaamde Sneijder cryptisch. ,,Mijn contract in Amsterdam loopt door tot 2009. Desondanks ligt mijn toekomst niet meer in mijn handen.” Daarmee doelde hij op de kapitaalkracht van Valencia, de enige club die zich tot nu toe officieel bij het bestuur heeft gemeld. Het beursgenoteerde Ajax kan met een miljoenentransfer een periode van financieel
kwakkelen afsluiten. Bovendien heeft de ploeg van Ten Cate in de persoon van Kenneth Perez een capabele opvolger voor de vacante ’nummer 10’-positie in huis. Met de opbrengst van een eventuele transfer kan technisch directeur Martin van Geel op zoek naar versterkingen voor andere linies. Deze gunstige situatie maakt dat alle partijen wel varen bij een overgang. Voor het zover is, wil de international het voetbaljaar 2006/07 goed afsluiten. Ook hem is het mislopen van Geert Langendorff ,,Kijk jongens, de verschrikkelijke sneeuwman is gearriveerd”, merkt Henk ten Cate op, als Wesley Sneijder zich meldt voor de vrijdagochtendtraining. De kwinkslag slaat op het hagelwitte schoeisel van de spelmaker. Terwijl de technische staf meelacht met de oefenmeester, zwijgt de selectie. De stilte bevestigt de status apart van Sneijder, die met routiniers Jaap Stam en Edgar Davids het hoogst in de pikorde van de Amsterdammers staat. Het aanzien van de 22-jarige Utrechtenaar is gerechtvaardigd. Na een dramatisch verlopen WK in Duitsland, waarin bondscoach Marco van Basten hem misbruikte als verdedigende middenvelder, speelde hij een ijzersterk seizoen bij Ajax. Daarmee toonde Sneijder definitief aan mentaal uit het juiste hout te zijn gesneden. ,,Ik mag tevreden terugkijken op dit jaar”, sprak hij gisteren zelfbewust. ,,Al is het seizoen nog niet voorbij. Tot het einde toe wil
het kampioenschap niet geruisloos voorbijgegaan. Weifelend zoekt hij naar oorzaken voor het falen. ,,Tegen de toppers speelden we sterk, tegen de kleintjes gaven we de titel uit handen. Waar dat aan ligt? Aan een gebrek aan scherpte, concentratie en gemakzucht. Toch heeft het team flinke progressie geboekt - na de winterstop verloren we slechts één duel - maar net te weinig voor de titel. Voor de club, voor de supporters én voor onszelf moeten we nu de voorrondes van de Champions League bereiken. Dan maken we dit wisselvallige seizoen nog enigszins goed.” Morgen kan Ajax in de bekerfinale tegen AZ alvast warmdraaien voor de play-offs, waarin het woensdag SC Heerenveen treft. De voorbereiding op dit duel in de Rotterdamse Kuip had, zo erkent Sneijder, beter gekund. ,,Iedereen was aan het begin van de week erg down. We hebben elkaar binnenskamers de waarheid verteld en getracht de boel professioneel op te pakken. De knop is inmiddels om. Ik merk inmiddels dat iedereen graag de KNVB-beker wil winnen.” Een slecht resultaat in de play-offs of het mislopen van de nationale beker zal Sneijders humeur niet verzieken.In gedachten voetbalt hij al in de Primera Division. ,,Waarschijnlijk wordt dit een heel mooie zomer”, knipoogt hij betekenisvol.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')