Doe normaal joh. 20 assists.quote:
Gezien de aantal keer per wedstrijd dát ie een assist geeft moet dat ruim te halen zijn... Mits goede spits voorin!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
15 assists moet je als vleugelspits toch wel kunnen halen? Dat is de nog niet de helft van de wedstrijden in een seizoen. Doe daar nog een paar goals bij en je hebt een prima seizoen.
Als je Huntelaar goed opstelt en de Mul goede assist geeft is dit geen gek getal hoor.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Doe normaal joh. 20 assists.Dat haalde Beckham niet eens bij SCUM in het seizoen '99 toen ze de CL wonnen.
quote:'Ajacied Huntelaar in belangstelling FC Barcelona'
Het management van FC Barcelona is op zoek naar een spits die als alternatief kan dienen voor Samuel Eto’o. De nieuwe nummer 9 moet een garantie zijn voor goals en zich fysiek staande kunnen houden in La Liga. Een type zoals Henrik Larsson in de jaargang 2005/2006. Momenteel vervult Eidur Gudjohnsen een dergelijke rol, maar de Blaugranas zouden niet helemaal zijn te spreken over de IJslander.
Volgens de krant Sport zijn er drie kandidaten: Ajacied Klaas-Jan Huntelaar, Diego Forlan (Villarreal) en Diego Milito (Real Zaragoza). Sportief directeur Txiki Begiristain zou de komst van Huntelaar prefereren, maar veel hangt af van de vraagprijzen van de betrokken clubs.
Bron: Sportweek
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja? Nu al![]()
Ik zie Huntelaar liever nog een jaar in Amsterdam.
ASSISTSquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel heeft die gast van Heerenveen er dit jaar?
En er ook nog zoveel scoordequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
Om je te bescheuren (en diep triest natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
Even offtopic.. ik was even naar de stand aan het kijken.
Dan zie je gewoon dat alleen Ado meer goals tegen heeft dan feyenoordDat is best wel grappig
En die lach erbij, hij blijft geweldig.quote:
Samequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefde![]()
quote:
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is hij ook nog ergens groter en scherper? Dacht dat ik die wel eens had gezien...
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef MaxC het volgende:
Ik vond de Mul een geweldige 1e seizoenshelft spelen. Toen was ik erg enthousiast over hem. Alleen vind ik hem 2e seizoenshelft zeer matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |