Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefdequote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:58 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja? Nu al![]()
Ik zie Huntelaar liever nog een jaar in Amsterdam.
ASSISTSquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef PLAE@ het volgende:
Hoeveel heeft die gast van Heerenveen er dit jaar?
En er ook nog zoveel scoordequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
Om je te bescheuren (en diep triest natuurlijk)quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:11 schreef TIM-846 het volgende:
Even offtopic.. ik was even naar de stand aan het kijken.
Dan zie je gewoon dat alleen Ado meer goals tegen heeft dan feyenoordDat is best wel grappig
En die lach erbij, hij blijft geweldig.quote:
Samequote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mocht hij weggaan dan liever naar Barca dat is toch wel mijn 2de liefde![]()
quote:
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpgquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:24 schreef Longmen het volgende:
[..]
Is hij ook nog ergens groter en scherper? Dacht dat ik die wel eens had gezien...
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef MaxC het volgende:
Ik vond de Mul een geweldige 1e seizoenshelft spelen. Toen was ik erg enthousiast over hem. Alleen vind ik hem 2e seizoenshelft zeer matig
En hoeveel van die clubs spelen met een echte rechtsbuiten?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:03 schreef twi het volgende:
[..]
ASSISTS
speler club assists
1 Martens AZ 10
2 Nilsson SC Heerenveen 10
3 Pranjic SC Heerenveen 10
4 Bakircioglu FC Twente 9
5 Sneijder Ajax 9
6 Arouna Koné PSV 8
7 De Mul Ajax 8
8 Farfán PSV 8
9 Cocu PSV 7
10 Diba NAC Breda 7
Een speler die +/- 10 assists geeft in een seizoen behoort dus tot de toppers de laatste jaren. Maak je er 15, dan speel je een wereldseizoen. Wanneer je zo'n aantal dus als minimum ziet, leg je de lat veel en veel te hoog. Alleen Dirk Kuijt heeft een seizoen 18 assists gehad, wat abnormaal veel was.
De Mul legt er ook 4 in!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:29 schreef Chadi het volgende:
[..]
En hoeveel van die clubs spelen met een echte rechtsbuiten?
En nummer 4 legt er wel 15 in in plaats van 4 . Martens legt er 10 in net als kone nilsson legt er ook 9 in .
dat mensen imageschak nog gebruikenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpg
Echt scherper is die niet
dat mensen feyenoord supportenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:31 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat mensen imageschak nog gebruiken![]()
een kikker.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:26 schreef Urquhart het volgende:
[..]
http://img170.imageshack.us/img170/8039/kuyt16vq4au4xf.jpg
Echt scherper is die niet
Vind Babel toch wel een beter seizoen spelen dan De Mul.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Dat (die wisselvalligheid) is bij Babel niet anders en die wordt wel 'Talent van het Jaar' en door velen de hemel in geprezen...
Doet t nog steeds niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Link kopieren en plakken in internet explorer nieuw venster, sjors...
Geweldige tekst onder jouw username ook.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:43 schreef Black-Death het volgende:
Geweldige foto met Huntelaar en Boukhari
zal wel , lekker belangrijk, beter dan een n00b op voetbalgebied.quote:
die zag geen kleur .. was namelijk een blinde tyfus hondquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef kevin6188 het volgende:
Ik zat trouwens eens te denken toen het weer over een eventueel vertrek van Sneijder ging. Er zijn dit seizoen een aantal wedstrijden geweest waarin Sneijder ontbrak door schorsing. Iets met een gekleurde hond ofzo en daarna ook nog een keer iets. Zo slecht ging het tijdens die wedstrijden toch ook weer niet?
Al plaats ik daarbij wel meteen de kanttekening dat Sneijder je in zat andere wedstrijden over een dood punt heen kan helpen/heeft geholpen.
dat zeker...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:03 schreef Longmen het volgende:
[..]
zal wel , lekker belangrijk, beter dan een n00b op voetbalgebied.![]()
Stond hier alquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:12 schreef methodmich het volgende:
Erik Heijblok mogelijk als derde keeper naar Ajax. Zou wel erg leuk zijn voor die jongen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |