Laat hem dan wel naar dezelfde kapper als Stam gaan , want zo als het er nu uitzietquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:39 schreef Urquhart het volgende:
Haal dan die Kennedy van Twente maar, maken we nog winst ook.
Leo moet wel even goed revalideren danquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef super-mario het volgende:
laat de mul maar vertrekken...we hebben Babel, Leo, Perez of gwn 4-4-2 spelen ;-)
quote:Ook Real Madrid jaagt op Robben
Geschreven door Harm Jan Deuring op vrijdag, 4 mei om 09:21
Naast de interesse van Bayern München heeft ook Real Madrid grote belangstelling voor Arjen Robben, zo meldt het Duitse voetbalblad Kicker. De toekomst van de 23-jarige vleugelaanvaller is nog altijd onduidelijk, mede doordat hij bij Chelsea dit seizoen geen vaste waarde is.
Bij Bayern München zijn ze niet blij met de concurrentie van Real Madrid, terwijl de Spaanse media schrijven dat ook FC Barcelona nog altijd interesse hebben in Robben. De voorkeur van de geboren Bedummer gaat uit naar de Spaanse Primera Divisíon, waardoor Bayern automatisch tweede of zelfs derde keuze wordt.
Het contract van Robben bij Chelsea loopt nog door tot de zomer van 2009, maar ondanks besprekingen - die al een half jaar bezig zijn - heeft hij nog altijd geen nieuwe aanbieding van de Londense club ontvangen. De geruchten over een vertrek uit Stamford Bridge worden dan ook steeds hardnekkiger.
Nee, doe mij die C. Ronaldo dan maar want dit is toch wel zo een mietje!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef TIM-846 het volgende:
Dit zou wel een leuke vervanger zijn voor de Mul![]()
![]()
[..]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Roflbroek het volgende:
C Ronaldo is geen mietje dan?
Van mij part tyft ie een end heen .. zo goed is hij ook weer niet en misschien kunnen we dan eindelijk met een normale verldbezetting spelen en daar een speler neer zetten die er komt ipv er al staat en een klote voortzetting in huis heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:54 schreef Urquhart het volgende:
Tom de Mul wil trouwens naar Sevilla, omdat hij de sfeer in de kleedkamer te hard vindt.
Gevalletje Tom Soetaers dus, altijd hetzelfde met die Belgen.
Liever niet... hij is 100 keer beter maar dat vallen van hem kan ie beter ergens anders laten zien.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:55 schreef TIM-846 het volgende:
Dit zou wel een leuke vervanger zijn voor de Mul![]()
![]()
[..]
Tomquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:10 schreef SoA-Holic het volgende:
De Mul
Heb gvd zn hele carriere aan Ajax te danken en komt met dit gebaar. Henk, niet meer opstellen die gast.
Daar is toch al een keer in een verleden sprake van geweest? Dat zou echt een superaankoop zijn!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:09 schreef Mr-Sander het volgende:
Mooi dat de Mul weggaat, kunnen we tenminste een echt goede buitenspeler halen. Misschien Quaresma?
Ik snap sowieso niet waarom hij hem opstelt om eerlijk te zijn. Rendement is echt laag en alleen als de tegenstander 1op 1 speelt.. verder voegt ie niks toe aan het elftal. Ik zou kiezen voor een soort halve aanvaller/aanvallende middenvelder met goed loop vermogen die de vleugel in duikt maar vanuit een hecht middenveld speelt.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:10 schreef SoA-Holic het volgende:
De Mul
Heb gvd zn hele carriere aan Ajax te danken en komt met dit gebaar. Henk, niet meer opstellen die gast.
Psst...z'n schoonzoonquote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:13 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom hij hem opstelt om eerlijk te zijn. Rendement is echt laag en alleen als de tegenstander 1op 1 speelt.. verder voegt ie niks toe aan het elftal. Ik zou kiezen voor een soort halve aanvaller/aanvallende middenvelder met goed loop vermogen die de vleugel in duikt maar vanuit een hecht middenveld speelt.
Nee joh.. laat maar komen.. Jij ziet liever een Delorge??quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:37 schreef Fides het volgende:
Asjeblieft niet die Quaresma. Ik zou me groen en geel ergeren aan die eikel.
Nee, absoluut niet. Ik vind hem één van de bikkelaars van tegenwoordig, je hebt ook het kaliber scholes en rooney maar dat is toch in andere opzichten. Hij laat zich niet om de 2 seconden vallen al ziet hij dat er een sliding word gegeven.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 10:00 schreef Roflbroek het volgende:
C Ronaldo is geen mietje dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |