Die penaltyquote:
Koemanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mido, Wamberto, Maxwell, Trabelsi, Van Halst, Ibrahimovic, Grim, Chivu!!!
Je weet dat je Vakkie_W nu achter je aan gaat krijgen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
http://www.youtube.com/watch?v=Srt8Q11NWsI
No shitquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:46 schreef Pizzakoppo het volgende:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Feyenoord zeker?
http://www.youtube.com/watch?v=uVazebibFH4&mode=related&search=quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
Nostalgie.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
Ik kwam het filmpje bij toeval tegen, maar die beelden zijn toch echt prachtig!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nostalgie.
prachtig, maar hou me liever bij het heden.
Die Van Gelderquote:Op vrijdag 4 mei 2007 17:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
kippenvel
dquote:
Laat maar komen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:30 schreef JeroenV het volgende:
4/5/2007 - Motta zou Ajax wel zien zitten
BRON: ATB
Op een persconferentie van Barcelona liet Thiago Motta weten rekening te houden met een vertrek. Zijn naam wordt al geruime tijd als speler die aan het einde van het seizoen moet vertrekken bij de club. Hij heeft nog een doorlopend contract van het jaar. Geconfronteerd met de geruchten van de interesse van Ajax, liet hij weten blij te zijn als Ajax inderdaad interesse zou hebben. 'Maar het is moeilijk om dit soort berichten te geloven, want volgens de berichten zou ik dit seizoen al naar 20 andere clubs zijn gegaan.'
Van Geel liet deze week nog weten in het Algemeen Dagblad dat de club zich oriënteert bij Barcelona op spelers die moeten vertrekken, danwel spelers die gehuurd kunnen worden.
quote:'Ajax wil Duits talent Marin'
Volgens de Duits krant Bild volgt Ajax nadrukkelijk de verrichtingen van de 18-jarige spits Marko Marin van Borrusia Mönchengladbach. Ook Fiorentina en AC Milan volgen de jonge spits. Volgens de krant heeft Marin een jeugdcontract tot 2010.
Meer centraal, maar hij is sterk en zowel aanvallend als verdedigend erg goed. Snel, sterk en scoren vermogen. Soort Cocuquote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:58 schreef Black-Death het volgende:
Oh als dat daadwerkelijk zo is, zou dat goed nieuws zijn. hij is een defensieve middenvelder toch?
Alleen heeft Motta niet zo'n kutkop als Cocu heeft.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:00 schreef MaxC het volgende:
[..]
Meer centraal, maar hij is sterk en zowel aanvallend als verdedigend erg goed. Snel, sterk en scoren vermogen. Soort Cocu
Haal die smerige kop weg.quote:
quote:
Gudjohnson en Eto'o vertrekken toch ook (misschien) bij Barca?quote:
Ronaldinho en Deco kunnen ze daar ook vast een jaartje missen!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:13 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Gudjohnson en Eto'o vertrekken toch ook (misschien) bij Barca?
Ach, gelukkig zijn we er vanaf dit seizoen vanafquote:
quote:Kijkers kunnen zondag via internet zelf camerapositie kiezen
TV-zender Tien meldt dat de kijker zondag zelf de regie in handen nemen via www.dewedstrijden.tv. De wedstrijd wordt daar uitgezonden via vier simultane live streams zodat de kijker zélf kan schakelen vanuit welke positie hij de wedstrijd wil zien. Dit betekent dat er tijdens de wedstrijd uit verschillende hoeken een signaal beschikbaar is van een oogverblindende actie, uitzinnig publiek of nerveuze trainer. Niet eerder werd deze dienst tijdens een sportevenement in Nederland aangeboden.
Marcel Houtman, manager interactive van Talpa TV: “Tot voor kort was een dergelijke ‘multi-angle webcast*’ niet mogelijk met Windows Media Streaming. Maar door het recent beschikbaar worden van de techniek en de uitgebreide cameraopstelling tijdens de finale is dit hét uitgelezen moment om hier ervaring mee op te doen. De uitzending van aanstaande zondag beschouwen we nog als een pilot, maar deze dienst belooft vele mogelijkheden voor de toekomst.”
hardlopers kunnen we altijd gebruiken voor de flanken natuurlijkquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:39 schreef Messenga het volgende:
Motta is wel een aanwinst. Hoe zit het nu met de Keniaan?
't is geen kiplagatquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:43 schreef ASroma het volgende:
[..]
hardlopers kunnen we altijd gebruiken voor de flanken natuurlijk![]()
quote:
Lijkt me niet.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:55 schreef Dizzee het volgende:
is het home zondag open?
wil niet gelijk om 13.00 vertrekken.
Als hij nu elke km inwisselt voor een goal...quote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:48 schreef kevin6188 het volgende:
Schijnt dat ze na 42 kilometer ook een lint voor hem op willen hangen.
Via de site is het uiteindelijk geluktquote:Op vrijdag 4 mei 2007 20:39 schreef Aanvoerder het volgende:
Stuur gewoon een verzoek naar info@ajax.nl.
Waarschijnlijk een foutje want ik krijg hem nu ook 5 keer, geef die link eens om af te meldenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:02 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Via de site is het uiteindelijk gelukt
Kreeg de mail van vandaag 5 keer ofzo
En dat gaat die zeggen ?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:26 schreef SnakeNL het volgende:
Straks Perez op studio sport schijnt niet zo gelukkig te zijn bij ajax
Leukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef SnakeNL het volgende:
ja geloof het wel
Waarom zou ik respect hebben voor hem, hij heeft voor mij nooit iets betekendquote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:29 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Pardon? Beetje respect mag ook wel...
Wat heeft ie je misdaan?
Tuurlijk, en ik kan begrijpen dat je een hekel hebt aan spelers als Mattheus of Moller vroeger, nu Van Bommel voor mij part. Misschien een C. Ronaldo.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:33 schreef stefmans het volgende:
[..]
Waarom zou ik respect hebben voor hem, hij heeft voor mij nooit iets betekend![]()
En dan nog als ik wil zeggen dat hij een smerige rotkop heeft (wat hij ook echt heeft) dan mag ik dat of niet?
Inderdaad, hoe bedoel je de woorden in de mond leggen.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:45 schreef BigFire het volgende:
kut interviewer... een beetje Perez de club uit lullen![]()
dat ze een hekel hebben aan mensen die naar 2 clubs gaanquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:14 schreef jorienvdherik het volgende:
zeiden ze dan ?
Schijnbaarquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
Niet gezien maar zei Perez dat hij weg wilde?
nee maar die interviewer bleef er maar op hameren dat hij niet speelt, de Perez van AZ zo geweldig was, dat ie gehaald is door het management en niet door de huidige coach, of hij en Sneijder niet samen kunnen, of hij denkt dat ie speelt zondag etc. Perez ging er in mee en herpakte zich later.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:44 schreef F1Bas het volgende:
Niet gezien maar zei Perez dat hij weg wilde?
Waarna Toine van Peperstraten nog eens afsloot met "Zijn dagen in Amsterdam lijken nu wel geteld"quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:22 schreef BigFire het volgende:
[..]
nee maar die interviewer bleef er maar op hameren dat hij niet speelt, de Perez van AZ zo geweldig was, dat ie gehaald is door het management en niet door de huidige coach, of hij en Sneijder niet samen kunnen, of hij denkt dat ie speelt zondag etc. Perez ging er in mee en herpakte zich later.
Het artikelquote:Op zaterdag 5 mei 2007 07:43 schreef TimmyAsd het volgende:
Bakircioglu schijnt voor Ajax te gaan kiezen, en Ajax ook voor hem..
Stond vandaag in de Telegraaf..
quote:Bakircioglü kiest Ajax
ENSCHEDE - FC Twente-speler Kennedy Bakircioglü heeft zijn keuze laten vallen op Ajax. Daarmee troeft de Amsterdamse club onder meer PSV en HSV af, die ook voor de 26-jarige Zweed in de markt waren.
Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht. Daarna meldt Bakircioglü zich met zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in de ArenA om de puntjes op de i te zetten.
Ligt eraan. Enig idee wie de interviewer was?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef PLAE@ het volgende:
die interviewer deed gewoon z'n werk. En 't is een toppertje trouwens.
Dat is best prettig. Die gast is ook pas 25 ofzo (dat zou je niet zeggen met die kop van 'mquote:
Voor de liefhebbers, het lijstje van Van Geel in de Studio Sport reportagequote:Op zaterdag 5 mei 2007 01:26 schreef PLAE@ het volgende:
die interviewer deed gewoon z'n werk. En 't is een toppertje trouwens.
quote:'Delegatie Ajax bekeek Boussafa'
Ajax lijkt zich op verschillende fronten te oriënteren voor versterking komend seizoen, als we alle berichten in de media mogen geloven. Ajax wil in elke linie een versterking en wordt de afgelopen dagen met veel spelers in verband gebracht.
Het Belgische Sport.be meldt dat Ajax afgelopen woensdag met een delegatie bij Anderlecht aanwezig was en met die club gesproken zou hebben. Ajax zou 4,5 miljoen euro over hebben voor de middenvelder, die afgelopen jaar Speler van het Jaar werd in België. Boussafa wilde niet reageren op de berichten.
In 2001 vertrok Boussafa uit de jeugdopleiding van Ajax naar Chelsea. Toen Abramovitsch daar aan de macht kwam, waren de kansen voor de destijds nog wel erg jonge Boussafa verkeken bij Chelsea en vertrok hij naar België.
Hij zou bij Ajax wellicht Wesley Sneijder op moeten gaan volgen.
Ajax Netwerk
Kirjgt Ajax bij de transfer dan ook opleidingskosten?quote:
Motta is ook pas 24 dacht ik.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
Dat is best prettig. Die gast is ook pas 25 ofzo (dat zou je niet zeggen met die kop van 'm), dus die groeit nog wel door. Mooie vervanger voor Sneijder.
.
Ja Daley dan.. Om ff alle flauwe grapjes achterwege te laten.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:34 schreef jna het volgende:
Blind gister 2 keer gescoord voor Oranje -17
Klopt, begin volgend seizoen 25.quote:
Ik ook niet zo hoor, was meer om te laten zien dat we er fysiek niet op vooruitgaan met hem erbij.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:44 schreef Ordinair het volgende:
Boussoufa zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten..
joep schreuderquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:21 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Ligt eraan. Enig idee wie de interviewer was?
speelt mid mid aanvallendquote:Op zaterdag 5 mei 2007 09:58 schreef JeroenV het volgende:
Is dat niet meer ook een buitenspeler?
tsjah er gaat in ieder geval meer dreiging van die man uit en hij heeft het vermogen om een grote afstand te overbruggen .. ook bij counters zeer handig.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:01 schreef Pritt het volgende:
Nou Kenedy dus naar Ajax. Opzich vond ik hem dit seizoen niet slecht spelen en is hij beter dan de Mul maar laat hem aub wel zijn kop kaal scheren. Met zo'n gozer kan je Europees niet voor de dag komen.
quote:Op zaterdag 5 mei 2007 10:22 schreef Longmen het volgende:
[..]
Kirjgt Ajax bij de transfer dan ook opleidingskosten?![]()
hangt natuurlijk van zijn prijskaartje.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:16 schreef -Vaduz- het volgende:
Kennedy is een goede aankoop mocht het kloppen. Boussouffa als opvolger van Sneijder zie ik ook niet zo, dan moet Ajax hoger inzetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |