kom jij met je originele naam....quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:31 schreef Originele_Naam het volgende:
ts is sneu
toevallig is hij wel erg origineel en knap bedachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Hanstin het volgende:
[..]
kom jij met je originele naam....
@ zargon omdat oosterijk een mooi land is?
Hoezo is je een van je nicks elsforeverquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:33 schreef Hanstin het volgende:
[..]
kom jij met je originele naam....
@ zargon omdat oosterijk een mooi land is?
wtf?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoezo is je een van je nicks elsforever?
Dude.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
bedoel je gamer.nl forum waar ik laatst nog een ip ban heb gekregen?
Waarom haal je het net weg van je KaosWar profiel dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Hanstin het volgende:
voor de mensen die denken dat dat mijn echte msn is![]()
Die was ook van je vriend?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:38 schreef Hanstin het volgende:
voor de mensen die denken dat dat mijn echte msn is![]()
Dus als ik contact opneem met gamer.nl kom ik achter je ip?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:42 schreef Hanstin het volgende:
[..]
bedoel je gamer.nl forum waar ik laatst nog een ip ban heb gekregen?
om jullie te laten denken dat het echt zo wasquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:44 schreef Solidius het volgende:
[..]
Waarom haal je het net weg van je KaosWar profiel dan?
nee want dan zouden ze persoons informatie vrijgeven wat dus niet magquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dus als ik contact opneem met gamer.nl kom ik achter je ip?
Tuuuuuuuuuurlijk jongen, wat jij wil.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
om jullie te laten denken dat het echt zo was
tuuk mappy tuukquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
om jullie te laten denken dat het echt zo was
oh en yvonne nog steeds bubba tegen je hoofd
Als ik naar de politie stap, met bewijs dat jij mij online zit te schelden, kom ik zo aan een rechterlijk bevel hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
nee want dan zouden ze persoons informatie vrijgeven wat dus niet mag
laat maar zien waar is scheldquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ik naar de politie stap, met bewijs dat jij mij online zit te schelden, kom ik zo aan een rechterlijk bevel hoor
Jij noemt de vader van iemand een homo en de moeder een man. Dat kan niet.quote:
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:24 schreef Hanstin het volgende:
Je vader is homo solidius...
duidelijk schelden.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:45 schreef Hanstin het volgende:
[..]
oh en yvonne nog steeds bubba tegen je hoofd
Je bent veel te aardig voor deze wereld.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik geef Hanstin 5 minuten de kans om zijn post te editen.
either way, your so sadquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef Hanstin het volgende:
TS gaat nu naar bed en lacht jullie allemaal uit want dit was gewoon een poging tot aandacht een faam wat best gelukt is en waarschijnlijk gaan sommige van jullie zeggen tuurlijk jongen jij wel
JA IK WEL JA JIJ NIET LOL
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef Hanstin het volgende:
TS gaat nu naar bed en lacht jullie allemaal uit want dit was gewoon een poging tot aandacht een faam wat best gelukt is en waarschijnlijk gaan sommige van jullie zeggen tuurlijk jongen jij wel
Je was gewaarschuwd. Ik zal contact opnemen met de politie en gamer.nl. Slaap zachtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef Hanstin het volgende:
Dat duurde best lang om te verzinnen he?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:55 schreef Hanstin het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |