Ik kon ook maar een nipte overwinning boeken dankzij overwinningen van Real en Barçaquote:Op zondag 20 mei 2007 23:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Weer even uit de gevarenzone. Zie de kanshebbers op de weekzege ranglijst.
Greetings boekt een belangrijke zege.
Jou zocht ik. Terrorososo heeft al 3 weken achter elkaar geen tegenstander gehad en als ik die 3de plek wil winnen moet ie toch ff op z'n bek gaan.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik moet me nog inlezen.
Misschien een keer mijn naam goed spellen en dat kan je zelf ook doenquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:56 schreef jojomen4 het volgende:
Kan Dniek niet even bij iedereen langsgaan om te melden dat er gespeeld wordt dit weekend. Anders vergeet de helft het weer.
helemaal mee eensquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jou zocht ik. Terrorososo heeft al 3 weken achter elkaar geen tegenstander gehad en als ik die 3de plek wil winnen moet ie toch ff op z'n bek gaan.
Neem anders mijn uitslagen over en verander. Dan win je zoiezo.
jajaquote:
quote:
Dan moet je zelf natuurlijk ook winnenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:16 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Jou zocht ik. Terrorososo heeft al 3 weken achter elkaar geen tegenstander gehad en als ik die 3de plek wil winnen moet ie toch ff op z'n bek gaan.
Neem anders mijn uitslagen over en verander. Dan win je zoiezo.
quote:Op maandag 28 mei 2007 20:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan moet je zelf natuurlijk ook winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |