quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:03 schreef scanman01 het volgende:
Verkeerde conclusie. Als Huub Jaap er uit had gestemd, had Brian hem er in gehouden. Maar de redactie zag een leuke kans en heeft Brian natuurlijk verteld dat Huub hem er niet uit stemt (dat moeten ze 's middags al doorgeven namelijk). Dit is allemaal doorgestoken kaart. Ze weten dat Huub zijn stem tijdens de stemming niet meer mag veranderen ten opzichte van wat hij 's middags heeft doorgegeven.
Wat dus de bedoeling van de redactie is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:05 schreef Marelle het volgende:
van mij mogen ze zich allemaal flink tegen Huub keren.......
Hoe dan ???quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeee Peet! Zo zit het nieeeeeeeeet!
Elke mongool stemt jaap er toch uit..quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef avonne het volgende:
Dat Jaap blijft vind ik niet erg.
Dat het allemaal zo onnatuurlijk is ergert me enorm.
Juist!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Wat dus de bedoeling van de redactie is.
Mooi gelukt dus.
Had Huub wel voor gestemd dan had Brian het tegen gehouden.
dat wou bart toen he... maar hun snapte de hint nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Wil Huub er soms zelf uitgestemd worden?
Gooi je het bijltje er bij neer of kan ik blijven kijken naar de nimmer bufferende streams van HiDiHo?quote:
Ze is net zo min leuk als ze dat niet doet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
gelukkig, want ik zou Lieke niet leuk vinden als ze bij het mongolenkamp zou gaan zitten
Nou, A'Del lacht wel vaker. Zelfs als ze vernederd wordt lacht ze nog, dus dat lachen van daarnet zegt niets!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:10 schreef scanman01 het volgende:
Amanda zegt nota bene net lachend dat ze Huub moeten gaan negeren. Dit is allemaal zó nep. Als je kwaad is zeg je zoiets niet lachend. Nog nooit eerder is het zo overduidelijk een toneelspel geweest als nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |