Ze zijn allemaal marionettes en de redactie bepaald. Lieke is geen haar beter (of slechter) dan de rest.quote:
Te voorspelbaar 'programma'quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Wijze woorden die ik even heb teruggezocht.![]()
gelukkig, want ik zou Lieke niet leuk vinden als ze bij het mongolenkamp zou gaan zittenquote:
Weet ik, maar die zou gek worden van dit soort onzinstemmingen waarbij de uitslag al vast staat. Dat werd ze al toen ze er nog in zat en als ze bij deze vertoning was geweest had ze zich ook dood geïrriteerd. Zij zit nu lekker aan de bar in een kroegje in Barcelona, blij dat ze weg is uit deze kotsvilla. Gelijk heeft zequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Napster het volgende:
[..]
Sylvia is eruit gekicked door diezelfde redactie
Wel veel mooier en charmanterquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal marionettes en de redactie bepaald. Lieke is geen haar beter (of slechter) dan de rest.
Ik vind het een stomme aktie van Huub dat hij Jaap erin heeft gehouden. Hij nam het risico, dat zei hij vanmiddag al, maar dit is echt stom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:08 schreef maril het volgende:
Vreemde wending hier ineens er zijn nu ineens Jaap medestanders nu Huub hem erin heeft gelaten,Ik ben voor de streamers overigens harstikke blij dat Jaap erin blijf, gebeurt er tenminsten wat, want als je het moet hebben van dat geklef tussen Huub eb Lieke (de godsganse dag geen meter van elkaar) of Brain amada, is het niet leuk streams te bekijken.want deze aktie zorgt er in ieder geval wel voor dat Amanda zich stort in de arm van Brain geef het nog een dag of 2.
Neeeeeeeeeee Peet! Zo zit het nieeeeeeeeet!quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:09 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind het een stomme aktie van Huub dat hij Jaap erin heeft gehouden. Hij nam het risico, dat zei hij vanmiddag al, maar dit is echt stom.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |