Nicolaas en Huub zeiden dit ook al.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
Huub genaaid door achter
Je kan ook onderste boven staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef ozewiesewoze het volgende:
schreef iemand nou dat je deze bufferzooi kunt vermijden door via de radio te luisteren??
Hoezo zou hij genaaid zijn door 'achter'?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt triest als Huub genaaid is door achter...
kan hij nu niet meer. Hij heeft zijn stem uren geleden al uit moeten brengen en vertelde vanmiddag preciers hoe dat allemaal te werk ging.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef Bridale het volgende:
Huub stem hem eruit!
Losgelaten met Bolle.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet niet wàt Jaap heeft gedaan met dat veulentje, maar als hij echt weerloze dieren gaat gebruiken keur ik dat heel erg af.
En CUT... take 2quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef scanman01 het volgende:
Zou een stunt zijn als Huub nu gewoon zijn stem van vanmiddag verandert en Jaap eruit stemt. Wat zullen ze daar aan gaan doen?
en nu krijg je een knuffel van me.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Ik weet niet wàt Jaap heeft gedaan met dat veulentje, maar als hij echt weerloze dieren gaat gebruiken keur ik dat heel erg af.
Hij heeft Bolle en het veulen los gelaten in de tuin, en toen de stal van Fries open gegooit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef Peter6000 het volgende:
Geeft niets, het is toch een KUT programma !quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:53 schreef solara4 het volgende:
heb nu hellemaal geen streams meer kut kut kut
Dat is duidelijk. De redactie heeft vast doorgegeven aan Brian dat Huub Jaap er in houdt. Dit hebben ze geflikt om leuke tv momenten te scoren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:52 schreef mootie het volgende:
Ik vind het echt triest als Huub genaaid is door achter...
Inderdaad!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:51 schreef pullup het volgende:
Als Huub hem er nu inhoud is er een mooie reden om de streams uit te laten na vandaag
Een lange trap?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef vinnieboy het volgende:
kan natasia niet van de trap afvallen ofzo
Ja. De redactie bepaalt en niemand anders.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef SmeerCaas het volgende:
Snapt iemand dat Huub die vorige week Jaap nog de hel in verwenste, nu Jaap wilt houden?
Dat is 100 % zeker. Alles voor de TV !quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is duidelijk. De redactie heeft vast doorgegeven aan Brian dat Huub Jaap er in houdt. Dit hebben ze geflikt om leuke tv momenten te scoren.
Ik denk echt dat Huub en Eric elkaar er uit zullen stemmen, als het erop aankomt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:30 schreef Peter6000 het volgende:
Zou dit ECHT zijn, denken jullie??
Dat afstand nemen van Eric, door Huub.
Volgens mij alleen Eric...quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
iedereen PISSSED~!!!!!!!
precies. Ik hoor alleen maar eric die kwaad is op huub. toneelspel want eric wist het ook al.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:55 schreef getl0st het volgende:
Gek genoeg is alleen Eric boos.....
Huub hoopt dat Jaap Brian laat vallen..maar daar geloof ik niks van..Brian gaat gewoon een beetje tegen Jaap lullen dat hij al wist dat Huub hem erin zou houden bla bla bladiebla..zucht..quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef SmeerCaas het volgende:
Snapt iemand dat Huub die vorige week Jaap nog de hel in verwenste, nu Jaap wilt houden?
mmmmmmm was al aan het twijfelen over het betalen maar ben er nu toch wel redelijk klaar mee en eruit dat ik NIET ga betalenquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef KonnieKipke het volgende:
IK BEN BLIJ DAT HET VANAF MORGEN BETALEN IS. KUT PROGRAMMA
Eens, hier wil ik niet eens meer naar kijken. Belachelijk gemanipuleerd toneelstukquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef KonnieKipke het volgende:
IK BEN BLIJ DAT HET VANAF MORGEN BETALEN IS. KUT PROGRAMMA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |