dat is het! de kabouters tikken op een rekenmachine! dat is het getik!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:47 schreef Blue_ei het volgende:
Heb je nacht tarief!
Ja, ik had er natuurlijk bij moeten zetten dat het een serieuze vraag is. Stom stom stom.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
dat is het! de kabouters tikken op een rekenmachine! dat is het getik!
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:54 schreef HPoi het volgende:
Terugtikken.
Heb je een elektrische boiler met een dag en nacht tarief dan wel een dubbel tekwerk in je meterkast ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:38 schreef JeOma het volgende:
Zoals in de titel staat: uit mijn meterkast komt met een zeer onregelmatige interval een tik die heel erg veel lijkt (waarschijnlijk IS het zelfs zo) op een relais dat aantrekt/loslaat. Soms 4x achter elkaar binnen 10 seconden. Soms is het uren stil. Weet iemand wat dat kan zijn?
Dit is de meterkast (for what it's worth):
[afbeelding]
Ik heb totaal geen last van stroomuitval, rare dingen. Alleen is het bloody annoying, omdat hij soms midden in de nacht aan het tikken is.
Nee, heb niet een electrische boiler, heb alleen een dagtarief en dubbel tekwerk? Zegt me niets?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:58 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Heb je een elektrische boiler met een dag en nacht tarief dan wel een dubbel tekwerk in je meterkast ?
Is het mogelijk dat de foto iets groter wordt gemaakt want zo kan ik het eigenlijk niet zien![]()
idd. dat is mijn conclussie ook; vandaar dat het ook vrij onregelmatig voorkomt dat je wat hoortquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:56 schreef Marsepein het volgende:
Maar bij het bestuderen van de grote foto lijkt het me gewoon die relais kast boven je meter te zijn. Omdat je nu een enkel telwerk hebt heeft dat apparaat niet veel nut.
Thanks allen. Ik heb ondertussen de Nuon gebeld. Het is inderdaad die kast die boven de meter hangt. Gelukkig deed 'ie het terwijl ik 'm belde: hij probeert tussen dag/nacht te schakelen (onderste schakelaar van die RIPPLE CONTROL dinges) en dan schakelt hij na een onbepaald aantal seconden (varierend van 0.5 tot 5 seconden ofzo) weer terug.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
idd. dat is mijn conclussie ook; vandaar dat het ook vrij onregelmatig voorkomt dat je wat hoort![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |