Mijn vorm wat doe je?quote:Timo Hantula
TSI = 13 170 , 20 years, poor form
Has wretched experience and weak leadership abilities
Stamina: inadequate Keeper: disastrous
Playmaking: world class Passing: weak
Winger: inadequate Defending: inadequate
Scoring: poor Set pieces: wretched
quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:22 schreef Ruudt het volgende:
Haha ik sta 6-1 voor.
edit: hij had een flinke speler gekocht om me wat tegenstand te kunnen bieden, vergeet hij hem op te stellen.
zo heb ik een paar weken geleden een 17 jarige uitstekend/goed gekocht uit tsjechie, veel meer users maar wel 17, goede stats en weinig pulls dit jaar ivm nieuwe jeugdopleiding. Prijs was ook okequote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:49 schreef Lennox het volgende:
Heb net een 17 jarige "goed" winger uit Armenie gekocht. Kostte maar 53k en met 23 actieve gebruikers wel een gokje waard. Is de 2e 17 jarige winger van het land.
quote:Onne Verdoes (15937217) [Add this player to your bookmarks]
29 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and honest.
Has outstanding experience and poor leadership abilities.
Nationality: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 60 650
Wage: 36 340 ¤/week
Owner: Real Club de Culo
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Stamina: solid Goalkeeping: disastrous
Playmaking: titanic Passing: passable
Winger: poor Defending: inadequate
Scoring: weak Set Pieces: weak
Ben benieuwd..quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Tonny Ballevanger en hij is 16 jaar.
Ik zou zeggen dat het een matig allrounder is. Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Positiespel.
Geven we hem een contract, baas?
Hoe hoog was getalenteerd ook alweer? Ongeveer?quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Coos Zonnevylle en hij is 16 jaar.
Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen redelijk in Verdedigen worden voordat hij bij het eerste komt. Volgens mij is deze speler getalenteerd op het gebied van Scoren.
hoeveel sterren gaat deze ongeveer halen?quote:Ja? Oh, hallo Swennus!
Hoor eens, Ellert Deddens is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel, dan zou deze jongen wel eens hopeloos kunnen zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens zwak kunnen worden. Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Scoren ongeveer zwak zijn.
hoeveel ster?quote:Hallo baas, goed je weer te spreken.
Wij hebben een interessante kandidaat te bespreken. Steven Pracht is zijn naam. Volgens zijn gegevens is hij 16 jaar.
Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel, dan zou deze jongen wel eens twijfelachtig kunnen zijn. Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is.
Wat vind je ervan, geven we hem een kans?
2-3 sterren, best ok.quote:Volgens mij heb ik een talentje voor je ontdekt! Zijn naam is Ger Davidse en hij is 16 jaar.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Positiespel ongeveer matig zijn. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Verdedigen, dan zou deze jongen wel eens bemoedigend kunnen zijn.
Hoeveel sterren kan ik verwachten voor dat niveau? Leuke naam trouwens, Error ID.quote:Error ID
cef03bd5-4255-475a-969f-38d1f03b41a8
quote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pplz!
Ik ga vannacht naar Schiphol, een vliegtuig naar Guatemala wachtOngeveer 3,5 maand later gaat er ook weer eentje voor me terug
Iig, ik zal ws minder op fok/hattrick vertoeven. Ik hoop de fokcup nog bij te kunnen houden, met accepteren van friendlies enzo
mzzls
have funquote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pplz!
Ik ga vannacht naar Schiphol, een vliegtuig naar Guatemala wachtOngeveer 3,5 maand later gaat er ook weer eentje voor me terug
Iig, ik zal ws minder op fok/hattrick vertoeven. Ik hoop de fokcup nog bij te kunnen houden, met accepteren van friendlies enzo
mzzls
Ga je de bloemetjes buiten zettenquote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pplz!
mzzls
Veel plezier!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pplz!
mzzls
HIV paradijsjequote:Op zondag 13 mei 2007 15:17 schreef DeHovenier het volgende:
Weer niks van m'n scouts
[..]
Ga je de bloemetjes buiten zetten![]()
Damn VK, wat ga je daar doen?!quote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pplz!
mzzls
veel plezier, jammer dat je patagonie niet mee kunt nemen (toch??) maar dat is een goede reden om er nogmaals naartoe te gaan.quote:Op zondag 13 mei 2007 14:35 schreef Verbal_Kint het volgende:
Pplz!
mzzls
Gewoon een paar keer in en uit loggen. Dan zou het moeten lukken.quote:Op zondag 13 mei 2007 17:59 schreef Yankee_One het volgende:
kan nog steeds geen jeugdspeler aannemen door die foutmelding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |