kijk even hier dgk in de mediaquote:op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef rene90 het volgende:
even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
gisteren een stemming:quote:op donderdag 8 november 2007 18:37 schreef tessie het volgende:
ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
vrijdagavond/nacht hebben amanda en nadia lieke zo'n twee uur lang zitten treiteren. nadia raakt lieke daarbij ook steeds vaker aan. lieke vraagt haar dat niet te doen en huub zegt er dan ook iets van (ze zitten op de bank naar een film te kijken). nadia provoceert, steekt haar hand uit richting huub, huub maakt een beweging terug:quote:op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
nee er is morgen geen ontslagronde. morgen gaat er gesproken worden over het geweld in de kooi. en een heleboel streamers vinden dat brian de kooi moet verlatenquote:op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
je gaat door voor de koelkastquote:op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:
ja, van dat geweld wist ik.
okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.![]()
eh... niet helemaal. brian geeft plotseling weer een overvloed van punten uit.quote:op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:
ja, van dat geweld wist ik.
okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.![]()
vrijdagavond grote mat partij (niks van te zien, weinig over bekend). daarna rustig weekend.quote:op maandag 12 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
mijn dank alvast.
toen hadden ze het er niet meer over.quote:op maandag 12 november 2007 21:17 schreef my_ het volgende:
wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?
in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?
amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
nou, de algemene indruk is dat het niet kan.quote:op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef sloppy_joe het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
problemen met streams en abonnement # 2quote:op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef chedjuh het volgende:
misschien kan iemand me helpen ?
ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
sorry apk .. ik had het inderdaad gezien, maar net iets te laat .. mijn excusesquote:op woensdag 28 november 2007 16:04 schreef apk het volgende:
[..]
problemen met streams en abonnement # 2
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.quote:op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef marrije het volgende:
ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?
was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?
alvast bedankt!
ik denk dat niemand dat weet. je hebt de vraag al vaker gesteld, he?quote:op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef poison-ivy het volgende:
beste streamers,
iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt & welke foundation?
alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |