abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54326172
tuinfluiter, heel erg bedankt voor je uitleg, het is me volkomen duidelijk nu! ook bedankt voor je hartelijke welkom, erg fijn!
Door wrijving ontstaat glans
pi_54407494
even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54409816
quote:
op dinsdag 6 november 2007 16:19 schreef rene90 het volgende:
even een vraagje, ik hoorde dat er 30 oktober op een dinsdag een parachute-stunt is geweest, met darkraver of iets? wie kan me daar misschien iets meer over vertellen?
kijk even hier dgk in de media
daar staat ook een filmpje

op de streams was er volgens mij niets van te merken
pi_54413456
naja niet het filmpje van dat ze d gouden kooi in kwamen, maar bedankt avonne:)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_54461652
ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  donderdag 8 november 2007 @ 18:43:30 #231
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_54461777
quote:
op donderdag 8 november 2007 18:37 schreef tessie het volgende:
ik las in de villa vandaag iets van dat jaap misschien weg gaat voor een koffer met geld en dat ze moeten stemmen ofzo? hoe zit dit precies?
gisteren een stemming:

10.000 euro bruto voor een famililid van een miljonair uit de jackpot van de winaar.
hou je dus 7.000 over.
in eerste instantie is geblockt.
jaap geeft aan dat hij er misschien wel uitwil voor dat geld, dat het geld dus naar cora gaat of vader moeder van jaap.
hier gaan de miljonairs mee akkoord maar jaap moet wel vanavond voor middernacht zijn 24 uur aanvragen
vrijdag om 2 voor 00.00 loopt de stemming af.
dit was de korte versie lang versie kan je vinden in de updates
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_54540422
is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
  † In Memoriam † zondag 11 november 2007 @ 23:57:28 #233
137949 Disana
pi_54540516
quote:
op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:

is er morgen weer een ontslagronde ofzo, ik lees steeds over brian 'wacht maar tot maandag'.
vrijdagavond/nacht hebben amanda en nadia lieke zo'n twee uur lang zitten treiteren. nadia raakt lieke daarbij ook steeds vaker aan. lieke vraagt haar dat niet te doen en huub zegt er dan ook iets van (ze zitten op de bank naar een film te kijken). nadia provoceert, steekt haar hand uit richting huub, huub maakt een beweging terug:

gelijk springen dennis en een al langer opgefokte brian op om huub en lieke bij de polsen te grijpen. dennis rukt huub overeind, wat er verder gebeurde kregen de streamers niet te zien. wel was tijdens de streamlock gericht op het huis te zien dat er veel werd bewogen zowel boven als beneden.

naar aanleiding hiervan kregen de miljonairs een brief waarin stond dat het geval maandag in een groepsgesprek aan de orde zal komen.
pi_54540533
quote:
op zondag 11 november 2007 23:53 schreef shmoopy het volgende:
nee er is morgen geen ontslagronde. morgen gaat er gesproken worden over het geweld in de kooi. en een heleboel streamers vinden dat brian de kooi moet verlaten
pi_54540603
ja, van dat geweld wist ik.

okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_54540625
quote:
op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:

okee, dat betekent dus iig dat brr er niet uitgaat, wordt gewoon weer zo'n 'foei, damagnie, hé, hier, je moet 2 contactpunten en 100 euro inleveren, ben je helemaal betoeterd?'-anticlimax.
je gaat door voor de koelkast
pi_54541388
quote:
op maandag 12 november 2007 00:01 schreef shmoopy het volgende:

eh... niet helemaal. brian geeft plotseling weer een overvloed van punten uit.
dus meer iets van "ach, erm, je hebt het zo moeilijk. hier.... "
  Admin maandag 12 november 2007 @ 13:27:37 #238
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_54549363
ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
mijn dank alvast.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_54559300
wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?

in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?

amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
pi_54559317
quote:
op maandag 12 november 2007 13:27 schreef yvonne het volgende:
ik ben terug van een weekend weg, en heb blijkbaar veel gemist en in de updates kan ik niet veel terugvinden,
kan iemand me op weg helpen, hoeft niet uitgebreid, beetje de grote lijnen.
mijn dank alvast.
vrijdagavond grote mat partij (niks van te zien, weinig over bekend). daarna rustig weekend.
vandaag een gesprek met hotemetoten. 4 boetes : brian, amanda, lieke en huub
pi_54559364
quote:
op maandag 12 november 2007 21:17 schreef my_ het volgende:
wat heeft jaap nou gedaan m.b.t. het koffertje met geld?

in eerste instantie vroeg hij zijn 24 uur aan. daarna heeft hij hem ingetrokken en gelijk weer aangevraagd. amanda confronteerde hem hiermee... en toen?

amanda heeft hem toen geblockt ofzo?
toen hadden ze het er niet meer over.

(jaap zou alleen het geld krijgen, als ze zeker wisten dat hij weg zou gaan. door het intrekken van de 24 uur, wisten ze dat hij zou blijven. verder waren er geen reële kandidaten om het te krijgen)
pi_54650455
kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
pi_54651147
quote:
op vrijdag 16 november 2007 14:17 schreef sloppy_joe het volgende:
kan iemand mij uitleggen hoe het kan dat dennis ineens zo'n hoog % van de stemmen krijgt in de poll?
nou, de algemene indruk is dat het niet kan.

wel hebben veel streamers de laatste weken geen zin meer om te sms-en omdat het een corrupte bende is, dus dat huub en lieke zouden dalen was de verwachting. dat betekent automatisch dat anderen relatief zullen stijgen.

maar dat dennis zo véél is gestegen, en jaap (die de laatste maand erg gezellig, aardig en grappig is) niet of nauwelijks is zo tegen de verwachting in dat de algemene stemming onder de streamers is dat de redactie/regie gesjoemeld heeft. bijvoorbeeld door de percentages van dennis en jaap te verwisselen.

(uiteraard zijn streamers niet altijd representatief. maar je stelt de vraag omdat je niet gelooft dat het echt is, dus dit is de verklaring waarom het niet echt zou zijn)

[ Bericht 7% gewijzigd door avonne op 16-11-2007 14:48:59 ]
pi_54894463
misschien kan iemand me helpen ?
ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
  woensdag 28 november 2007 @ 16:04:35 #245
6941 APK
Factual, I think.
pi_54895574
quote:
op woensdag 28 november 2007 15:24 schreef chedjuh het volgende:
misschien kan iemand me helpen ?
ik heb al eerder via sms betaald om een maand lang te kijken, vandaag weer via het 0900 nummer en nog steeds kan ik geen stream bekijken .. kan iemand me helpen wat nu te doen ?
problemen met streams en abonnement # 2
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_54895694
quote:
sorry apk .. ik had het inderdaad gezien, maar net iets te laat .. mijn excuses
  vrijdag 30 november 2007 @ 10:08:00 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_54940082
ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?

was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?

alvast bedankt!
pi_54947686
quote:
op vrijdag 30 november 2007 10:08 schreef marrije het volgende:
ik ben er ff uit geweest en ik zie net een filmpje van dennis die een camera kapot gooit met een stoel. een hoop heibel in de tent en brian die gilt naar dennis dat ie zijn kindje heeft vermoord?

was nadia zwanger van dennis en heeft ze een abortus gedaan oid?

alvast bedankt!
er gaan vele verhalen rond, zowel in de villa als daarbuiten. maar duidelijkheid is er niet.

zeker is wel dat er zwangerschapstesten zijn geweest, 'n echo is gemaakt. nadia had (fake ?) klachten zoals hoofdpijn, misselijkheid (kotsen) en pijnlijk gezwollen borsten. op mysterieuze wijze werd ze plotseling heel ziek, werd afgevoerd per ambulance en twee uur later kwam ze vrolijk de villa weer binnenwandelen. het verhaal was 'buikgriep' en alle klachten waren ineens verdwenen.
Keep the Sunny Side Up
pi_54954538
beste streamers,

iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt & welke foundation?

alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
The secret of getting ahead is getting started
pi_54977741
quote:
op vrijdag 30 november 2007 20:36 schreef poison-ivy het volgende:
beste streamers,

iemand die mij exact kan vertellen welke dagcreme en/of nacht nadia gebruikt & welke foundation?

alvast hartelijk bedankt voor het uitzoeken, dat maakt me blij!
ik denk dat niemand dat weet. je hebt de vraag al vaker gesteld, he?
de enige mogelijkheid die ik zie is dat je een brief naar nadia stuurt en het haar vraagt.
ze zal heel blij zijn een kaartje te ontvangen, want ze is dol op brieven schrijven, dus ik ben voor 99% zeker dat je antwoord zou krijgen.

over het algemeen wordt post tussen 17 en 19 uur bezorgd, en misschien leest ze het nog op de streams voor ook nog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')