Sorry ik geloof haar niet, tis een goede manier om haar hoerige gedrag op de achtergrond te zetten en alles op Brain te zettenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:51 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze wilde Brian naar eigen zeggen beschermen. Ze wilde niet dat Huub hem voor wifebeater kon uitmaken. Het kwam uit omdat Brian's moeder in een brief aan Amanda zei dat het spugen en de klap haar goed deed. Niet zomaar ineens.
Brian lijkt mij een goeie, gevoelige jongenquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:54 schreef Jappie het volgende:
[..]
Whehehe...het enige wat ik daar zei was dat we nagenoeg dezelfde beelden met ditto interpretatie hadden gezien...neemt niet weg dat ik Brian een slappe zak vind....waarom neem jij het eik voor hem op ?
![]()
Ik ben helemaal geen blinde Huub-fan, maar ik had ook niet heel erg het idee dat de redactie hem nou echt probeert te pákken. Degenen die zich wat mij betreft onvergetelijk belachelijk hebben gemaakt zij toch weer Braaj en Natas. Wat een hysterische schreeuwers beiden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 20:11 schreef Gert het volgende:
Ik zal wel een ziekelijke Huub-fan worden gevonden door de anti-Huubmaffia op FOK!, maar echt alles waar Huub negatief mee kan worden afgeschilderd, wordt uitgezonden.
Met moord en zelfmoord neigingen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Brian lijkt mij een goeie, gevoelige jongen![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |