Heb je hetzelfde toegediend gekregen als brian elke ochtend krijgt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Copycat het volgende:
Fucking hell, ik ben bevangen door het Brian poetry virus.
Somebody come save me
Feel for me
But first, let's drink a cup of tea!
quote:
Ik heb gewoon een lyrische mind, weet je.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:18 schreef getl0st het volgende:
Heb je hetzelfde toegediend gekregen als brian elke ochtend krijgt?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Zullen wij hem dan maar een kist toesturen?![]()
Stuur wat stof naar Brian.. mss wil hij een duetquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een lyrische mind, weet je.
Het presenteer blaadje ontbreek nog net.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef elcastel het volgende:
Loopt Amanda nou toch weer de hele dag achter Brian aan ?
A wife to love, a wife to spit (at)quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Nostalgist het volgende:
Wanna cut my vein
Can't get no gain
From this life
without wife
![]()
In geur zitten gruwelijk veel calorietjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Kaleddis het volgende:
Pandan rijst is geparfumeerd he, dus daar wordt je vet dik van (aldus Natasia)![]()
Die moet duidelijk naar Brianquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
A wife to love, a wife to spit (at)
A wife to leave, a wife to hit
I can't go on, alone on this ride
Will you please excuse me while I commit suicide?
Verdomme, ik had net de illusie dat ze was genezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef blomst het volgende:
Het presenteer blaadje ontbreek nog net.
Nu zijn hongerstaking nog even.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Shit, voortaan geen parfum meer voor mijquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:22 schreef mootie het volgende:
[..]
In geur zitten gruwelijk veel calorietjes![]()
Ik ga nooit meer naar clubs met aroma deejays!quote:
Waar kan je zien of je in de top 100 staat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net Day een pm gestuurd. Én sta in de top 100.
Kijk maar naar die pens van Natasja........ dat is alleen maar van het ruiken aan eten!quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer naar clubs met aroma deejays!
Amanda is a fucking dikequote:
A biatch to beat, a biatch to fuckquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik geef hem een dag....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Kaleddis het volgende:
Is Joel nu de volgende nieuwe miljonair ?![]()
Mijn god, ik mag hopen van NIET zeg...quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Kaleddis het volgende:
Of je een rondleiding krijgt door de kooi, morgen om 12:00u.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
Wat is er zo belangrijk aan of je in de top weet ik veel sta ???
hier nu de goede lijstquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar kan je zien of je in de top 100 staat?
Ik heb niets gehoord van umquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef Kaleddis het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Of je een rondleiding krijgt door de kooi, morgen om 12:00u.....
Ga je ook mee ?
Ja, precies.... Simon sings...Dat was pas een goed optreden ! ....quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:27 schreef Kaleddis het volgende:
De gitaarleraar was toch van een andere band ?
Dan kun je 1 maand gratis kijkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
Dan bespaar je 3,95, jeweetoch?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:25 schreef petraa het volgende:
Wist ik niet, maar ik sta op 5 dus dan bespaar ik 3,95 ?????????quote:
http://forum.fok.nl/topic/998998/3/100#48876889quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Waar kan je zien of je in de top 100 staat?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:29 schreef Copycat het volgende:
Misselijke kutvent weer
"Je kan ook een bodystocking aantrekken. Die kan snel uit."
Brian dus, tegen Amanda.
Ze kijken alleen tot aan het moment dat de aankondiging gedaan werd denk ik.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef FuTilE het volgende:
Hmm, misschien nog ff snel een post of 500 maken, dan zal ik wel binnen de 100 range zitten.
Gaan ze niet doen, Brian wordt vanaf het begin als God behandeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Wat een eikel.... Wordt tijd dat er iemand hard tegen hem gaat optreden..... Hij heeft veel te veel vrijheid....
Sorry het gaat om deze lijst. . .quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dankje. Nog een maand gratis kijken dus![]()
Waarom denk je anders dat Natasia zei: ' Wij zijn goed Brian.. Wij zijn kindjes van God' (achter, FEBO)quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaan ze niet doen, Brian wordt vanaf het begin als God behandeld.
Toch niet Joel van Idols hé? Hij zei in een interview toentertijd dat hij sinds Idols met iedere griet naar bed kan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:32 schreef petraa het volgende:
Wat doet die Joell daar nou weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |