Nu wel!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:19 schreef Sjoerd102 het volgende:
Het plaatje in de OP moet groter, Zjwame sjteit der neet op
* Zuchtquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Timmie2 het volgende:
ik ben er misschien 's avonds even maar is niet echt iets voor mij. wordt geloof ik met het jaar minder boeiend programma voor de massa.
Buiten dat het plaatje met plattegrond niet klopt is er meer dat niet helemaal klopt. de postcodes zijn alleen van het oude Roermond, zelfs merum, herten, ool zijn daar nog niet bij.
Is er trouwens na 2005 geen nieuw inwoneraantal meer bekend gemaakt, met Swalmen en wat nieuwbouwprojecten ligt het alweer een stuk hoger.
was niet bedoeld als kritiek op jou hoor. Was gewoon benieuwd naar die wijzigingen, met name in het inwoneraantal. Hoefde niet meteen opgezocht en gewijzigd te worden hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:55 schreef Tism het volgende:
[..]
* Zucht
Iets toegevoegd en aangepast!
Anders nog iets?![]()
Iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 05:15 schreef Maureentje het volgende:
la cave was vroeger leuk... nu is t hele uitgaan kut in roermond...
Qua muziek vind ik ook dat het in de jaren achteruit is gegaan en verder word ik niet goed van het gezeik dat het meenemen van eigen drank niet is toegestaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:38 schreef Timmie2 het volgende:
ik ben er misschien 's avonds even maar is niet echt iets voor mij. wordt geloof ik met het jaar minder boeiend programma voor de massa.
Ja,k dat vond ik ook jammer... Weinig vrijheid met die hekken...quote:Op maandag 7 mei 2007 20:32 schreef Tism het volgende:
Ik heb me ook zeker vermaakt!![]()
Alleen die bizarre hekken rondom de markt mogen ze volgend jaar wel weg laten.
Er was werkelijk geen ruk aan!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef rioteer het volgende:
Roermond in ontwikkeling deel 4:
[11-05-07] Glitch Fight, Azijnfabriek Roermond (www.azijnfabriek.nl)
FFF (Live)
S.i.m on kor Funkle (Live)
Ex.Zero (Live)
Rioteer (Live)
Sah Selecter
Bart Hard
Basztard
Lethal Sixxkiller
21:00-03:00
Damage: ¤5
Hell yeah
http://partyflock.nl/party/88031:Glitch_Fight.html
Open minded people only. Shake it like you mean it!!
quote:Op zondag 13 mei 2007 02:54 schreef Tism het volgende:
[..]
Er was werkelijk geen ruk aan!
Kom ik daar binnen, staan er 5 josti's een beetje te jumpen op onregelmatige beats van heb ik jou daar!
Niet voor herhaling vatbaar zou ik zeggen!
![]()
Die was idd, lekker hard!quote:
Nou, ik vond dit eigenlijk wel voldoende, voor de rest van 't jaar!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef wdn het volgende:
Was dit alles???
Die ene knal!?
wtf waar blijft de rest???
Ik was in de plevuus, en hoorde wat in de verte. Waar was jij?!?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef wdn het volgende:
Was dit alles???
Die ene knal!?
wtf waar blijft de rest???
Ja idd, wel boven mijn favorite pizzeria! Hoor ik net, GVDquote:Op maandag 14 mei 2007 22:09 schreef Sjoerd102 het volgende:
Is kleine woningbrand volgens de internetsite waar je de p2000 berichten kunt lezen.
Daar is nu het Outlet!quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:20 schreef Originele_Naam het volgende:
zit het asielzoekers centrum nog steeds in roermond
noooquote:
Ik bedoel het AZC bij de kazerne dat is allemaal weg en daar is nu het outletcentrum.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:24 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
nooo![]()
![]()
![]()
daar heb ik nog gezeten als vluchteling, maar hebben ze al die flats van 3 verdiepingen ofzo platgegooid?
jaja daar heb ik vroeger gezeten ,was wel lauw, was echt zo'n joego dorpquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:28 schreef denka het volgende:
[..]
Ik bedoel het AZC bij de kazerne dat is allemaal weg en daar is nu het outletcentrum.
Eigenlijk alles achter de hoofdingang van de kazerne is nu outlet en aan de voorkant zijn ze nu bezig met een nieuw project.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:29 schreef Originele_Naam het volgende:
[..]
jaja daar heb ik vroeger gezeten ,was wel lauw, was echt zo'n joego dorp
quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb er dacht ik 3 maanden gezeten en toen ben ik overgeplaatst met me familie naar Delft waar ik nu nog steeds woon. Inmiddels studeer ik, dus het is wel redelijk goed met mij gekomen. Tis alweer bijna 10 jaar geleden dat ik daar gezeten heb, was wel leuk, wij zaten in zo'n onwijs grote caravan, die zigeuners ook altijd hebben
kan me inderdaad nog goed herinneren dat waar nu al die winkels staan alles volstond met sta-caravans.quote:Op woensdag 16 mei 2007 13:39 schreef Originele_Naam het volgende:
Ik heb er dacht ik 3 maanden gezeten en toen ben ik overgeplaatst met me familie naar Delft waar ik nu nog steeds woon. Inmiddels studeer ik, dus het is wel redelijk goed met mij gekomen. Tis alweer bijna 10 jaar geleden dat ik daar gezeten heb, was wel leuk, wij zaten in zo'n onwijs grote caravan, die zigeuners ook altijd hebben
Kweet nog niet maar ze zijn wel kijken maar denken er nog wel overquote:Op woensdag 16 mei 2007 19:38 schreef Timmie2 het volgende:
[..]
ach ja ligt er natuurlijk aan wat je gewend bent he![]()
gaan de verhuisplannen nog door dan?
Nou, laat 't dan maar eens een echte bom zijn, voor de afwisseling!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:10 schreef denka het volgende:
Station Roermond ontruimd na bommelding
Het NS-station in Roermond is ontruimd na een bommelding. Ook al het treinverkeer is stilgelegd. De politie is begonnen met een onderzoek. Een woordvoerder van de politie kon daar zojuist nog niets over zeggen. De bommelding kwam rond kwart over 5 binnen. Waar dat was, is nog niet bekend.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:12 schreef Tism het volgende:
[..]
Nou, laat 't dan maar eens een echte bom zijn, voor de afwisseling!![]()
Idd, morgen zal er wel weer een bericht in de (Regionale) krant staan, dat ze een verdacht koffertje hebben zien staan, met daarin een reiswekkertje, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:15 schreef denka het volgende:
[..]
![]()
Precies aan die nutteloze meldingen hebben we ook niks![]()
Dat bedoel ik, NIKS aan de hand, dus!quote:Op woensdag 23 mei 2007 18:30 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Station Roermond ontruimd na bommelding
ROERMOND - Het NS-station van Roermond is woensdagmiddag op last van de politie ruim een uur ontruimd geweest na een bommelding rond vijf uur. Dat heeft de politie laten weten. Even na zes uur werd het station vrijgegeven en konden de treinreizigers weer naar binnen.
Het treinverkeer lag tijdens de ontruiming stil. Speciale bomverkenners doorzochten het station maar vonden niks. Enkele honderden treinreizigers stonden gedurende die tijd op het plein voor het station te wachten.
Brand in Herkenboschquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:49 schreef Timmie2 het volgende:
wat was er vanmiddag weer aan de hand, brandweerwagen na brandweerwagen scheurde met loeiende sirenes over de keulsebaan.
Heb ik wat gemist?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:24 schreef Metalfreak het volgende:
Net was Roermond nog op RTL4 bij Editie NL over seks op het naaktstrand in Ool
Nha! Heb net alleen ff over de markt gelopen, maar ben geen misselijkmakende attracties tegen gekomen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:19 schreef BonJovi het volgende:
Hoe is de kermis daar?
yep daar staan ook attractiesquote:Op vrijdag 1 juni 2007 18:32 schreef Tism het volgende:
[..]
Nha! Heb net alleen ff over de markt gelopen, maar ben geen misselijkmakende attracties tegen gekomen.
Alleen misselijkmakend volk (bij de botsautotjes)
Ik weet niet of 't Munsterplein, Kloosterwandplein en 't Stationsplein ook gevuld is met attracties, normaal wel.
Ah! Dan moet ik daar maar eens gaan kijken, straks!quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:35 schreef Maureentje het volgende:
[..]
yep daar staan ook attractiesals je wat leuks zoekt
de booster en zo staan op de statie
![]()
kermis was nix aanquote:Op zaterdag 2 juni 2007 22:43 schreef Timmie2 het volgende:
zie je wel dat ze in Swalmen achterlopen hier is het al Juni![]()
ga morgen eens even kijken op de kermis maar is niet echt mijn ding
quote:Op maandag 4 juni 2007 17:58 schreef Maureentje het volgende:
Omdat ik me toch afvraag hoeveel fokkers uit Roermond en omstreken komen,misschien idee om een lijstje te maken en die in de volgende topics in de OP te zetten![]()
Copy dan ff deze post en zet je naam erbij
Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
En de kermis wordt met het jaar minder.. enkele jaren geleden stond er nog een grote katapult (i.t.t. de kleine van de afgelopen jaren). Dat waren pas tijden!quote:Op maandag 4 juni 2007 18:10 schreef Sjoerd102 het volgende:
Fokkers uit Swalmen Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Tism op 04-06-2007 23:19:01 ]....nachtrijder...Nachtzwelgje!
quote:Fokkers uit Roermond en omstreken:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:09 schreef Tism het volgende:
Nou, moet je dit toch eens zien, de Fok!ker's uit Venlo zijn ons gewoon na aan 't apen, met hun Userlist, de lemming's.
stelletje dievenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Rechts, kun je op de player op stop/pauze duwen, hoor je niks meer!quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:28 schreef Maureentje het volgende:
ga eens snel weg met je draaiorgels zeg![]()
![]()
Maar ben al op die site aan t kijken van molenrockwie hoor je als de pagina opent ? Klinkt iig lekker
en hoe zet je dat liedje uit ,kan zo de youtubefilmpjes niet horen
![]()
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 00:31 schreef Tism het volgende:
[..]
Rechts, kun je op de player op stop/pauze duwen, hoor je niks meer!![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:55 schreef Bellah het volgende:
-Maureentje
-Tism
-smammela
-Sjoerd 102
-DT-PiSanG
-Denka
-Bellah
quote:Op dinsdag 5 juni 2007 14:57 schreef wdn het volgende:
-Maureentje