Ja, kijk, daar gaat het foutquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef Ordinair het volgende:
Geil? Ja dat zijn hormonen maar ik liet het nooit aan haar merken
Volgens haar..quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je spreekt jezelf wel tegen, je was altijd dronken maar dronken was je nooit
My badquote:
Nee..quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:07 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
My bad![]()
Sex met je ex zit er in dit geval niet in ?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef Ordinair het volgende:
En als je me toch niet terug neemt, geef dan wel mijn wiet terug. Want die heb je nog!
you go girl!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee..Maar met mijn vorige ex nog wel merkte ik gister.
![]()
Wat? Hier is geen Coffeeshop in de buurt dus ik wil me shit terug! Anders moet ik weer de wiet-koerier laten komen.quote:
Pas op, ik ben matroos..quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef klabbakus het volgende:
[..]
laat nou maar,
straks slaat ie iemand 3 keer op z'n slaap ofzo
Niet frequent.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:43 schreef PastoorPeter het volgende:
Wat is af en toe een jointje? Frequent of niet frequent?![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:06 schreef Metro2005 het volgende:
en met die hormonen en je geilheid moet je je vriendin palen, niet niks doen. DUH
Dat dacht ik ook alquote:
Right..quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien heb je haar wel in een stoned-bui vastgebonden en verkracht.
"Je bent te lief"quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
Misschien heb je haar wel in een stoned-bui vastgebonden en verkracht.
Met anders woorden, jij date met gothics?quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:46 schreef vanBnaarC het volgende:
Was zeker een gothic,
die doen dan nou altijd
GOTHICS
Je beweerde net nog dat zij het had uitgemaakt op de manier die de TS beschreef.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:49 schreef vanBnaarC het volgende:
Heb het 1 keer gedaan maar binnen 5 minuten was ik daar weer weg, want ze ging ff naar de wc om haar huidje beetje bij te bleken met chloor
gothics
wie is hier nou een hoer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:09 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Nee..Maar met mijn vorige ex nog wel merkte ik gister.
![]()
Dat dus!quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:31 schreef zure_apple het volgende:
TS heeft wel een punt. Het meerendeel van de vrouwen is achterlijk en weet niet wat ze willen. Ze willen een lieve vriend, maar ook weer niet té. Hij moet macho zijn maar ook weer niet té. Hij moet geil zijn, maar alleen als zij dat ook is.
Hey, ik kan goed met haar praten, maar soms komt er wel meer van terecht ja..quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 01:04 schreef zarGon het volgende:
Waarom vind ik mensen zoals de TS elke keer sad?
Begrijp ik het goed als ik even kort samenvat dat de breuk in jullie relatie er eigenlijk niet zo toe doet, als je je grammetje maar terugkrijgt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef Ordinair het volgende:
[bladiebladiebla]
En als je me toch niet terug neemt, geef dan wel mijn wiet terug. Want die heb je nog!
(Anti-drugs) Exen..![]()
Vind je? Ik vind het een beetje voorspelbaar...quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:29 schreef Corksterr het volgende:
Goed topic.
Nee hoor.. Een goede relatie is alles.. Maar dat was deze niet! Helaas..quote:Op zaterdag 5 mei 2007 00:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed als ik even kort samenvat dat de breuk in jullie relatie er eigenlijk niet zo toe doet, als je je grammetje maar terugkrijgt?
Jij bent dus ook een sulletje?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef Ordinair het volgende:
Niet meer verder lullen over mij maar laat je maar neuken door andere sulletjes. Elke week weer een ander.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |