weet ik nog niet. al vind ik een polo wel lief en een focusjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:03 schreef Joene het volgende:
Wavoor een autoot ga je kopen bleu ?
Klinkt als goed....? Bier en wijn in een ofzo?quote:
Gefeli Bleu!quote:
Maar dan krijg je er ook een doorgerookt lijk, een grote neger, een verrimpelde mooiboy en Murdock (quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een A-Team-busje, da's ook gers!
I love it when a plan comes togetherquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef Ripley het volgende:
[..]
Maar dan krijg je er ook een doorgerookt lijk, een grote neger, een verrimpelde mooiboy en Murdock () bij, JK!
![]()
b0h gek!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Of een A-Team-busje, da's ook gers!
focus duurquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:07 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
weet ik nog niet. al vind ik een polo wel lief en een focusje
Al staat er "hendig sjieke slip" op... dat zal mij niet boeien...quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Armageddon het volgende:
[afbeelding]
En dan op de zijkant het woord "Sliploos"
Bier met een rosé wijn kleurtjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Klinkt als goed....? Bier en wijn in een ofzo?
[..]
Maar eens even gaan checken!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Bier met een rosé wijn kleurtje
maar het is een superlekker drankje
Bij de supermarkt verkrijgbaar
Jahoor uwes ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:31 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Maar eens even gaan checken!
Alles goed trouwens?
Hoe is je tv ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef n00cL30n het volgende:
Lekker... Echt een week met shoppen en fietsen doorgekomen, Ben nu weer eens lekker op de bank aan het ploffen.
Nogsteeds klein en 55 cm -achtig. Ik moet echt binnenkort maar ff gaan shoppen. Helaas nog niet aan toe gekomen.quote:
je had het te druk met fietsenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nogsteeds klein en 55 cm -achtig. Ik moet echt binnenkort maar ff gaan shoppen. Helaas nog niet aan toe gekomen.
Moet je met de auto gaan das tofquote:Op vrijdag 4 mei 2007 08:34 schreef miss_bleu het volgende:
whoehoe mogguh allemaal.
* miss_bleu gaat richting gemeentehuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |