quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:47 schreef Kreator het volgende:
Godverdomme. toen ik nog jong was, droeg ik een pak naar m'n stageplek.
Het één sluit het ander niet uit hè, maar daar had je mijn reply voor nodig om dat door te laten dringen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:58 schreef mrPanerai het volgende:
[afbeelding]
ik zie toch echt nergens eens Lonsdale logootje maar raad eens....
Ik draag geen stropdas. Hoezo zou ik vooroordelen hebben? Zij trekt Lonsdale in combi met paupernikes e.d. aan om een boodschap uit te dragen en vervolgens mag ik daar geen mening over hebben?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:04 schreef TeChNo2 het volgende:
Volgens je fotoboek ben je autodief, maar goed, wees jij lekker trots op je werk en je stropdas, gelukkig heb je geen last van vooroordelen he ?
je hebt een schurfthekel aan een bepaald groepje mensen dat net een beetje anders is dan jij ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:03 schreef Kreator het volgende:
Hoe kom je er toch bij dat ik jaloers zou zijn op een lelijk meisje van 20, die de verkeerde kleding draagt om een fascistische boodschap uit te dragen? Ik ben trots op mijn kleding, mijn uitstraling en mijn baan. Ik ben trots op het feit dat ik geen merkkleding nodig heb om te laten zien wie ik ben. Ik ben trots op het feit dat ik er netjes en verzorgd uitzie op mijn werk. Wat is daar mis mee? Waarom mag ik er niet trots op zijn dat ik een schurfthekel aan een deel van de generatie heb die de verloedering van onze maatschappij inluidt?
Je moet me geen woorden in de spreekwoordelijke mond leggen, kaalkopje. Ik heb een hekel aan die groep vanwege hun fascistische overtuiging, niet vanwege slechts een uiterlijk kenmerk. Als dat niet tot je doordringt, moet je eens wat leren lezen, avi-3 niveau ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:07 schreef TeChNo2 het volgende:
je hebt een schurfthekel aan een bepaald groepje mensen dat net een beetje anders is dan jij ?
...beste stamper, ik leg het nog één keer voor je uit. Misschien is het de harddrugs die je hersenen wat papperig hebben gemaakt, zodat het niet in 5x doordringt, maar hier dan nog maar een keer:quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:14 schreef TeChNo2 het volgende:
jij gaat er vanuit dat iemand die een trui van zon merk aantrekt per definitie een fascist is, als dat geen vooroordeel is. Jij gaat dus abslouut wel uit van een uiterlijke kenmerk, namelijk een lonsdale trui, lees je OP nog eens door. Als je klacht nou was geweest: een stagiaire in een oerlelijke trui, dan was ik het waarschijnlijk ook nog eens geweest met je.
Fok!kers zijn heel vaak selectief blind, zo blijkt maar weerquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
...beste stamper, ik leg het nog één keer voor je uit. Misschien is het de harddrugs die je hersenen wat papperig hebben gemaakt, zodat het niet in 5x doordringt, maar hier dan nog maar een keer:
HET GAAT NIET. IK HERHAAL: NIET allééén om die trui. Het gaat om de combinatie haar, trui, broek, schoenen, uitstraling etc etc, die ervoor zorgen dat ze IN ELK GEVAL de indruk wekt tot een bepaalde groep te willen behoren die toch naar de fascistische kant neigt.
Zo duidelijk?
Jij doet dus ook niet aan mode?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:05 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind het een beetje onzin dat wanneer een handje vol randdedielen een merk kaapt, dat ook een jaar later dan ineens al mijn Levi's/Lee/Nike spullen de deur uit zou moeten doen omdat ik me dan ineens zou vereenzelvigen met racisme of welke naarte dan ook.
Sterke reply. Inhoudelijk lukt het niet meer?quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:18 schreef TeChNo2 het volgende:
nee, de naam is techno2, na stamper lees ik niet meer verder, probeer het nog eens
http://en.wikipedia.org/wiki/Lonsdale_%28brand%29quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:36 schreef popolon het volgende:
Is Lonsdale nou typisch in Nederland een 'merk' voor kaalkopjes of anderen met een nogal wat extreme (geloofs)overtuiging?
quote:In the Netherlands, Belgium and Germany, the term Lonsdale youth became a widely used synonym for teenagers with extreme right wing tendencies, sometimes associated with the gabber subculture.[1][2] A website, Lonsdalenews, has been set up to track racist incidents in the Netherlands.[3] Right-wing extremists have liked tops bearing the Lonsdale logo, allegedly because a carefully placed jacket can leave only the letters NSDA showing; one letter short of NSDAP, the German language acronym for Hitler’s Nazi Party.
Eerst maak jij mij uit voor een racist en vervolgens ga je zelf huilen als iemand je kaalkopje (wat je tenslotte ook bent) noemt? Ga dan maar weer lekker in de zandbak spelen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:27 schreef TeChNo2 het volgende:
Ik reageer niet op schelden, niet irl en ook niet hiero. "kaalkopje", "stampertje": dat is jouw manier van reageren op iemand met een andere mening. Goh en jij maakt je druk om mensen die volgens jou "de verloedering van de maatschappij inluiden". Kijk eens in de spiegel (en luister naar je moeder).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |