PeZuquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die personen zullen er relatief heel weinig zijn denk ik.
En als je dan niet racistisch bent, doe je wel behoorlijk je best om dat beeld te creëren.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
..zoals ik dus al zeg: Nike schoenen, bomberjack, Lonsdale, strakke spijkerbroek. Het complete pakket is precies wat je verwacht van een fascist. Niet zozeer het dragen van slechts het merk, maar ook de combinatie van de uitstraling en de rest van de kleding zorgt er in dit geval voor dat het lijdend voorwerp dat merk kiest juist vanwege 'de naam'.
ik knuffel geen bomenquote:
Terwijl er zo weinig voor nodig is om het accent nou net niet op racisme te leggen. Dat was nou idd net mijn punt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
En als je dan niet racistisch bent, doe je wel behoorlijk je best om dat beeld te creëren.
you are not your sofaquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:15 schreef TC03 het volgende:
[..]
En als je dan niet racistisch bent, doe je wel behoorlijk je best om dat beeld te creëren.
Dan moeten ze bij jou op kantoor ook niet aankomen met een kalen kop ivm een enge ziekte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
Terwijl er zo weinig voor nodig is om het accent nou net niet op racisme te leggen. Dat was nou idd net mijn punt.
...zoals ik dus al 32x uitleg, het gaat niet om het dragen van slechts de trui, het gaat om het signaal wat ze geeft door de combinatie van nike, bomberjack, strakke spijkerbroek, haar in een bepaald kapsel én dus die lonsdale trui.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef ANWB het volgende:
Dan moeten ze bij jou op kantoor ook niet aankomen met een kalen kop ivm een enge ziekte.![]()
Ik denk dan meer aan een gabber ipv een rasistquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zoals ik dus al 32x uitleg, het gaat niet om het dragen van slechts de trui, het gaat om het signaal wat ze geeft door de combinatie van nike, bomberjack, strakke spijkerbroek, haar in een bepaald kapsel én dus die lonsdale trui.
Hoe moeilijk is het om dat te laten doordringen?
de TT doet anders vermoeden, Kreaquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
..zoals ik dus al zeg: Nike schoenen, bomberjack, Lonsdale, strakke spijkerbroek. Het complete pakket is precies wat je verwacht van een fascist. Niet zozeer het dragen van slechts het merk, maar ook de combinatie van de uitstraling en de rest van de kleding zorgt er in dit geval voor dat het lijdend voorwerp dat merk kiest juist vanwege 'de naam'.
Sinds wanneer mag je een topic niet meer smeuig maken? Als het een lekker wijf was geweest met k-swiss schoenen, blond vrolijk haar, geschoren oksels, een jas van doodgeslagen bereballen en een uitstraling dat ze elke neger neukt die naar haar knipoogt, dan had ik der alsnog gezegd dat ze dat lonsdale beter niet kan dragen omdat het een verkeerd signaal afgeeft.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:25 schreef milagro het volgende:
[..]
de TT doet anders vermoeden, Krea
als het nu een lekker wijf geweest was met een lonsdale shortje op de jaarlijkse bedrijfssportdag, had dit topic in B & H gestaan![]()
overheid hè.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:27 schreef Ronaldsen het volgende:
In wat voor pauper bedrijf werk je, dat ze zulk volk aannemen?
toch wel een beetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:20 schreef TC03 het volgende:
[..]
Mooi man, een niet-relevante quote uit een film.
uhuh, vastquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je een topic niet meer smeuig maken? Als het een lekker wijf was geweest met k-swiss schoenen, blond vrolijk haar, geschoren oksels, een jas van doodgeslagen bereballen en een uitstraling dat ze elke neger neukt die naar haar knipoogt, dan had ik der alsnog gezegd dat ze dat lonsdale beter niet kan dragen omdat het een verkeerd signaal afgeeft.
De kleurenprinter op hun afdeling was stuk en toen vroeg ze gisteren of 'ze even langs mocht komen om een kleinigheidje te printen', waarna ineens vandaag bleek dat ze vervolgens 7x 120 full-color pagina's wilde hebben. De slet. Alsof het allemaal maar niks kost.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kleurenprinter op hun afdeling was stuk en toen vroeg ze gisteren of 'ze even langs mocht komen om een kleinigheidje te printen', waarna ineens vandaag bleek dat ze vervolgens 7x 120 full-color pagina's wilde hebben. De slet. Alsof het allemaal maar niks kost.
Ik ook.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |