Je bedoelt www.sdc.com denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:59 schreef Daniel1976 het volgende:
swingersnederland uhh zoek daar eens voor de grap.
www.chatgirl.nl ennuh www.sdmc.com ofzo
Detailsquote:Op zondag 6 mei 2007 17:31 schreef Godshand het volgende:
meld..
sexdate met MILF achter de rug, gecombineerd met stappen in Groningen
wtf? Ging ie daarna nog zelf effe?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Danaq het volgende:
leuke en rare sexdate achter de rug: dame uit zelfde stad had zin in flinke beurt... alleen wilde d'r vent wel toekijken.
Gister foto's uitgewisseld: zeer prima lijft, mooi strak, leuk koppie! Even gebeld, ook positief. Vanochtend kwamen ze langs, even relaxed gepraat, leuke mensen, en toen d'r flink van langs gegeven terwijl d'r vent genoegzaam zat toe te kijken
quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Danaq het volgende:
leuke en rare sexdate achter de rug: dame uit zelfde stad had zin in flinke beurt... alleen wilde d'r vent wel toekijken.
Gister foto's uitgewisseld: zeer prima lijft, mooi strak, leuk koppie! Even gebeld, ook positief. Vanochtend kwamen ze langs, even relaxed gepraat, leuke mensen, en toen d'r flink van langs gegeven terwijl d'r vent genoegzaam zat toe te kijken
mag ik vragen hoe je er aan gekomen bent?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Danaq het volgende:
Ja, waarom is dat? En kan dat niet ongedaan gemaakt worden?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef Pharell het volgende:
chatten.nl is tegenwoordig best kut... standaard staat je prive nu uit
of probeer het eens op een feestje een meid tot sexdaten te versierenquote:Op woensdag 16 mei 2007 12:42 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Ja, waarom is dat? En kan dat niet ongedaan gemaakt worden?
Ik ben nog een beetje actief op Paiq, alleen veel komt er niet echt uit. En heb ik net een meisje dat wel wilt krijgt ze niet veel later voor we kunnen afspreken een vriend...
Wat zijn verder goede sites?
Ik hoop ook dat het topic nu eens open kan blijven...
dan moet je uitgenodigd wordenquote:Op vrijdag 18 mei 2007 14:36 schreef Fiduci het volgende:
Wil me aanmelden bij paiq, maar zie dat de beta versie loopt en je alleen kan registreren bij uitnodinging? Hoe hebben jullie dat gedaan?
via een chatsite... waar 't wel belangrijk is dat je een goed lijf hebt om te tonen omdat er veel concurrentie isquote:Op dinsdag 15 mei 2007 21:24 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
mag ik vragen hoe je er aan gekomen bent?
Je hebt zeker ergens een vraag beantwoord waar je hebt gezegd dat je op zoek bent naar een vrouw die altijd nat isquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:14 schreef Danaq het volgende:
mss offtopic, maar moest ff lachen op Paiq.... paiq denkt dat ik blijkbaar een zwembadfetisch heb!
[afbeelding]
hahaha
haha, nee, die 1e heb ik ook na 't gesprek meteen verwijderdquote:Op zaterdag 19 mei 2007 00:28 schreef JeroenV het volgende:
Die tweede ziet er wel neukbaar uit
Die eerste echter...
ja er zitten zelfs blootfoto's tussen..quote:Op zaterdag 19 mei 2007 11:00 schreef QCC het volgende:
Laatst bij het foto's raten een heuze topless shot ertussen..
Is wel ontzettend toevallig al die zwembadpics
Damn! Dat is een van mijn allergrootste fantasies! You lucky B.!quote:Op maandag 14 mei 2007 14:26 schreef Danaq het volgende:
Dat iemand jouw vrouw komt plezieren en jij toekijkt?quote:Op maandag 4 juni 2007 15:10 schreef EdPowers het volgende:
[..]
Damn! Dat is een van mijn allergrootste fantasies! You lucky B.!
quote:Op maandag 4 juni 2007 23:17 schreef punkiie het volgende:
Mij lijkt echt genant. een sexdate. bel je aan bij diegene. ""Hallo ik ben"" hey hoe is het blabla bal. Lust je koffie.? kleed je maar uit. nee lijkt me echt beschamend om mee te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |