Ik neem aan dat jij er ook geen problemen mee hebt als zij zichzelf bevredigt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Paracelsus het volgende:
Mijn vrouw vond het aanvankelijk moeilijk te accepteren dat ik toegaf dat ik me nog regelmatig aftrek terwijl we dus getrouwd zijn. Nu accpeteert ze het echter, ze weet dat mannen dat nu eenmaal doen, dat het niet hoeft te betekenen dat je je vrouw niet meer aantrekkelijk vind.
Hoe kijken jullie hier tegenaan?
Nee natuurlijk niet! Maar zei heeft het liever echt zegt ze, van mij, in plaats van het zelf te doen. Dat doet haar niet zoveel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jij er ook geen problemen mee hebt als zij zichzelf bevredigt?
je moet die slet eens een goeie beurt geven, dan leert ze die praatjes wel afquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef Paracelsus het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet! Maar zei heeft het liever echt zegt ze, van mij, in plaats van het zelf te doen. Dat doet haar niet zoveel.
Helemaal mee eens. Moet je gewoon lekker zelf weten. Geldt voor zowel de man als de vrouw. Hoe vaak je het samen doet staat daar overigens volledig los van.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef fee-tje het volgende:
Als mijn vent me vertelt dat ik niet meer mag vingeren omdat we getrouwd zijn, dan krijgt het begrip flitsscheiding ineens een heel pijnlijke betekenis denk ik
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:29 schreef Paracelsus het volgende:
Mijn vrouw vond het aanvankelijk moeilijk te accepteren dat ik toegaf dat ik me nog regelmatig aftrek terwijl we dus getrouwd zijn. Nu accpeteert ze het echter, ze weet dat mannen dat nu eenmaal doen, dat het niet hoeft te betekenen dat je je vrouw niet meer aantrekkelijk vind.
Inderdaad.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:36 schreef fee-tje het volgende:
Als mijn vent me vertelt dat ik niet meer mag vingeren omdat we getrouwd zijn, dan krijgt het begrip flitsscheiding ineens een heel pijnlijke betekenis denk ik
Ik kijk daar bij jouw liever niet tegenaanquote:[b]Op donderdag 3 mei 2007 15:29
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:45 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Ik kijk daar bij jouw liever niet tegenaan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |