quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je mag wel handjeklap doen met mijn hondsdolle terrier
val mij maar lastig hoor lieverdquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef Viswijfje het volgende:
ik zoek een leuke fokker om veel mee op te trekken! wie is daar geschikt voor?
Ga de nieuwste kloon van jezelf maar stalken ofzo.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Viswijfje het volgende:
neee als je jezelf aanmeld is t niet leuk
t moet iemand zijn waarvoor t dan de verassing is!
nou sodemieter dan maar een eind opquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Viswijfje het volgende:
Ik zal heel verrast reagerenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:17 schreef Viswijfje het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je mag wel handjeklap doen met mijn hondsdolle terrier
je ondertitel klopt niet, moet nog een SSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS achterquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:11 schreef Viswijfje het volgende:
ik zoek een leuke fokker om veel mee op te trekken! wie is daar geschikt voor?
whahaaa ik ben geen penty!!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ik las: ik zoek een fokker om me op te rekken
Liever niet.
Alsjeblieft niet. Ik betaal daar zelf geld voor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:46 schreef HeatWave het volgende:
Baajgardian, of Oversight. En dan graag HEEL eng fanatiek!!!
heb je dat dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik betaal daar zelf geld voor.
Daar dacht ik op dat moment ook niet aanquote:
wat is jou belang daaraan dan? ik wil oversight wel stalkenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet. Ik betaal daar zelf geld voor.
roosjeroos? ben jij dat??quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Samsonneke het volgende:
Kies mij
Kies mij !!!}
LEISKEIS MIJ!!!!!!
nee ik ben samsonquote:
Mwoaa alléé gertjuhhhquote:
mwoah zeg heequote:
Sorry Samsonquote:
Ik denk zo heel stil in mijn hoofd heh, dat jij mij zo'n beetje zit te versieren zo'n beetje zo.quote:
Misschien een beetjequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef Samsonneke het volgende:
[..]
Ik denk zo heel stil in mijn hoofd heh, dat jij mij zo'n beetje zit te versieren zo'n beetje zo.
Moah zeg hee, maar ik heb al bobientje zo'n beetje zo! Als ge niet oppast bijt ze dijne kop eraf zo'n beetje zo en ik denk zo heel stil in mijn hoofd he dat dat heel veel auwa gaat doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |