doei ReMcOrEquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:55 schreef ReMcOrE het volgende:
mensen, ik wens u allen een zeer prettig weekend![]()
misschien dat ik morgen nog even langskom voor de gezelligheid, anders tot maandag
ciao!
Zoo, toe maar weer!! Lekker hoor, waar in NL?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:03 schreef Stienn het volgende:
Jup, weekend centerparks met collega's van de c1000
Aah, mooi wark darkquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:08 schreef Stienn het volgende:
Bij emmen/ coevorden in de buurt.. lekker het hele weekend bier drinken en dan er dinsdag weer af fitnessen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Stienn het volgende:
Ben weg! Veel plezier morgen op stage!Dan ga ik lekker een keer uitslapen..
Ha draak.. Heerlijk met Ria en Herman op de veranda?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:11 schreef Cuckoo het volgende:
Ben ik weerTis hier toch beter vertoeven dan op de werkplek
![]()
Jahquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:12 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ha draak.. Heerlijk met Ria en Herman op de veranda?
Inderdaad. Ik moet vanuit stage linea recta door naar m'n andere werk. Tegelijkertijd moet ik een verslag van een toernooi schrijven dat nu gespeeld wordt. Kortom, dat houdt dus in dat ik tot vanavond laat daar aan moet werken en dan morgen weer vroeg op moetquote:
Tompoes, lekkahquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:13 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
JahNet ff koffie geleut met een tompoes, m'n vierde gebakje van vandaag
![]()
Hoe doet Derksen het?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet vanuit stage linea recta door naar m'n andere werk. Tegelijkertijd moet ik een verslag van een toernooi schrijven dat nu gespeeld wordt. Kortom, dat houdt dus in dat ik tot vanavond laat daar aan moet werken en dan morgen weer vroeg op moet![]()
Minders!!quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik moet vanuit stage linea recta door naar m'n andere werk. Tegelijkertijd moet ik een verslag van een toernooi schrijven dat nu gespeeld wordt. Kortom, dat houdt dus in dat ik tot vanavond laat daar aan moet werken en dan morgen weer vroeg op moet![]()
Onze vriezer is altijd voorzien van minimaal 10 dozen partysnacks, voor het geval datquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Tompoes, lekkah!
Je wordt nog wel verwend vandaag!!![]()
Heb je wel partysnacks in huis voor vanaaf?
Derksen speelt dit weekend niet. Lafeber wel, die zit in Italië. Ik volg het toernooi van de Ladies European Tour, dat op Tenerife wordt gespeeld. Mijn 'schatje' Nienke Nijenhuis doet daar mee en niet onverdienstelijk. Na zes holes op -3, dus drie birdies en drie parsquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hoe doet Derksen het?
Ohnee die is met vakantie he.
Valt mee. Beetje arrogant, maar daar voel je niets vanquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef DaFan het volgende:
Oh trouwens je mag dr houden, wat een draak.
Topquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:15 schreef Cuckoo het volgende:
[..]
Onze vriezer is altijd voorzien van minimaal 10 dozen partysnacks, voor het geval dat![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Valt mee. Beetje arrogant, maar daar voel je niets van
Kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:18 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Valt mee. Beetje arrogant, maar daar voel je niets van
Nah, als je ze een beetje kent, vallen ze wel mee. Maar ik heb dan weer het geluk dat ze vaak om publiciteit schreeuwen en daardoor graag vriendjes met je willen zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:19 schreef Damzkieee het volgende:
[..]Ze is niet de enige arrogante golfer heb ik zo'n idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |