mmm. Misschien omdat je steeds op die plek ligt dan? dat daar je kuiten het matras raken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:06 schreef Stienn het volgende:
M'n spijker broeken zijn niet echt stug dus weet niet waar het aan kan liggen. Het niet dragen van pyjama broeken kan best. Slaap altijd alleen maar in m'n boxer..
idd, als dat zou kunnenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef Angst het volgende:
als je van sppijkerbroeker haren zou verliezen zouden vrouwen die vaker dragen
denk niet dat dat kan
misschien komt het gewoon door na de puberteit (bij mannen duurt dan allemaal wat langer dat alles helemaal uitgegroeid is) het testoron level nog een keer verandertquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
mmm. Misschien omdat je steeds op die plek ligt dan? dat daar je kuiten het matras raken?
Nog doucherituelen ofzo die er aanleiding toe kunnen geven?
dan kunnen we dat ook van het lijstje afstrepenquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:01 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, mijn vent is 30 en behoorlijk harig en die heeft het ook. Ik denk dus niet dat het daarmee te maken heeft...
Ik ga je voortaan uitlachen om je kale plekken op je kuit.quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:20 schreef Stienn het volgende:
Ik ben er achter, het komt alleen voor bij ultra stoere mannen mietjes!![]()
Dan lach ik jou uit omdat je laatst zo dronken was dat je vanaf je fiets aan het kotsen was!quote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:06 schreef Merson het volgende:
[..]
Ik ga je voortaan uitlachen om je kale plekken op je kuit.
Hijs je je sokken dan zover op?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:10 schreef Roadster112 het volgende:
Denk zelf dat het door mijn sokken komt. Heb het ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |