Soms een stapje terug doen kan wonderen doen.quote:Op maandag 21 mei 2007 13:19 schreef tnimble het volgende:
Ik had het heel erg durk zowel thuis als op het werk. Dit vroeg kennelijk te veel van me waardoor ik behoorlijk ziek ben geweest. Het gaat weer goed en doe het nu wat rustiger aan.
zeker niet in de zomervakantie als je er het meeste voor kunt vragen...dan kun je beter in het voor of naseizoen een vakantie plannen.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 21:47 schreef Brighteyes het volgende:
De vraag kan hier nog net in het slowchat topic Mmach, maar ik vrees eigenlijk dat je niet veel geluk zal hebben. Er zijn niet veel mensen die voor 'goedkoop' hun huisjes verhuren.
Is kamperen geen optie voor jullie?
We gaan niet op vakantie, maar benoit je bent welkom hoor met je lief(ie)quote:Op dinsdag 29 mei 2007 22:51 schreef Reese het volgende:
Wat Mmach natuurlijk eigenlijk probeert te zeggen is dat ie prima op onze huizen kan passen zodra wij K&W-ers zelf op vakantie gaan.
Leuk, Mmach, een rondje Nederland! Texel, Noord-Holland, Groningen, de hei, Gouda, etc.
quote:Geachte fotovrienden,
De selectie voor de fototentoonstelling in Oudburg tijdens de Patersholfeesten is gekend.
Uit de 84 inzendingen hebben we - Thomas Renard, Johan Laleman en ikzelf - er 36 geselecteerd.
Proficiat! U bent erbij!
Praktische informatie volgt in de loop van volgende week (wanneer, waar, hoe, ...).
Met vriendelijke groeten,
Joris
quote:Op donderdag 31 mei 2007 20:45 schreef MMach het volgende:
Mijn foto's gaan tentoongesteld worden tijdens de patersholfeesten in Gent
Mijn eerstequote:Op donderdag 31 mei 2007 21:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leuke opsteker en je maakt inderdaad prachtige foto's zag ik op je site.
Succes morgen ! Is dit de laatste ?
Shut man, ik dacht de hele maand mei en nu moet het nog gaan beginnen !quote:
Das geweldig Syb.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 23:56 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
We gaan niet op vakantie, maar benoit je bent welkom hoor met je lief(ie)![]()
Nee, iedere vakbond heeft een eigen afdeling in de kleinmetaal, bijvoorbeeld de FNV of de CNV.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 13:50 schreef sanger het volgende:
Volgens mij is de kleinmetaal de FNV.
Dus kunnen we concluderen dat je geen lid ben.quote:Op zaterdag 2 juni 2007 10:50 schreef Vonkenboer het volgende:
Misschien weet iemand dat hier; zoniet dan open ik wel ergens anders een topic![]()
Als je als elektromonteur samen bent en je valt onder de catogorie klein metaal.
Welke vakvereniging val je dan onder ?![]()
Ik heb diverse vakbondsites bezocht maar ik kan nergens iets vinden over de klein metaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |