Dat valt wel mee hoor. Je moet gewoon de huisbaas mee hebben. Het enige dat hij je kan verplichten is het huis achter te laten in de staat waarin je het hebt gevonden. Maar als je wat meer ingrijpender dingen wilt doen, contacteer gewoon je huisbaas. Als het een verbetering is, is het ook voor hem een verbetering van zijn eigendom (waardevermeerdering) Met een beetje geluk wil hij zelfs financieel een steentje bijdragen(maar dan moet je wel een heel toffe huisbaas hebben)quote:Op maandag 9 juli 2007 00:26 schreef BrusselseSpruit het volgende:
Het is waarschijnlijk al een keertje gevraagd maar vind het zo niet dadelijk terug...
Ik ga dus binnenkort verhuizen naar een huurappartementje en daar mag je hier in Belgie per definitie heel weinig aan veranderen. Grote verbouwingen zijn er niet bij, maar wel een paar interne transformaties en beetje knutselen/ laten knutselen voor de meubeltjes.
[...]
Das lekker zegquote:Op maandag 9 juli 2007 11:53 schreef Marsepein het volgende:
10 minuten geleden zijn er bij mij 2 groepen uitgeknald, door bliksem. Nu blijkt dat het 15 meter achter het huis is ingeslagen, tussen 2 bomen in. Waarschijnlijk is mijn internetmodem overleden, oid. Ik kan iig dat apparaat niet meer bereiken.
Verder lijkt alles nog te werken. De buurman heeft een uitgefikte hoofdschakelaar.
Zie ook: De atmosfeer staat op ontploffen #217 : Singin' in the rain
Geweldigquote:Op maandag 9 juli 2007 06:43 schreef Marsepein het volgende:
Tuurlijk mag dat, alles met wonen en inrichten, klussen hakken en breken, schilderen, tapijt en behang, etc etc hoort hier.
Dus open gerust je eigen topic
Mijn vrouw was thuis en ze heeft e.e.a. weer ingeschakeld. Alleen het internetmodem lijkt te zijn overleden. Of mijn router, of beide... of misschien wel de splitter.quote:Op maandag 9 juli 2007 12:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Das lekker zeg
Weet je al welke groepen? Ik hoop geen vriezer/koelkast of e.d.
Is het nou weer goed met hem? Klonk allemaal nogal akelig.quote:
daar kun je best wat moois van maken Mmachquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef MMach het volgende:
Wow, das heftig Marsepein, tkon inderdaad anders afgelopen zijn.
En voor wie het interesseert, een filmpje van gisteren
[[url=http://mmach.bbackx.com/Vanalles/CheratteFilmpje.jpg]afbeelding][/url]
Leuk Filmpje Mmach. De Belgische historie. Moet je naar China sturen. Komen ze het gelijk slopenquote:Op maandag 9 juli 2007 20:54 schreef MMach het volgende:
Wow, das heftig Marsepein, tkon inderdaad anders afgelopen zijn.
En voor wie het interesseert, een filmpje van gisteren
[[url=http://mmach.bbackx.com/Vanalles/CheratteFilmpje.jpg]afbeelding][/url]
En?? Alles weer in orde??quote:Op maandag 9 juli 2007 13:17 schreef Marsepein het volgende:
Ach, jammer dat ik niet thuis was, ik vind dat wel gaaf, dat natuurgeweld en die spanning (Figuurlijke spanning ...)
Maar iig beter dat het zo is afgelopen.
Jups, maar de verpauperde buurt is normaal (Walloniëquote:Op maandag 9 juli 2007 22:04 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Leuk Filmpje Mmach. De Belgische historie. Moet je naar China sturen. Komen ze het gelijk slopen
voor het oud ijzer.
Deze schacht ligt in een opntzettend verpauperde buurt. Zijn daar vorig jaar noodgedwongen doorheen gereden ivm met afsluiting snelweg.
Waarom gingen jullie daar naar toe?? Fotoproject?
Nog niet helemaal, internet draait weer, 1 switch ligt eruit, maar dat was een oudje.... Erger is mijn mail en foto server..... Daar is iig de voeding van defect. Ik heb er al een andere in, maar meer dan brandende lampjes zie ik nog niet, morgen avond maar even verder problem solven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |