quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
Dankjewel lieverd (smak smak), tot volgende week, zegt Natasia die er niet eens bij was.
Ze vertelde Lieke dat ze daar zó enorm van baalde dat ze geen seks had in de kooi. Denk niet dat die frustatie afstand gaat scheppen tussen haar en Brian. Wat een kuladvies overigens.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Als het door zou dringen... Misschien is geen seks de eerste stap. Zodat ze met meer afstand naar de situatie kan kijken.
via de seks denkt ze liefde te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
De seks in naar mijn mening (helaas als ervaringsdeskundige) wel een symptoom van een dieper liggend issue. Het is onderdeel van. En in Amanda's belevingswereld haar belangrijkste bijdrage aan een relatie. Haar wapen. Haar moet heel goed duidelijk worden gemaakt dat haar seksualiteit niet haar persoon maakt.
Het viel me nog mee dat ze hem geen schattiebout noemde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Disana het volgende:
Dankjewel lieverd (smak smak), tot volgende week, zegt Natasia die er niet eens bij was.
Het voordeel van geen seks hebben is dat Brian geen aanspraak op haar kan maken in wat voor vorm dan ook.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Ze vertelde Lieke dat ze daar zó enorm van baalde dat ze geen seks had in de kooi. Denk niet dat die frustatie afstand gaat scheppen tussen haar en Brian. Wat een kuladvies overigens.
mee eensquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef itsme het volgende:
[..]
via de seks denkt ze liefde te krijgen.
Ik ben totaal geen fan van amanda maar heb nu toch ook medelijden met haar.![]()
maar het maakt me kwaad dat hier niet tegen opgetreden wordt en erger nog, dat het in de doofpot gestopt is. Geen woord over het slaan op de talpa site
ik hou mijn potomenee liever VOLquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nog niet![]()
Eens kijken of jullie ook fokken voor ¤0,95 per dag![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:37 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik stelde al eerder een mooie fok actie voor. Alle vrouwen die 'achter' werken goed in het gezicht spugen en slaan als ze bij de villa arriveren, kijken hoe normaal ze het dan vinden.
Ach what the heck, doen we de mannen d'r ook bij![]()
Ik heb haar ooit in het begin horen zeggen :wij vrouwen doen toch al genoeg! En daarbij had ze het volgens mij over sex.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
De seks in naar mijn mening (helaas als ervaringsdeskundige) wel een symptoom van een dieper liggend issue. Het is onderdeel van. En in Amanda's belevingswereld haar belangrijkste bijdrage aan een relatie. Haar wapen. Haar moet heel goed duidelijk worden gemaakt dat haar seksualiteit niet haar persoon maakt.
Ik vertrouw op Dannyquote:
In woorden en laffe grapjes zal hij het er continue bij haar inwrijven. Kan geen voorbeeld noemen maar dat doet hij met regelmaat.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Het voordeel van geen seks hebben is dat Brian geen aanspraak op haar kan maken in wat voor vorm dan ook.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze in haar nog zo jonge verleden niet echt in de smaak viel bij jongens die (drugsloze)diepgaande gesprekken met haar wilde voeren , of haar zo leuk vonden om haar inhoud. Dus zij weet niet anders dan sex geven, aandacht krijgenquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef itsme het volgende:
[..]
via de seks denkt ze liefde te krijgen.
Ik ben totaal geen fan van amanda maar heb nu toch ook medelijden met haar.![]()
maar het maakt me kwaad dat hier niet tegen opgetreden wordt en erger nog, dat het in de doofpot gestopt is. Geen woord over het slaan op de talpa site
Wist ik niet. Hij geeft op een zeer professionele manier leiding, dus dacht ik; das de bossquote:
Oh ja, dat zeker. Hij doet het zelfs via Jaap (die er hopelijk vanavond uitgaat maar dat zal wel niet). Maar als Amanda meer afstand houdt, is de kans grote dat ze gaat zien hoe ze wordt behandeld.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:42 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
In woorden en laffe grapjes zal hij het er continue bij haar inwrijven. Kan geen voorbeeld noemen maar dat doet hij met regelmaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |