abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65979814
quote:
'Feyenoord denkt aan Vorm als opvolger Timmer'
12/02/2009 09:00

Michel Vorm is een belangrijke kandidaat om bij Feyenoord aan de slag te gaan als opvolger van Henk Timmer, zo berichten De Telegraaf en het Algemeen Dagblad.

Vorm geldt als een van de betere keepers in de Eredivisie. Bondscoach Bert van Marwijk liet hem op 19 november 2008 al debuteren in het Nederlands elftal. In het met 3-1 gewonnen oefenduel met Zweden kwam de 25-jarige keeper van FC Utrecht na rust in het veld als vervanger van Timmer.

Het is vooralsnog Vorms enige interland. Zo gaf Van Marwijk voor de vriendschappelijke interland tegen Tunesië van afgelopen woensdag de voorkeur aan Timmer als tweede keeper achter eerste keus Maarten Stekelenburg.

Bij zijn club is Vorm dit seizoen in goeden doen na een teleurstellende afgelopen jaargang waarin hij werd geplaagd door een knieblessure. Hij stond alle 22 competitieduels onder de lat en slaagde er in tien keer de nul te houden. Alleen Sergio Romero (AZ) deed dat deze competitie vaker.
quote:
Besprekingen FC Utrecht en Vorm verlopen stroef
12/02/2009 09:12

De onderhandelingen tussen FC Utrecht en Michel Vorm over een nieuw contract verlopen moeizaam. De 25-jarige keeper staat nog tot medio 2010 op de loonlijst bij de nummer zeven van de Eredivisie, die de lopende verbintenis wil openbreken en met twee jaar wil verlengen.

'Ik heb vorige week een kopje koffie gedronken met voorzitter Jan Willem van Dop, maar ik heb niet het idee dat we dicht bij een akkoord zijn', vertelt zaakwaarnemer Wessel Weezenberg in de nieuwe Voetbal International.

'Utrecht heeft een contractvoorstel gedaan en in het gesprek met Van Dop heb ik gezegd waar Michel en ik aan denken. Daar hebben we nog geen reactie op gehad', schetst Weezenberg de stand van zaken van de onderhandelingen.

Dat Vorm in de belangstelling staat van andere Nederlandse clubs, daarvan zegt Weezenberg niet op de hoogte te zijn. 'Dit speelt dan ook geen rol in de onderhandelingen.'
pi_65983938
Contract tot 2011, niet tot 2010....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66353821
quote:
Blunderende Vorm: "Absoluut een houdbare bal"

FC Utrecht-doelman Michel Vorm kon alleen zichzelf de schuld geven na de 0-2-nederlaag tegen NEC. De keeper ging bij de 0-1 opzichtig in de fout. Hij zag een vrije trap van Youssef El-Akchaoui al grabbelend achter de doellijn verdwijnen.

"Ik kwam er niet goed achter met mijn lichaam", legde de jonge doelman na afloop uit. "Ook het veld was erg oneffen en de bal stuitte een beetje raar. Maar dat is geen excuus. Het was absoluut een houdbare bal."

NEC-trainer Mario Been vond dat zijn ploeg geluk had gehad. "Normaal gesproken gaat die bal er niet in. De keeper hielp ons vandaag een beetje." Been sprak verder over een matige wedstrijd en een slecht veld, maar was blij dat zijn team met deze gelukkige overwinning heeft aangehaakt in plaats van afgehaakt bij de play-offs voor Europees voetbal volgend seizoen.

Voor collega Ton du Chatinier was het zijn eerste nederlaag als hoofdtrainer. "Je weet dat 'ie een keer gaat komen, maar vandaag was wel een erg ongelukkig moment." Du Chatinier krijgt van de KNVB binnen twee weken te horen of hij dit seizoen mag afmaken als hoofdtrainer.
Hij zet wel behoorlijk mis ja .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 februari 2009 @ 21:34:19 #154
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_66353957
Foutje kan gebeuren
Tegen Ajax staatie er weer
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_66364148
Tja hij oogde erg onzeker gister... Ook met uittrappen enzo. Nou ja inderdaad op naar Ajax.
pi_66366289
Nee hoor, dat komt niet meer. Hij zit teveel bij vriendje Been en feyenooit.

Zolang hij niet tekent of zeker weggaat wordt het niets. Te onzeker, teveel druk. Zelfde verhaal als bij George.
pi_66647710
quote:
Michel Vorm verlengt contract bij FC Utrecht tot 2012
Datum: 3-mrt-2009 11:50

De geruchtenstroom over een vertrek van Michel Vorm naar Feyenoord of een andere club, kan stoppen. De doelman bereikte dinsdag met FC Utrecht een akkoord over contractverlenging tot medio 2012. Ik ben super tevreden, dit is wat ik wilde. Spelen voor de vierde club van Nederland, want zo voel ik dat,' aldus Vorm op de website van Utrecht.

'Ik speel hier al sinds 1999 en ik ken iedereen,' vervolgde de 25-jarige sluitpost, wiens oude verbintenis liep tot de zomer van 2010. 'Ondanks de gebeurtenissen van de afgelopen periode heb ik het er gewoon super naar mijn zin. Als keeper ben ik hier voorlopig ook nog niet uitgeleerd.'

Toekomstig Feyenoord-coach Mario Been zou interesse hebben gehad in Vorm als opvolger van Henk Timmer, die De Kuip na dit seizoen moet verlaten. Vorm maakte op 19 november in een vriendschappelijke interland tegen Zweden zijn debuut in het Nederlands Elftal.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:33:24 #158
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66648307
Beter.
pi_66648702
Had verwacht dat hij deze zomer naar Feyenoord zou gaan. Zou wel een goede stap voor hem zijn geweest.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  dinsdag 3 maart 2009 @ 12:50:15 #160
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_66648834
Bij Utrecht heeft ie meer te doen, dus betere ontwikkeling
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_66648876
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 12:50 schreef dribbel79 het volgende:
Bij Utrecht heeft ie meer te doen, dus betere ontwikkeling
Op dit moment kom je als keeper bij Feyenoord ook wel aardig aan je trekken hoor.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_66650049
Hmm, minder voor Vitesse. Zal Feyenoord wel achter Pietje aan gaan.
pi_66650264
Laat Vorm maar lekker in Utrecht blijven. Vermeer en Velthuizen heb ik liever in de Kuip. Vorm mist toch wat lengte en ook wel kwaliteit tov de 2 genoemde.
  dinsdag 3 maart 2009 @ 13:35:07 #164
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_66650347
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:32 schreef waterrietje het volgende:
Laat Vorm maar lekker in Utrecht blijven. Vermeer en Velthuizen heb ik liever in de Kuip. Vorm mist toch wat lengte en ook wel kwaliteit tov de 2 genoemde.

Vermeer is 2 centimeter kleiner dan Vorm.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_66650356
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:25 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Hmm, minder voor Vitesse. Zal Feyenoord wel achter Pietje aan gaan.
Mooi man zo'n gelimiteerde transfersom van 1 miljoen
pi_66650414
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 13:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Mooi man zo'n gelimiteerde transfersom van 1 miljoen
Dream on . Geloof best dat er een limiet in zit maar dat zal toch minstens 3m zijn dan.
pi_66661612
quote:
Vorm 'superblij' met nieuw contract
Door HANS WESTERVOORDE

UTRECHT - Michel Vorm (25) blijft ook de komende jaren de keeper van FC Utrecht. Vorm en de clubleiding hebben een mondeling akkoord bereikt over een nieuw, driejarig contract. De nieuwe verbintenis met Vorm is een belangrijk signaal van de clubleiding. Door het vastleggen van de eenmalig international Vorm is duidelijk dat FC Utrecht wil investeren in zijn spelerspotentieel, met als doel om uiteindelijk hogerop te komen.

Het oude contract met Vorm liep nog door tot medio volgend jaar.

Vorm zelf is zeer content met de overeenkomst. ,,Ik ben echt superblij. Ik speel sinds mijn vijftiende bij deze club. Bij FC Utrecht ken ik iedereen en ik heb het er erg naar mijn zin. Ook al waren de gebeurtenissen de afgelopen maanden niet altijd even prettig.''

De keeper doelt op de rumoerige tijden rond het vertrek van de complete trainersstaf, inclusief keeperstrainer Maarten Arts. Met de door Marcel Mul vervangen Arts onderhield Vorm een warme band.

Vorm wordt met Piet Veldhuizen en Kenneth Vermeer gezien als de toekomstige top-keepers van Nederland. De naam van Vorm werd eerder al in verband gebracht met Feyenoord, dat een vervanger zoekt voor goalie Henk Timmer van wie wordt afscheid genomen.

Die interesse van de Rotterdamse club is nooit concreet geworden, zegt Vorm. ,,Er is met Feyenoord geen contact geweest. En dan kan ik ook niks met dergelijke berichten. Ik had niks om over na te denken.''

Hoewel Vorm publiekelijk altijd heeft geroepen dat hij de intentie had om bij FC Utrecht te blijven, duurden de onderhandelingen vrij lang. ,,Klopt, we lagen een eind uit elkaar. Alleen we hebben gisteren echt stappen gemaakt,'' aldus Vorm, doelend op de besprekingen van maandag. ,,We hebben anderhalf tot twee uur gesproken. Ik hoopte echt dat het goed zou komen.''

Over de inhoud van het nieuwe contract doen club en speler weinig mededelingen. ,,Behalve dat er geen gekke dingen in staan,'' aldus Vorm. Een tussentijd geïnteresseerde club zal dus flink de portemonnee moeten trekken.

Vorm ziet de toekomst bij FC Utrecht zonnig in, zeker na de komst van de gefortuneerde grootaandeelhouder Frans van Seumeren. ,,Meneer Van Seumeren wil echt iets doen. Dat is me wel duidelijk. Natuurlijk ben ik ook ambitieus. Ik ben nu 25 jaar, dat is relatief jong voor een keeper. Als ik het contract uitdien, ben ik ook pas 28.''

Vooralsnog concentreert Vorm zich op zijn doel bij FC Utrecht: Europees voetbal halen, dit seizoen. Na twee achtereenvolgende nederlagen tegen NEC en Ajax zijn de papieren van FC Utrecht iets minder geworden.

,,Zeker de nederlaag tegen NEC kwam slecht uit. Dat is een concurrent. Tegen Ajax kun je verliezen. Maar we moeten niet in paniek raken. We staan er nog steeds goed voor. Het programma is pittig, maar we hebben het bereiken van de play-offs nog wel gewoon in eigen hand,'' aldus Vorm.
pi_66661716
Is ie al 25
pi_66682118
quote:
Op dinsdag 3 maart 2009 18:49 schreef De_Hypotheker het volgende:
Is ie al 25
Das best jong voor een keeper
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 4 maart 2009 @ 10:42:02 #170
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_66682154
Feyenoord heeft Dudek toch gehaald?
WOS'ser for life.
pi_66684419
quote:
Op woensdag 4 maart 2009 10:40 schreef TryX het volgende:

[..]

Das best jong voor een keeper
Dacht dat ie 22 was ofzo
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 22 maart 2009 @ 16:27:20 #172
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_67297155
http://www.sportwereld.nl(...)ker_voor_Oranje.html
quote:
Michel Vorm onzeker voor Oranje
VOLENDAM - Michel Vorm lijkt zich te moeten afmelden voor de komende interlands van het Nederlands voetbalelftal tegen Schotland (28 maart) en Macedonië (1 april).
afbeelding vergroten Michel Vorm. FOTO ANP
De doelman van FC Utrecht liet zich zondag in de uitwedstrijd tegen FC Volendam tijdens de rust vervangen door reservekeeper Wesley de Ruiter.

Vorm kreeg weer last van zijn knie. Van dat gewricht heeft hij de laatste tijd vaker last.

Naast Vorm selecteerde bondscoach Bert van Marwijk Ajacied Maarten Stekelenburg en Henk Timmer van Feyenoord. (ANP)
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_67297960
Vorm = een lul!

Als je niet fit bent, moet je niet spelen en eerlijk zijn.
pi_67298015
Hij kreeg de bal niet eens over de middenlijn.
- verwijderd door admin -
  zondag 22 maart 2009 @ 17:11:21 #175
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_67298505
ja niet echt slim , Vermeer zal er wel blij mee zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')