quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is een pure lijnkeeper, hij is vrij klein, hij mist uitstraling en hij heeft geen body.
Hij houdt zich knap staande bij Utrecht, maar meer ook niet.
Ach misschien komt hij daar nog wel op terug en dat zal gewoon de totale ajaxhaat bij Utrecht komen dan kan je ook niet zeggen dat je graag voor ajax wilt spelenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:29 schreef Tim_G het volgende:
Vind het een goede keeper. Jammer dat hij heeft uitgesproken nooit voor Ajax te willen voetballen. Spelers die dat roepen zijn vaak niet echt bezig met hun vak ( zie Buijs bv. )...... als voetballer moet je gewoon zo hoog mogelijk zien te komen en als dat via Ajax kan dan moet je je daar overheen kunnen zetten. Beetje prof kan dat namelijk
We zullen zien. Ik verwacht van niet.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
In 2008 zullen Waterman en Vorm bovenaan in de pikorde staan.
Piet van Vitesse in plaats van Waterman.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:21 schreef Kadoc het volgende:
[..]
In 2008 zullen Waterman en Vorm bovenaan in de pikorde staan.
De achterhoede is mede-verantwoordelijk geweest voor 16 keer de nul.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:58 schreef Solstice het volgende:
Beste Nederlandse keeper in Nederland dit seizoen ja. Heel betrouwbaar en constant en dat zelfs zonder superachterhoede voor zich.
Zeker met verdedigers als Joost Broerse voor je neus!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verder is 16 keer de nul houden bij FC Utrecht duidelijk een betere prestatie dan bij PSV.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zeker met verdedigers als Joost Broerse voor je neus!
Dat bedoel ik ook eigenlijk, je hebt d'r een heel jong talent en een middenvelder staan. Dickoh en Cornelisse zijn gewoon goeie verdedigers, en Pieters is een talent. Maar Broerse vind ik niet geweldig. En met niet super bedoel ik ook niet slecht trouwens. D'r staat alleen wel een mindere verdediging dan bij Ajax en PSV en toch hou je 16 x de nulquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:19 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Al is de kritiek op Joost niet altijd terecht, het is en blijft een middenvelder die gewoon deed wat hem werd gevraagd na de dood van DiTommaso.
Ja dat denk ik wel, al zal Keller ook gekund hebben.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:21 schreef methodmich het volgende:
Dat is ook zo. In de ideale situatie had Alje Schut toch het hele jaar centraal achterin gespeeld denk ik? Met Dickoh?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik vind hem al best oud maar keepers gaan langer mee dat scheelt
Hoe vaak heb je hem zien spelen? En dan bedoel ik niet samenvattingen op TV.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is een pure lijnkeeper, hij is vrij klein, hij mist uitstraling en hij heeft geen body.
23 is voor een keeper piepjong.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is al bijna 24 en dit is pas zijn 2de seizoen op doel
Hij is sterk op de lijn, maar een pure lijnkeeper is hij zeker niet. Darnaast de lengte: ik heb hem dit seizoen niet op een fout of wat dan ook kunnen betrappen die verband hield met zijn 'gebrek' aan lengte. Daarnaast heeft een goede sprongkracht. Bovendien is hij even groot of bijna even groot als bijvoorbeeld Kujovic en Pieckenhagen, waar je mensen nooit hoort over gebrek aan lengte.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:57 schreef LudoSanders het volgende:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is al bijna 24 en dit is pas zijn 2de seizoen op doel
Ja ik ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:12 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind Vorm iig wel beter dan Timmer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |