Zelfs dan is ie nog voor de kat z'n kut. Geef de bekerwinnaar de 2e CL plek zou ik zeggen. Dáár krijg je een volwaardig bekertoernooi van.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Deze wedstrijd hoort dan ook na afloop van de Play Offs. Maar we moeten hier weer zo nodig raar doen.
Niets zie alleen hele tijd dat logoquote:
Thanksquote:Op zondag 6 mei 2007 12:29 schreef Pieter-utd het volgende:
Arsenal - Chelsea om 17.00 op sport1
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!quote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
Gewoon de kroeg inquote:Op zondag 6 mei 2007 12:41 schreef FJD het volgende:
[..]
ThanksZal eens kijken of die hier ook wordt uitgezonden al vrees ik t ergste.
zo dan alquote:Op zondag 6 mei 2007 12:46 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Nog spannende wedstrijd ook. Bij puntverlies van Chelsea is Manchester United kampioen!!![]()
Maarja ik ga denk toch wel beetje zappen tussen Arsenal - Chelsea en AZ- Ajax. Maar het is zo jammer dat de beker hier in Nederland amper betekenis heeft.
Glory glory Man United!![]()
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:14 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat meen je niet, heb ik geen vervoer voor naar Anderlecht vanavond. zit ik hier met 2 tickets pfff
Dan maar bekerfinale kijken
en terug haal je het niet, de laatste treinquote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Als je nu de trein instapt ben je zo in Brussel hoor.
Motelletje?quote:Op zondag 6 mei 2007 12:49 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en terug haal je het niet, de laatste trein![]()
Principe van voetbal kijken in de kroeg is hier stukken minder ontwikkeld. In Rotterdam ging ik nog wel eens naar Paddy'squote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 13:18 schreef SynchroSteve het volgende:
Zojuist Ajax- CD-tje gefikt voor mee naar de kroeg![]()
Kom al helemaal in de sfeer
Meen je dit nouquote:Op zondag 6 mei 2007 13:36 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ik ook, kon niet slapen vannacht jij ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |