quote:
Een aantal maanden geleden, was Brian ook vreemd bezig met Amanda en glasjes water..... misschien moet ik dat maar es naar hem gaan schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Huub nu ook al misbruik van Brian gemaakt?
Het is me toch ook een misbruikmakend misbaksel.
Dat meen je toch niet he...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef FdW het volgende:
Heb ik een snipperdag genomen om van ons Lieke te genieten, en wat krijg ik: LocoB en Delly![]()
![]()
Als ze had gemogen wel, om de gedachtes over het weerzinwekkende gedrag van Huub te onderdrukken.quote:
Dat stukje heb ik gemist, maar ik vind dit heel erg ver gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
Amanda lag gewoon te genieten vorige week, ze heeft Huub geen één keer weggeduwd, ze lag te kreunen zoals we haar nog nooit hebben horen kreunen. Alleen toen Huub zei zal ik een condoom pakken toen zei ze Nee dat kan niet Brian.
Je hebt deels gelijk, alleen kon Brian met eigen ogen zien dat er van aanranding totaal geen sprake was toen hij de dekens van Huub en Amanda aftrok.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef maril het volgende:
Maar ik snap Brain wel als hij zegt dat Huub haar heeft aangerand als Amanda dat vorige week zo tegen hem heeft gezegd.Ik ben toch echt bang dat het deze keer aan Amanda ligt, hoewel ik gister ook heb gezien dat Eric en Huub erom lachten(op TV) hij zei zelfs, ik ben niet in haar geintresseert maar het is om Brain te pakken , en toen hielp Eric hem nog met Amanda samen in bed. dekentjes toe en ga maar lekker jullie gang hoor.
Brain kwam met dat verhaal pas nadat vrijdag in de kapsalon Amanda dat zo vertelde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk, alleen kon Brian met eigen ogen zien dat er van aanranding totaal geen sprake was toen hij de dekens van Huub en Amanda aftrok.
Hij heeft het in zijn zieke geest inmiddels waarschijnlijk wel ook zo verdraaid en Amanda doet daar maar wat graag aan mee om hem te pleasen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef HiDiHo het volgende:
Even resumé; dus elk meisje dat dronken geneukt wordt, is verkracht![]()
Is indoctrinatie inmiddels ook al strafbaar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan er echt niet bij dat die rat van een Brian door de redactie geen strobreed in de weg gelegd wordt om zijn indoctrinatie van dit domme meisje voort te zetten.
Lieke had het over haar secretaresse, waarop Brian Amanda aansprak.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef Nostalgist het volgende:
Zó; wat vernederend. Brian noemt Amanda zijn secretaresse....
Ja, dat is het erge ... en DGK werkt hier vrolijk aan mee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt deels gelijk, alleen kon Brian met eigen ogen zien dat er van aanranding totaal geen sprake was toen hij de dekens van Huub en Amanda aftrok.
Hij heeft het in zijn zieke geest inmiddels waarschijnlijk wel ook zo verdraaid en Amanda doet daar maar wat graag aan mee om hem te pleasen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef HiDiHo het volgende:
Als Huub het doet wel.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:34 schreef HiDiHo het volgende:
Dat Huub niet uit overweldigende liefde voor Amanda met haar naar bed wilde, is wel duidelijk.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:31 schreef maril het volgende:
[..]
Maar ik snap Brain wel als hij zegt dat Huub haar heeft aangerand als Amanda dat vorige week zo tegen hem heeft gezegd.Ik ben toch echt bang dat het deze keer aan Amanda ligt, hoewel ik gister ook heb gezien dat Eric en Huub erom lachten(op TV) hij zei zelfs, ik ben niet in haar geintresseert maar het is om Brain te pakken , en toen hielp Eric hem nog met Amanda samen in bed. dekentjes toe en ga maar lekker jullie gang hoor.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |