Ja, en daarom staat hij hier een volslagen kansloos verhaal af te steken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit soort types doen voorkomen dat je altijd winst maakt met beleggen.
"Met weinig geld heel veel verdienen"
Nee.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef Disana het volgende:
Vind je?![]()
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/37675cacc1.jpg]afbeelding][/url]
Waar hij het over heeft zijn professionals die voor een beleggingsmaatschappij werken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:26 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dit soort types doen voorkomen dat je altijd winst maakt met beleggen.
"Met weinig geld heel veel verdienen"
Nena?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Japio wacht op zijn weddingplanner, en kalkt nu wat onzinvragen op een papiertje.
Ik mis haar.....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Ecila111 het volgende:
Vorige week zat Syl nog bij deze les..... naast dat ze er toen wel allemaal netjes op gekleed waren trok Syl dit klasje wat hoger.
En dat is boeiend voor de DGK bewoners omdat?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef HiDiHo het volgende:
Waar hij het over heeft zijn professionals die voor een beleggingsmaatschappij werken.
Moet je een optie nemenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met die beleggingsman..hihi
Same here, snik.quote:
en niet te vergeten zoveel amusementswaarde hebt en de dag met een dansje begintquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:25 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik wens je dezelfde kwaliteiten toe als Huub, en dat je bovendien net zo normaal als Huub bent!!!![]()
Geef mij maar een lekkere gespierde negerquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil sex met die beleggingsman..hihi
Heel goed gezien mooie poesquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Zo'n veertien in een dozijn gladjakkertje.
Nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dat is boeiend voor de DGK bewoners omdat?
I case my rest en vice versa.quote:
Doe mij ze maar allebei..tegelijkertijdquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:30 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Geef mij maar een lekkere gespierde neger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |