quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef the_undertaker het volgende:
Er zijn al speciale camera's besteld om Jaap in totale omvang vast te kunnen leggen met zijn Cora
[afbeelding]
Hè, nu baal ik helemaal dat ik momenteel geen streams kan kijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef Ecila111 het volgende:
Is dat die beleggingsman weer?
Ook op dit punt schat ik Lieke hoog in.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zometeen blijkt Lieke Liedekens (protege van Goedele) ook nog seksuologe te zijn![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef FdW het volgende:
Wibi Soerjadi zal straks een gewaardeerd gast zijn in de villa bij het echtpaar van Ballegooy.
Samen met Huub musiceren en filosoferen.![]()
Madonna als achtergronddanseres.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:08 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Met in het voorprogramma Bruce Springsteen....![]()
Toch kan hij beter een groothoek nemen om Jaap in beeld te krijgen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:12 schreef the_undertaker het volgende:
Er zijn al speciale camera's besteld om Jaap in totale omvang vast te kunnen leggen met zijn Cora
[afbeelding]
EN de mannen in witte pakken om Brainless mee te namen
Nee Nelson zetten we naast Netty, ook zo'n wereldmensquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Madonna als achtergronddanseres.
Ik heb net bevestiging gekregen dat Nelson Mandela en Hillary Clinton willen komen.
Is het handig om ze naast de erfgenamen van Eva Bruan en Evita Peron te zetten?
Of is Anton Mussert Jr. een betere keuze?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hè, nu baal ik helemaal dat ik momenteel geen streams kan kijken.![]()
Alléén als Seys Inquart jr. naast hem wil zitten, anders voelt hij zich zo bekeken....quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:16 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Madonna als achtergronddanseres.
Ik heb net bevestiging gekregen dat Nelson Mandela en Hillary Clinton willen komen.
Is het handig om ze naast de erfgenamen van Eva Bruan en Evita Peron te zetten?
Of is Anton Mussert Jr. een betere keuze?
Ik herinner me dat Jaap niet helemaal onder de indruk was van de beleggingsman maar meer is er toch niet gebeurd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:13 schreef Nostalgist het volgende:
Eric: "
Zielig dat Tas verplicht is om Jaap bij zich te houden......"
Wat een getapte gast!quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:18 schreef Disana het volgende:
[[url=http://www.theimageplace.net/uploads/af959b6329.jpg]afbeelding][/url]
Wie, wat, waar?quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:20 schreef HiDiHo het volgende:
150.000 netto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |