Op de tv beelden lag ze te lachen toen Huub bezig was.. Wat nou verzet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef maril het volgende:
Volgens de brief die Amanda heeft geschreven heeft Huub misbruik gemaakt, op de tv beelden van gisteren merkten ik daar niets van, blijf het een raar wijf vinden die Amanda.
Die brief schreef Amanda puur als boetedoening voor Brian.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:24 schreef maril het volgende:
Volgens de brief die Amanda heeft geschreven heeft Huub misbruik gemaakt, op de tv beelden van gisteren merkten ik daar niets van, blijf het een raar wijf vinden die Amanda.
Flikker toch op man.. misbruik..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Een ongepast TT eigenlijk, het gaat hier wel over misbruik maken van een weerloos, dronken, kwetsbaar meisje.
Brian: Ik ben er wel blij mee dat je zegt dat Huub misbruik van me heeft gemaakt.
Heeft Huub nu ook al misbruik van Brian gemaakt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
Brian: Ik ben er wel blij mee dat je zegt dat Huub misbruik van me heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die brief schreef Amanda puur als boetedoening voor Brian.
Ik kan er echt niet bij dat die rat van een Brian door de redactie geen strobreed in de weg gelegd wordt om zijn indoctrinatie van dit domme meisje voort te zetten.
De enige keer dat Delly heeft genoten van sex in de kooi was toen ons Huub haar edelmoedig tongstrelend bewerkstelligde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:27 schreef getl0st het volgende:
TT
[..]
Op de tv beelden lag ze te lachen toen Huub bezig was.. Wat nou verzet?
Amanda is nu toch niet dronken?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
het gaat hier wel over misbruik maken van een weerloos, dronken, kwetsbaar meisje.
Eigenlijk zou Fok een actie op moeten zetten rond de villa waarbij alle vrouwelijke medewerkers van 'achter' eens goed in het gezicht gespuugd en gestompt worden. Eens kijken hoe normaal ze het dan nog vinden.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die brief schreef Amanda puur als boetedoening voor Brian.
Ik kan er echt niet bij dat die rat van een Brian door de redactie geen strobreed in de weg gelegd wordt om zijn indoctrinatie van dit domme meisje voort te zetten.
Maar ik snap Brain wel als hij zegt dat Huub haar heeft aangerand als Amanda dat vorige week zo tegen hem heeft gezegd.Ik ben toch echt bang dat het deze keer aan Amanda ligt, hoewel ik gister ook heb gezien dat Eric en Huub erom lachten(op TV) hij zei zelfs, ik ben niet in haar geintresseert maar het is om Brain te pakken , en toen hielp Eric hem nog met Amanda samen in bed. dekentjes toe en ga maar lekker jullie gang hoor.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:27 schreef getl0st het volgende:
TT
[..]
Op de tv beelden lag ze te lachen toen Huub bezig was.. Wat nou verzet?
quote:
Een aantal maanden geleden, was Brian ook vreemd bezig met Amanda en glasjes water..... misschien moet ik dat maar es naar hem gaan schrijven.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft Huub nu ook al misbruik van Brian gemaakt?
Het is me toch ook een misbruikmakend misbaksel.
Dat meen je toch niet he...?quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:28 schreef FdW het volgende:
Heb ik een snipperdag genomen om van ons Lieke te genieten, en wat krijg ik: LocoB en Delly![]()
![]()
Als ze had gemogen wel, om de gedachtes over het weerzinwekkende gedrag van Huub te onderdrukken.quote:
Dat stukje heb ik gemist, maar ik vind dit heel erg ver gaan.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:29 schreef petraa het volgende:
Amanda lag gewoon te genieten vorige week, ze heeft Huub geen één keer weggeduwd, ze lag te kreunen zoals we haar nog nooit hebben horen kreunen. Alleen toen Huub zei zal ik een condoom pakken toen zei ze Nee dat kan niet Brian.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |