De laatste acht finales die Ajax heeft gespeeld, heeft Ajax ook gewonnen. Zo moeilijk is dat toch niet om uit de tekst te halen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:32 schreef MaxC het volgende:
[..]
Klopt niet hoor, want ik kan me nog een paar jaar terug Utrecht - Feyenoord herrineren. Toen verloren we van Feyenoord met 1-0 door Bosvelt en kreeg Chivu 3 wedstrijden schorsingen en Zlatan 5![]()
Heb je de wedstrijd van Zondag gezien?quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:38 schreef MaxC het volgende:
Nu aan het eind van het seizoen vind ik wel dat Stekelenburg een stap vooruit heeft gedaan. Het was nog lang niet altijd perfect, maar hij heeft het goed gedaan. Volgens mij heeft niemand in de 2e seizoenshelft op hem gezeken.
Vrije trap laat hij los, Vermaelen redt hem. Hij schiet later de bal zomaar naar een spits, verdediger, welke weet ik niet, ruimt de bal op. Die Christiano heeft volgens mij maar 1 keer op doel geschoten, de rest was naastquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef MaxC het volgende:
Hij maakt inderdaad 1 foutje maar daar gebeurt niks mee. Hij hield ons wel 3x goed in de wedstrijd tegen Cristiano.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil geen talentjes als aankopen dit seizoen, ik wil VERSTERKINGEN. Dus geen neger uit Zweden maar MOTTA! En helemaal geen jonkies als verdedigers!
nog een weekquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:43 schreef kevin6188 het volgende:
Jasza geband trouwens ofzo?
zweden, dan denk ik. Had alves gehaald uit het zelfde team als Rosenberg speelde.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:42 schreef Ordinair het volgende:
Ik wil geen talentjes als aankopen dit seizoen, ik wil VERSTERKINGEN. Dus geen neger uit Zweden maar MOTTA! En helemaal geen jonkies als verdedigers!
Rosenberg.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:53 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zweden, dan denk ik. Had alves gehaald uit het zelfde team als Rosenberg speelde.![]()
omdat?quote:
Klopt, Heerenveen thuis, verloren we ook meteen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:51 schreef kevin6188 het volgende:
Vooral omdat hij die ene wedstrijd miste vanwege een schorsing toch?
tegen wie?quote:
Ik heb hem al!quote:Op donderdag 3 mei 2007 18:02 schreef Noshiba het volgende:
zal ik de datum van zondag ook alvast als tattoo laten zetten?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |