Ik moet eerst een rondje hoorn doen om iedereen op te halen, dan zijn we om 7.45 op de 'schnellweg' en dan kwart over 8 staan we er, tot nu toe 2x gered!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Wij vertrekken om 7.45 ofzo dacht ik
Waar kom je vandaan dan? ik kom ook uit regio Hoornquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik moet eerst een rondje hoorn doen om iedereen op te halen, dan zijn we om 7.45 op de 'schnellweg' en dan kwart over 8 staan we er, tot nu toe 2x gered!
misschien kunnen jullie carpoolen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? ik kom ook uit regio Hoorn
Wordt lastig denk ikquote:
feyenoord uit op de 2e ring is geen feyenoord uit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Kwart voor 8 er staan? Dan moet je 4 uur wachten op de trein? Hoezo zo vroeg?
Hoorn cityquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? ik kom ook uit regio Hoorn
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo'n grote kar heb die niet denk![]()
Zolang jij een kaartje hebt voor de treinen hoef je voor zondag toch helemaal niet bang te zijn dat je op de 2e ring terecht komt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
feyenoord uit op de 2e ring is geen feyenoord uit!
dude, ik heb het over feyenoord uit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Zolang jij een kaartje hebt voor de treinen hoef je voor zondag toch helemaal niet bang te zijn dat je op de 2e ring terecht komt?
Nibbik:P wauw dat daar nog ajacieden wonen, volgens mij is de helft ver-azertquote:
Nouja, aangezien nu toch vet veel mensen voor T1 gaan ben ik wel van plan er rond 10 uur half 11 te gaan staan ja!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Riro het volgende:
[..]
Ah, sorry ik dacht dat je zondag ook om kwart over 8 er wilde staan.
Zij is geen dudequote:
Alleen de échte blijven over héquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nibbik:P wauw dat daar nog ajacieden wonen, volgens mij is de helft ver-azert
Doelde meer over dat oppikken en dat jouw rolstoeleke dan toch ook mee moet of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef denthemen het volgende:
@Pyth: Lastig? Nee hoor, geen probleem, ook ik doe aan rijlessen en dergelijke, alleen ik hoef er geen 8 keer over te doen, hé Jorien?
Is jorien al 18?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
@Pyth: Lastig? Nee hoor, geen probleem, ook ik doe aan rijlessen en dergelijke, alleen ik hoef er geen 8 keer over te doen, hé Jorien?
Mag ik hem inkoppen? Ja? Wat lief!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mag ik hem inkoppen? Ja? Wat lief!
Dat zou je niet zeggen, gezien zijn reacties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |