14.00 lijkt mij een mooie tijd om te vertrekken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:08 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Was wel grappig, verder niet iets wat je het hele jaar aantrekt ofzo hoor
12:00 begint de instapprocedure, maar waarom op M?
2e keusquote:'Motta tweede keus bij Ajax'Geplaatst op 03-05-2007 12:22 door Gijs Dreijer - Bron: RTV Noord Holland
Indien de transfer van de 20-jarige Keniaanse middenvelder McDonald Mariga niet rondkomt, is Thiago Motta tweede keus bij Ajax. De middenvelder is op een zijspoor belandt bij FC Barcelona en mag daarom vertrekken bij de Azulgranas.
Trainer Henk ten Cate zat afgelopen week op de tribune voor Mariga, die momenteel in Zweden voor Helsingborg speelt. Afgelopen zomer trok Ajax ook al Gabri van FC Barcelona aan, waardoor een transfer van Motta naar de Amsterdammers niet onwaarschijnlijk lijkt.
Hij zal ook vast wel kunnen voetballen. Schijnt alleen nogal veel kaarten te pakken, 8 gele en 1 rode in 24 wedstrijden. Verder vind ik 5,5miljoen te veel voor een speler van 20 uit de Zweedse competitie. Krijgen we weer van die Rosenberg taferelen. Ben weer aan het werk, kijk later wel of je filmpjes hebtquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:44 schreef Wooldoor het volgende:
van Geel en ten Cate lijken toch wat te gaan doen met die Keniaan die in Zweden speelt:
http://www.ad.nl/sport/article1340338.ece
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=42836
Straks ff zoeken naar wat filmpjes van hem
quote:Tien pakt uit met bekerfinale
De televisiezender Tien pakt zondag flink uit met de bekerfinale. De wedstrijd tussen Ajax en AZ wordt gevolgd met 26 camera's. "Niet eerder werd een voetbalwedstrijd in Nederland op deze wijze in beeld gebracht'', aldus Tien. De strijd om de KNVB-beker is rechtstreeks te volgen.
De uitzending begint al om 16.00 uur, twee uur voor de aftrap. Voorafgaand aan de wedstrijd zijn onder meer live-beelden te zien van de laatste kilometers van de spelersbussen op weg naar de Kuip in Rotterdam, waar de finale plaatsvindt. De bussen worden met een helikopter gevolgd.
én de bussenquote:
lol had van mij niet gehoevenquote:
ze zijn echt wanhopig. Gaan ze de spelersbussen volgen met camera'squote:
We weten nu wel dat je naar Anderlecht gaat..quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:54 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Genoeg belspellen,
ben gelukkig het land uit voor die kermis![]()
Haha ik wilde het net zeggen!quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef denthemen het volgende:
[..]
We weten nu wel dat je naar Anderlecht gaat..
www.ajax.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:59 schreef denthemen het volgende:
Als de huldiging daar is ga ik er heen, anders niet
Voorbeschouwing van 2 uur is wellicht wat overdreven, maar dat van die 26 camera's is wel tof.quote:
www.ajax.nlquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:57 schreef Noshiba het volgende:
Eventuele huldiging op Museumplein
Amsterdam, 03 mei 2007
Als Ajax er in slaagt ten koste van AZ de KNVB Beker ook dit seizoen te winnen, wordt de ploeg op maandag 7 mei gehuldigd op het Museumplein.
Ajax speelt zondag 6 mei om 18.00 uur tegen AZ in de finale van de KNVB Beker. Het duel wordt gespeeld in de Kuip in Rotterdam.
Als Ajax er in slaagt om voor de tweede keer op rij de Beker te veroveren, wordt het team op maandag 7 mei in Amsterdam gehuldigd. Dan zal op het Museumplein een groot podium verschijnen waarop de Ajacieden de Cup aan hun supporters kunnen tonen en met hen de winst kunnen vieren.
De huldiging begint om 19.00 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |