Jammer voor je dat het op zondag is.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:01 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Voorbeschouwing van 2 uur is wellicht wat overdreven, maar dat van die 26 camera's is wel tof.
Daarom is Tien ook zoveel beter dan de NOS.
Hoelaat is optijd?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:26 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Dat valt wel mee al sta je er gewoon optijd heb je trein 1 of 2, daar gaat 1500-1600 man heen, nu gaan er 6400 met de trein waarvan in verwacht dat 3200 wel met trein 1 of 2 wilt, dus wat word het dan?
dat hoeft Ajax niet te doen, dan kan de sponsor er niet meer opquote:AZ speelt in speciaal shirtje tegen Ajax | KNVB Beker
AZ speelt de KNVB-bekerfinale zondag in een speciaal shirt. Op dit tenue staat een logo op de borst met de jaartallen van de bekerfinales van AZ: 1978, 1981, 1982 en 2007.
De Alkmaarders wonnen hun eerste drie finales. In 1978 en 1981 legde Ajax het af; in 1982 moest FC Utrecht eraan geloven. Zondag krijgt Ajax de kans op revanche. De eindstrijd begint om 18.00 uur.
OMG hij was transfervrijquote:Afgelopen zomer slaagden de Amsterdammers er al in om Gabri los te weken bij de Catalaanse topclub
Als een speler transfervrij is dan is het logisch dat hij naar Ajax wilquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:58 schreef Black-Death het volgende:
[..]
OMG hij was transfervrij
Motta zou een goede zijn, maar ben ook wel benieuwd naar die Keniaan dan/
Heh, ik ga 's middags wel gewoon naar de kerk inderdaad. Maar ik neem het op.quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:39 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Jammer voor je dat het op zondag is.
uhh.. ja, daar hoef je niet zo'n rare smiley bij te zetten. Ajax is een droom voor velen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:00 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Als een speler transfervrij is dan is het logisch dat hij naar Ajax wil![]()
Waarom?quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:38 schreef Mr-Sander het volgende:
Nee, Sneijder of Huntelaar moet vertrekken als ze geen CL halen.
¤¤¤¤¤¤¤ nodigquote:
Waar kom je vandaan dan? Wij vertrekken om 7.45 ofzo dacht ikquote:
Nee, een degelijk team, ingespeeld met ervaring. Dat heeft Ajax nodig.quote:
Idd, en dan komen de euro's vanzelfquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, een degelijk team, ingespeeld met ervaring. Dat heeft Ajax nodig.
CL halen, scheelt al flink.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:09 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Idd, en dan komen de euro's vanzelf
Jep, maar dat gaat nog moeilijk zat worden...quote:
of ben ik nu spuit heelveel?quote:Huldiging bij bekerwinst op Museumplein
Mocht Ajax zondag de bekerfinale winnen, dan wordt de ploeg maandag 7 mei gehuldigd op het Museumplein. Op het plein zal een podium worden neergezet. De huldiging zal om 19.00 uur beginnen.
Ajax speelt zondag om 18.00 in de Rotterdamse Kuip tegen AZ voor de KNVB-Beker
quote:
Ja en? Begrijpend lezen is ook een vak he.quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:04 schreef BigFire het volgende:
[..]
uhh.. ja, daar hoef je niet zo'n rare smiley bij te zetten. Ajax is een droom voor velen.
Dat dacht ik alquote:
Niet voor mensen die van barca af komen...quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:04 schreef BigFire het volgende:
[..]
uhh.. ja, daar hoef je niet zo'n rare smiley bij te zetten. Ajax is een droom voor velen.
Toch te danken aan ten Catequote:Op donderdag 3 mei 2007 15:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja en? Begrijpend lezen is ook een vak he.
Het was juist knap dat Ajax Gabri heeft weten aan te trekken. Ondanks dat hij transfervrij was. Een speler bepaalt tenslotte altijd zelf waar hij heen gaat, of hij nu transfervrij is of niet..
Ik moet eerst een rondje hoorn doen om iedereen op te halen, dan zijn we om 7.45 op de 'schnellweg' en dan kwart over 8 staan we er, tot nu toe 2x gered!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:07 schreef Sethje het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? Wij vertrekken om 7.45 ofzo dacht ik
Waar kom je vandaan dan? ik kom ook uit regio Hoornquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:27 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Ik moet eerst een rondje hoorn doen om iedereen op te halen, dan zijn we om 7.45 op de 'schnellweg' en dan kwart over 8 staan we er, tot nu toe 2x gered!
misschien kunnen jullie carpoolen..quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? ik kom ook uit regio Hoorn
Wordt lastig denk ikquote:
feyenoord uit op de 2e ring is geen feyenoord uit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:39 schreef De_Brandweer het volgende:
Kwart voor 8 er staan? Dan moet je 4 uur wachten op de trein? Hoezo zo vroeg?
Hoorn cityquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:40 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waar kom je vandaan dan? ik kom ook uit regio Hoorn
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:47 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zo'n grote kar heb die niet denk![]()
Zolang jij een kaartje hebt voor de treinen hoef je voor zondag toch helemaal niet bang te zijn dat je op de 2e ring terecht komt?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:49 schreef Noshiba het volgende:
[..]
feyenoord uit op de 2e ring is geen feyenoord uit!
dude, ik heb het over feyenoord uit!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:51 schreef Riro het volgende:
[..]
Zolang jij een kaartje hebt voor de treinen hoef je voor zondag toch helemaal niet bang te zijn dat je op de 2e ring terecht komt?
Nibbik:P wauw dat daar nog ajacieden wonen, volgens mij is de helft ver-azertquote:
Nouja, aangezien nu toch vet veel mensen voor T1 gaan ben ik wel van plan er rond 10 uur half 11 te gaan staan ja!quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Riro het volgende:
[..]
Ah, sorry ik dacht dat je zondag ook om kwart over 8 er wilde staan.
Zij is geen dudequote:
Alleen de échte blijven over héquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nibbik:P wauw dat daar nog ajacieden wonen, volgens mij is de helft ver-azert
Doelde meer over dat oppikken en dat jouw rolstoeleke dan toch ook mee moet of niet?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef denthemen het volgende:
@Pyth: Lastig? Nee hoor, geen probleem, ook ik doe aan rijlessen en dergelijke, alleen ik hoef er geen 8 keer over te doen, hé Jorien?
Is jorien al 18?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
@Pyth: Lastig? Nee hoor, geen probleem, ook ik doe aan rijlessen en dergelijke, alleen ik hoef er geen 8 keer over te doen, hé Jorien?
Mag ik hem inkoppen? Ja? Wat lief!quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mag ik hem inkoppen? Ja? Wat lief!
Dat zou je niet zeggen, gezien zijn reacties.
Uhm ja, ik ben een gozer. En wat moet ik aanpassen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dude, als je een dude bent, pas dan effe je profiel aan
theorieboek kopen ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:50 schreef denthemen het volgende:
[..]
Zou je denken
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
[..]
jij hebt er zeker van alle jaargangen eentje liggen
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef toma het volgende:
mijn opstelling voor zondag
--------------- Stekelenburg -------------
Ogararu----Stam--Vermaelen----Urby
-------------------Davids------------------
----------Gabri--------------Sneijder-------
--------------------Perez--------------------
--------Huntelaar---------Babel------------
Sorry manquote:
Dat weet ik nog niet. Hangt van het competitieschema enzo af.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry man
Kom je nog naar Heracles-feyenoord volgend seizoen?
Is dat zo gek dan ?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:29 schreef toma het volgende:
[..]
jij hebt er zeker van alle jaargangen eentje liggen
Waar kom je weg dan?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet. Hangt van het competitieschema enzo af.
Heracles-Ajax ben ik er sowieso.
quote:
Woar binnie dr een van da?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..].
Het is "waar kom je vandaan?" in het Nederlands, de voertaal op dit forum...
Bek dicht sletquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:34 schreef HeatWave het volgende:
Het is "waar kom je vandaan?" in het Nederlands, de voertaal op dit forum...
Ik ben Ajacied, dus ik kom uit Amsterdamquote:
quote:
als ze daar nou allemaal vandaan kwamen, hadden wij een probleem minderquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben Ajacied, dus ik kom uit Amsterdam.
ja, grapje Ajaciedjes.
Ja en als jij mooi in je eigen topic bleef, dan wij ookquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
als ze daar nou allemaal vandaan kwamen, hadden wij een probleem minder![]()
Heb iedergeval in mijn agenda al opgeschreven bij mei 2008 kampioenschap anders dan ajax, hier melden voor ontslag ten catequote:Op donderdag 3 mei 2007 16:39 schreef Riro het volgende:
[..]
Ja en als jij mooi in je eigen topic bleef, dan wij ook
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb iedergeval in mijn agenda al opgeschreven bij mei 2008 kampioenschap anders dan ajax, hier melden voor ontslag ten cate![]()
Je hebt duidelijk weer niet goed gelezen.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:40 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Heb iedergeval in mijn agenda al opgeschreven bij mei 2008 kampioenschap anders dan ajax, hier melden voor ontslag ten cate![]()
4500 sponsers gok ik!quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:02 schreef jna het volgende:
Zozo, az met 16.500 man naar de kuip. Het zal wel naar kaas stinken
Heitinga niet opstellenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef toma het volgende:
mijn opstelling voor zondag
-------------------Davids------------------
----------Gabri--------------Sneijder-------
--------------------Perez--------------------
Vind ik iets te defensiefquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heitinga niet opstellen
-------------------Heitinga------------------
----------Gabri--------------Davids-------
--------------------Sneijder--------------------
www.ultrasuid.comquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef Badabingea het volgende:
Ben weer de site kwijt waar de samenvatting op staan van Ajax.
idd Heitinga hoort in een cup finalequote:Op donderdag 3 mei 2007 17:10 schreef MaxC het volgende:
[..]
Heitinga niet opstellen
-------------------Heitinga------------------
----------Gabri--------------Davids-------
--------------------Sneijder--------------------
als Sneijder straks vertrekt welquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:11 schreef Urquhart het volgende:
Blijft jammer dat we dan Perez nergens kwijt kunnen.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:13 schreef toma het volgende:
[..]
idd Heitinga hoort in een cup finale
goeie opstelling![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:23 schreef El_Bassie het volgende:
Heitinga op rechtsback en eindelijk Ogararu uit de basis
Klopt niet hoor, want ik kan me nog een paar jaar terug Utrecht - Feyenoord herrineren. Toen verloren we van Feyenoord met 1-0 door Bosvelt en kreeg Chivu 3 wedstrijden schorsingen en Zlatan 5quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:12 schreef StarGazer het volgende:
Al 8 bekerfinales op rij gewonnen, dit wordt de 9e.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |