Maaskant heeft bij MVV getekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
Als het Maaskant wordt dan...
Nee het wordt Maaskant never nooit niethet mag dan wel een Schiedammer zijn, het is geen kakkerlak.
Netjes van hem gedaan.quote:
Is zeker een optie bij bestuur denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Over de opvolging......
Vergeten we Leo "Opa´s laatste kunstje" Beenhakker niet ? Die wil wel weer eens thuiskomen en het gras tussen zijn tenen voelen etc.
Nou Feyenoord, grijp deze kans!!!!!!!!!!!!!11111quote:Adriaanse: geen nee
3 mei 2007
Trainer staat open voor Feyenoord.
Enkele uren na het vertrek van Erwin Koeman uit de Kuip is het grote speculeren over zijn opvolging begonnen. Namen die circuleren zijn die van Foeke Booy (FC Utrecht), Mario Been (NEC) en Co Adriaanse (Metallurg Donetsk).
Co Adriaanse liet vanuit Oekraïne tegen DeWedstrijden.tv weten niet onwelwillend te staan tegen een dienstverband bij Feyenoord. “Ik zeg niet per definitie nee.”
Een overgang naar Rotterdam zou volgens Adriaanse geen problemen hoeven opleveren. Er is een gentleman's agreement dat beide partijen aan het einde van de competitie, 17 juni is de laatste speelronde, transfervrij uit elkaar kunnen gaan.
De 59-jarige Adriaanse is sinds de winterstop werkzaam bij Metallurg Donetsk in Oekraïne. De club staat momenteel achtste in de competitie met nog zes duels te spelen.
Die mensen zijn niet meer te vinden hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef TC03 het volgende:
Iedereen die zegt dat het niet aan Koeman ligt heeft echt een bril nodig.
Ja, de spelers zijn bagger. Maar hoe komt dat? Greene, Bahía, De Guzman, Buijs. Voordat dit seizoen begon allemaal prima spelers, en nu renderen ze totaal niet. Tuurlijk komt Feyenoord kwaliteit tekort, en dat komt omdat Koeman de spelers slechter heeft gemaakt en niet beter.
Dit Feyenoord is slecht VANWEGE Koeman, niet ONDANKS Koeman.
Ik zag er in dit topic anders nog een paar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet meer te vinden hoor![]()
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik reageer niet veel in dit topic, maar dit moet ik even kwijt...
Oke ik zal best dronken zijn, maar dit willlen jullie vast wel weten en daarom deel ik dit met jullie.
Ik studeer zelf in eindhoven en ik was vanavond in de stad. Zoals de meeste weten zijn de kroegen hier op donderdag al om 2 uur gesloten dus ik besloot om met mijn vriendin naar discotheek de Liquid te gaan (eindhovenaren weten wel wat ik bedoel).
Dit is dus een discotheek vanaf 21 jaar die tot 4 uur open is, maar dit als extra informatie.
Ik kreeg al bij binnenkomst van vrienden te horen dat ERWIN KOEMAN binnen was, maar dit geloofde ik natuurlijk niet. Totdat een maat van mij, mij meenam door de discotheek en daar zat hij dan als een zoutzak hoor. -edit- Koeman!
Ik werd dus gewoon gek, en wilde hem op zijn bek timmeren maar zijn zoontje en een stevige vriend van koeman hielden mij tegen. Toen begon zijn zoontje, die dus zei dat hij jarig is en daarom met zijn vader in de LIQUID was, met mij te praten en ik begon dat ik net als duizenden andere mensen honderden euro's uitgeef per jaar om Feijenoord te zien en te steunen. En ik begon over Heerenveen, en toen kwam hij met zijn -edit-kop dat hij daar ook bij was, maarja gratis en niet zoals velen een kaartje van rond de 20 euro en dan nog de rit er naar toe. Hier wist hij geen antwoord op en koeman begon met zijn vriend te praten en zat te gebaren dat ik op moest rotten.
Hierop werd ik helemaal gek en stormde op koeman af en gaf hem een harde tik tegen zijn gezicht aan. Toen werd ik dus gepakt door zijn vriend en later kwamen de uitsmijters erbij en gooide mij eruit...
-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
Geloof me dit is gewoon waar. Probeer maar ergens in het eindhoven uitgaanstopic te vragen ofzo wie er gister nog meer in de Liquid stonden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |