http://www.bnr.nl/RadioStreamer.aspquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
k heb radio 1 aanstaan.. k hoor iets over Oost-polen :S
Dat was een Koeman grap..quote:
Ja tijdelijk voor playoffs meeenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:58 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm Duut en Metgod als opvolgers.. ben benieuwd..
wordt ie daarheen verbannen?quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:53 schreef CSI_MIAMI het volgende:
k heb radio 1 aanstaan.. k hoor iets over Oost-polen :S
iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Robar het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd laf, dat hij vlak voor de playoffs opstapt, maak dan het seizoen ECHT af!
Valse hoop.. adriaanse is op en top amsterdammer.. die heeft gezegd NOOIT naar feyenoord te gaan..quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef evert het volgende:
ook al heb ik persoonlijk niets met hem, ik denk dat Adriaanse de beste keuze is
Neehhee Foeke Booy !quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:20 schreef evert het volgende:
ook al heb ik persoonlijk niets met hem, ik denk dat Adriaanse de beste keuze is
Bosz is niet weg hoor..quote:
na de 5-1 nederlaag tegen Heerenveen was het seizoen al afgemaaktquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Robar het volgende:
Ik vind het eerlijk gezegd laf, dat hij vlak voor de playoffs opstapt, maak dan het seizoen ECHT af!
Heerenveen bijvoorbeeld. Lekker nuchter enzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:48 schreef SCH het volgende:
Ik hoop dat ie een leuke club vindt die wel bij hem past. Aardige man!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |