Klopt, maar tegen ons had het weinig met tactiek te maken. Inzet van de spelers was het probleem.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan verlies je niet met 4-1 bij Heracles, niet met 4-1 bij NAC, niet met 5-1 bij Heerenveen, etc. Dan heb je véél minder tegengoals en win je dit soort wedstrijden. Tactisch klopt er geen drol van bij Feyenoord, ze doen maar wat. Jij zal Heracles - Feyenoord bezocht hebben, ik heb NAC - Feyenoord bezocht en het was gatenkaas, het was met afstand de meest makkelijke thuiswedstrijd die NAC gehad heeft dit jaar.
Check, ik heb het aan staanquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:45 schreef koster het volgende:
Het is nu live op BNR nieuwsradio...
nu livequote:Op donderdag 3 mei 2007 10:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
radio 1 is het nog niet op geweest..
M.a.w.: Geloof in eigen kunnen, wat vd Velde in die column dus ook aangeeft. Je staat met 2-1 achter tegen Heracles en er dan van overtuigd zijn dat je de wedstrijd gaat verliezen, geeft toch aan dat je team slecht geprepareerd is. Ik denk dus dat Koeman óók wel veel te verwijten valt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:47 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Klopt, maar tegen ons had het weinig met tactiek te maken. Inzet van de spelers was het probleem.
Ongelooflijke verdedigingfouten en voorin totaal voorspelbare acties.
tijdelijk natuurlijkquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef Damzkieee het volgende:
Voor vast of tijdelijk?
Die gaat naar België ofzoquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat Foeke Booy hem op zal volgen, Foeke wilt weg bij Utreg
nee hij zou naar Brugge gaan maar daar is al een andere trainer aangesteldquote:
Zeker Heerenveen heeft dit jaar gewoon meer kwaliteit in huis dan Feyenoord. Dat is triest, maar het verklaart wel die nederlaag.quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dan verlies je niet met 4-1 bij Heracles, niet met 4-1 bij NAC, niet met 5-1 bij Heerenveen, etc.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:52 schreef borisz het volgende:
BNR http://www.bnr.nl/RadioStreamer.asp live met de vragen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |