het heeft geholpen hequote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Suijk het volgende:
Verander je icoontje nu maar, jorien.
quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:19 schreef Suijk het volgende:
Verander je icoontje nu maar, jorien.
gelulquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Frida-ster het volgende:
Sneu voor Erwin.
Het ligt niet aan Erwin, het management achter de trainer, deugt niet! Dit huidige spelersmateriaal is een topclub onwaardig.
Geen enkele coach zou het hier goed doen.
Waarom?quote:
Ik zou blij zijn met Booy, hij wilt weg bij FCU naar zoveel jaren wilt hij een andere uitdagingquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Booy aub niet.
in de winterstop , waren we maar 3 punten achter Ajax en AZquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Frida-ster het volgende:
Sneu voor Erwin.
Het ligt niet aan Erwin, het management achter de trainer, deugt niet! Dit huidige spelersmateriaal is een topclub onwaardig.
Geen enkele coach zou het hier goed doen.
Wat is dat nou voor argumentquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ik zou blij zijn met Booy, hij wilt weg bij FCU naar zoveel jaren wilt hij een andere uitdaging
ben met je eens dat de selectie veel te slecht is, maar niet zo slecht dat je keer op keer vernederd hoeft te worden door clubs waarvan de selectie van nog mindere kwaliteit isquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
Waarom?
Er zijn heel wat financiele injecties nodig om dit team naar behoren te laten spelen.dwz Top 3.
In elke linie een topspeler erbij.
Tsja, kwalitatief komt Feyenoord te kort tov AZ, PSV en Ajax (Twente tot op zekere hoogte).quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:34 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
Waarom?
Er zijn heel wat financiele injecties nodig om dit team naar behoren te laten spelen.dwz Top 3.
In elke linie een topspeler erbij.
En? Het gaat om de eindstand nu.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in de winterstop , waren we maar 3 punten achter Ajax en AZ
ach, jorien typt ook 'nogeens' i.p.v. 'nog geen eens'quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:39 schreef Ambrosius het volgende:
Gebruik trouwens geen interpunctie als je niet weet hoe je het moet gebruiken.
Ja maar hoe heeft het zo ver kunnen komen dat Feyenoord bv. achter AZ en inmiddels ook Twente staat? En dan bedoel ik niet alleen ranglijst- technisch gezien.quote:Op donderdag 3 mei 2007 12:38 schreef Robar het volgende:
[..]
Tsja, kwalitatief komt Feyenoord te kort tov AZ, PSV en Ajax (Twente tot op zekere hoogte).
Vergelijk je het met de rest van Nederland, dan zijn ze op zijn minst gelijkwaardig, dan wel beter.
Maar ze spelen op dit moment alsof ze in de degradatiezone zitten.
Dat kun je natuurlijk ook voor een aanzielijk gedeelte Erwin Koeman verwijten.
Geen van Marwijk, haal Co lekker maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef erkel het volgende:
Misschien brengt dit nog zo'n schokeffect door de selectie, waardoor ze ineens de playoffs winnen en nog een UEFA-cup plek pakken![]()
Voor volgend seizoen zeg ik: van Marwijk
Ik zeg dat jij niet meer moet denken. Van Marwijk, kom op zegquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:40 schreef erkel het volgende:
Misschien brengt dit nog zo'n schokeffect door de selectie, waardoor ze ineens de playoffs winnen en nog een UEFA-cup plek pakken![]()
Voor volgend seizoen zeg ik: van Marwijk
De Eredivisie wordt dan steeds sterkerquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:04 schreef Fetai het volgende:
Alleen Adriaanse kan ze er bovenop helpen, Co ajb. kom naar Rotterdam![]()
Dan heb je wel een stel trainers in Nederland zitten btw zeg, met Adriaanse, Van Gaal en Ten Cate
Een beleidsplan wat de eerste jaren ook niet veel is...quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:31 schreef Grimm het volgende:
Zou Co wel trek hebben in Feyenoord? hoogst waarschijnlijk geen europees voetbal, een selectie van niks
Mwah ik dnek dat co wel aardig volle zakken heeftquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Ik denk dat Co niet uit Oekranië weg wil, die vult aardig z'n zakken nu
dat is een kwestie van jaren wanbeleid, maar dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:43 schreef Frida-ster het volgende:
[..]
Ja maar hoe heeft het zo ver kunnen komen dat Feyenoord bv. achter AZ en inmiddels ook Twente staat? En dan bedoel ik niet alleen ranglijst- technisch gezien.
De selectie is te licht om het het hele seizoen vol te kunnen houden?!
Da's toch triest voor zo een mooie club??
Maaskantquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
Als het Maaskant wordt dan...
Nee het wordt Maaskant never nooit niethet mag dan wel een Schiedammer zijn, het is geen kakkerlak.
Pfff get real, Maaskantquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
Nee het wordt Maaskant never nooit niethet mag dan wel een Schiedammer zijn, het is geen kakkerlak.
Maar dat telt nietquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
in de winterstop , waren we maar 3 punten achter Ajax en AZ
Ohja, Feyenoord heeft gewoon een veel slechtere selectie dan Heerenveen, NEC, NAC en Heracles natuurlijk. Wat stom dat ik dat nooit gezien heb!quote:Op donderdag 3 mei 2007 10:26 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Sorry, maar als je zó vaak zo dik verliest en je hebt op 1 na de meeste tegengoals in de hele eredivisie, dan ligt dat niet alleen aan de trainer. Het materiaal is dan ook belabberd.
De breedte van de selectie van Feyenoord is trouwens bedroevend.
En Groningen niet te vergetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:34 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, Feyenoord heeft gewoon een veel slechtere selectie dan Heerenveen, NEC, NAC en Heracles natuurlijk. Wat stom dat ik dat nooit gezien heb!
Maaskant heeft bij MVV getekendquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:38 schreef PLAE@ het volgende:
Netjes van hem gedaan.quote:
Is zeker een optie bij bestuur denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2007 14:49 schreef LangeTabbetje het volgende:
Over de opvolging......
Vergeten we Leo "Opa´s laatste kunstje" Beenhakker niet ? Die wil wel weer eens thuiskomen en het gras tussen zijn tenen voelen etc.
Nou Feyenoord, grijp deze kans!!!!!!!!!!!!!11111quote:Adriaanse: geen nee
3 mei 2007
Trainer staat open voor Feyenoord.
Enkele uren na het vertrek van Erwin Koeman uit de Kuip is het grote speculeren over zijn opvolging begonnen. Namen die circuleren zijn die van Foeke Booy (FC Utrecht), Mario Been (NEC) en Co Adriaanse (Metallurg Donetsk).
Co Adriaanse liet vanuit Oekraďne tegen DeWedstrijden.tv weten niet onwelwillend te staan tegen een dienstverband bij Feyenoord. “Ik zeg niet per definitie nee.”
Een overgang naar Rotterdam zou volgens Adriaanse geen problemen hoeven opleveren. Er is een gentleman's agreement dat beide partijen aan het einde van de competitie, 17 juni is de laatste speelronde, transfervrij uit elkaar kunnen gaan.
De 59-jarige Adriaanse is sinds de winterstop werkzaam bij Metallurg Donetsk in Oekraďne. De club staat momenteel achtste in de competitie met nog zes duels te spelen.
Die mensen zijn niet meer te vinden hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:25 schreef TC03 het volgende:
Iedereen die zegt dat het niet aan Koeman ligt heeft echt een bril nodig.
Ja, de spelers zijn bagger. Maar hoe komt dat? Greene, Bahía, De Guzman, Buijs. Voordat dit seizoen begon allemaal prima spelers, en nu renderen ze totaal niet. Tuurlijk komt Feyenoord kwaliteit tekort, en dat komt omdat Koeman de spelers slechter heeft gemaakt en niet beter.
Dit Feyenoord is slecht VANWEGE Koeman, niet ONDANKS Koeman.
Ik zag er in dit topic anders nog een paar.quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:27 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Die mensen zijn niet meer te vinden hoor![]()
lolquote:Op vrijdag 4 mei 2007 04:40 schreef hippo-clippo het volgende:
Ik reageer niet veel in dit topic, maar dit moet ik even kwijt...
Oke ik zal best dronken zijn, maar dit willlen jullie vast wel weten en daarom deel ik dit met jullie.
Ik studeer zelf in eindhoven en ik was vanavond in de stad. Zoals de meeste weten zijn de kroegen hier op donderdag al om 2 uur gesloten dus ik besloot om met mijn vriendin naar discotheek de Liquid te gaan (eindhovenaren weten wel wat ik bedoel).
Dit is dus een discotheek vanaf 21 jaar die tot 4 uur open is, maar dit als extra informatie.
Ik kreeg al bij binnenkomst van vrienden te horen dat ERWIN KOEMAN binnen was, maar dit geloofde ik natuurlijk niet. Totdat een maat van mij, mij meenam door de discotheek en daar zat hij dan als een zoutzak hoor. -edit- Koeman!
Ik werd dus gewoon gek, en wilde hem op zijn bek timmeren maar zijn zoontje en een stevige vriend van koeman hielden mij tegen. Toen begon zijn zoontje, die dus zei dat hij jarig is en daarom met zijn vader in de LIQUID was, met mij te praten en ik begon dat ik net als duizenden andere mensen honderden euro's uitgeef per jaar om Feijenoord te zien en te steunen. En ik begon over Heerenveen, en toen kwam hij met zijn -edit-kop dat hij daar ook bij was, maarja gratis en niet zoals velen een kaartje van rond de 20 euro en dan nog de rit er naar toe. Hier wist hij geen antwoord op en koeman begon met zijn vriend te praten en zat te gebaren dat ik op moest rotten.
Hierop werd ik helemaal gek en stormde op koeman af en gaf hem een harde tik tegen zijn gezicht aan. Toen werd ik dus gepakt door zijn vriend en later kwamen de uitsmijters erbij en gooide mij eruit...
-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
Geloof me dit is gewoon waar. Probeer maar ergens in het eindhoven uitgaanstopic te vragen ofzo wie er gister nog meer in de Liquid stonden.quote:
Waarom sla je hem dan?quote:-edit- koeman!!!!! Ik schreeuwde nog dat het op zich niet zijn schuld was maar dat -edit-bestuur maar dat hij niet zo stoer moest doen.
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet. Daarbij waren het alle opgekropte gevoelens ook van het hele seizoen. Meerdere Feijenoorders kunnen er over meepraten.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:01 schreef Robar het volgende:
Wat is overigens een -edit-koeman?
En
[..]
Waarom sla je hem dan?
Ik ken wel meer mensen die stoer doen, maar ik heb nou nooit de neiging gehad om iemand daarom te moeten slaan.
Wat een kneusje zeg . . . .
Je kunt het ook gewoon respecteren dat hij niet met een supporter in discussie wilt gaan.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet. Daarbij waren het alle opgekropte gevoelens ook van het hele seizoen. Meerdere Feijenoorders kunnen er over meepraten.
Als ik er nu over na denk, met het gezeur van mijn meid aan mijn kop, had ik het misschien niet moeten doen. Maar hij moest niet zo dom doen, terwijl ik een normaal gesprek wilde houden.
Nee, da's inderdaad heel vreemd. Je gaat toch niet stappen als je de middag ervoor een loodzware baan hebt opgezegd die de nodige stress met zich mee zal hebben gebracht. Wat een hufter, zeg! Waar haalt hij het lef vandaan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet.
Ja dus? Kan je niet begrijpen dat hij misschien eventjes genoeg had van het gezeik aan z'n kop en ff wilde relaxen..?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:22 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
Op de dag dat je opstapt, lekker zelf op stap gaan klopt gewoon niet. Daarbij waren het alle opgekropte gevoelens ook van het hele seizoen. Meerdere Feijenoorders kunnen er over meepraten.
Als ik er nu over na denk, met het gezeur van mijn meid aan mijn kop, had ik het misschien niet moeten doen. Maar hij moest niet zo dom doen, terwijl ik een normaal gesprek wilde houden.
Ga je mond spoelen, joh. Co met Ernst Happel vergelijken.quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:50 schreef sanni het volgende:
Man... als Co komt laten die josti's die zich supporter noemen en altijd op tv schreeuwen dat er geen 'jood' bij de club mag komen dan alsjeblieft hun grafbek houwe [afbeelding] Ik hoop als Adriaanse komt dat hij 3 jaar de kans krijgt om vanaf de bodem het elftal weer helemaal op te bouwen zonder inmenging van dat spook Wim Jansen - vriendje van Cruijff en tegen van Gaal en Adriaanse - Het elftal is het enige wat telt en ik hoop Co bij eigenwijze/onwelwillende spelers gewoon zoals bij Willem II lekker hard straft/boetes oplegd en laat voelen wat voor eer het is om voor de stadionclub te spelen en gemakzucht niet wordt geaccepteerd. Co is gewoon de moderne versie van Ernst Happel.[afbeelding]
Dat jij een sukkel bent?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:55 schreef HeatWave het volgende:
OMG, het vooroordeel weer eens bevestigd.
hehequote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, joh. Co met Ernst Happel vergelijken.
Nou, dat gaat idd wat te verquote:Op vrijdag 4 mei 2007 11:57 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen, joh. Co met Ernst Happel vergelijken.
Heel normaal ABNquote:Op vrijdag 4 mei 2007 14:33 schreef Happel het volgende:
Respect? Klote modewoord.
Je kan evengoed respect hebben voor iemand die de verjaardag van zijn zoontje viert.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:04 schreef Happel het volgende:
[..]
Welke te pas en onpas gebruikt wordt bij allerlei debiele aangelegenheden.
Heerlijk.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:19 schreef Tomatenboer het volgende:
Zou Erwin Koeman misschien toch........![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |